Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Love Angel: Den er svagt lyserød. I får lige et billede i alm. lys.

Men er godt nok skeptisk om den udvikler sig. Har kvalme og lidt murren, hvilket jeg tager som menssymptomer. Men også svimmelhed, hvilket jeg havde sidst jeg var gravid  Må holde ud to dage endnu og se om mens kommer. 

Morpåudebane: Håber du får en flot streg i morgen! 

Årh ja det kan jeg godt se nu sorry. Jamen test om 2 dage så burdte den udvikle sig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2021

Morpåudebane

Åhhh så kom der lyserødt blod!! Dag 25 i min cyklus!!! Sidste måned kom den også allerede dag 25!  

Anmeld Citér

20. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Årh ja det kan jeg godt se nu sorry. Jamen test om 2 dage så burdte den udvikle sig.

Det skal du da slet ikke undskylde Ja, jeg tester onsdag og håber mens bliver væk

Anmeld Citér

20. september 2021

Sommersol2021

Morpåudebane skriver:

Åhhh så kom der lyserødt blod!! Dag 25 i min cyklus!!! Sidste måned kom den også allerede dag 25!  

Åh hvor træls altså

Anmeld Citér

20. september 2021

Strikkelise

Sommersol2021 skriver:

Love Angel: Den er svagt lyserød. I får lige et billede i alm. lys.

Men er godt nok skeptisk om den udvikler sig. Har kvalme og lidt murren, hvilket jeg tager som menssymptomer. Men også svimmelhed, hvilket jeg havde sidst jeg var gravid  Må holde ud to dage endnu og se om mens kommer. 

Morpåudebane: Håber du får en flot streg i morgen! 

Mine test var heller ikke særlige tydelige før 4+3/4+4, så der er håb endnu ��

Anmeld Citér

20. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Det skal du da slet ikke undskylde Ja, jeg tester onsdag og håber mens bliver væk

Held og Lykke  

Anmeld Citér

21. september 2021

Sommersol2021

Love Angel skriver:

Held og Lykke  

Tak  Jeg har faktisk testet allerede i dag, da jeg havde så mange mens smerter i går og tænkte jeg ville få ro i sindet ved at få en negativ test. Men den er tydeligere i dag Men for søren jeg har stadig svært ved at tro helt på det med alt den murren. Det kan jeg jo godt læse mig til andre også har oplevet. Jeg er nok bare lidt skeptisk er 10 måneder og en abort efter vi begyndte at prøve

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sommersol2021 skriver:

Tak  Jeg har faktisk testet allerede i dag, da jeg havde så mange mens smerter i går og tænkte jeg ville få ro i sindet ved at få en negativ test. Men den er tydeligere i dag Men for søren jeg har stadig svært ved at tro helt på det med alt den murren. Det kan jeg jo godt læse mig til andre også har oplevet. Jeg er nok bare lidt skeptisk er 10 måneder og en abort efter vi begyndte at prøve

Stort tillykke den ser flot positiv ud 

Anmeld Citér

21. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Stort tillykke den er fin positiv

Anmeld Citér

21. september 2021

Morpåudebane

Sommersol2021 skriver:

Stort tillykke  min blødning stoppede men testede negativ 3+5, så ingen baby i 8. Cyklus! Så vi prøver igen i oktober

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.