Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sommersol2021 skriver: Love Angel: Den er svagt lyserød. I får lige et billede i alm. lys. Men er godt nok skeptisk om den udvikler sig. Har kvalme og lidt murren, hvilket jeg tager som menssymptomer. Men også svimmelhed, hvilket jeg havde sidst jeg var gravid Må holde ud to dage endnu og se om mens kommer. Morpåudebane: Håber du får en flot streg i morgen!
Love Angel: Den er svagt lyserød. I får lige et billede i alm. lys.
Men er godt nok skeptisk om den udvikler sig. Har kvalme og lidt murren, hvilket jeg tager som menssymptomer. Men også svimmelhed, hvilket jeg havde sidst jeg var gravid Må holde ud to dage endnu og se om mens kommer.
Morpåudebane: Håber du får en flot streg i morgen!
Årh ja det kan jeg godt se nu sorry. Jamen test om 2 dage så burdte den udvikle sig.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhhh så kom der lyserødt blod!! Dag 25 i min cyklus!!! Sidste måned kom den også allerede dag 25!
Det skal du da slet ikke undskylde Ja, jeg tester onsdag og håber mens bliver væk
Morpåudebane skriver: Åhhh så kom der lyserødt blod!! Dag 25 i min cyklus!!! Sidste måned kom den også allerede dag 25!
Åh hvor træls altså
Mine test var heller ikke særlige tydelige før 4+3/4+4, så der er håb endnu
Sommersol2021 skriver: Det skal du da slet ikke undskylde Ja, jeg tester onsdag og håber mens bliver væk
Held og Lykke
Love Angel skriver: Held og Lykke
Tak Jeg har faktisk testet allerede i dag, da jeg havde så mange mens smerter i går og tænkte jeg ville få ro i sindet ved at få en negativ test. Men den er tydeligere i dag Men for søren jeg har stadig svært ved at tro helt på det med alt den murren. Det kan jeg jo godt læse mig til andre også har oplevet. Jeg er nok bare lidt skeptisk er 10 måneder og en abort efter vi begyndte at prøve
Sommersol2021 skriver: Tak Jeg har faktisk testet allerede i dag, da jeg havde så mange mens smerter i går og tænkte jeg ville få ro i sindet ved at få en negativ test. Men den er tydeligere i dag Men for søren jeg har stadig svært ved at tro helt på det med alt den murren. Det kan jeg jo godt læse mig til andre også har oplevet. Jeg er nok bare lidt skeptisk er 10 måneder og en abort efter vi begyndte at prøve
Stort tillykke den ser flot positiv ud
Stort tillykke den er fin positiv
Stort tillykke min blødning stoppede men testede negativ 3+5, så ingen baby i 8. Cyklus! Så vi prøver igen i oktober
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128