Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2021

Jopige

Ønskebarn22 skriver:

Godmorgen til jer

Jeg er helt med det hold, hvor man synes tiden er gået helt i stå

Sidste måned brugte jeg 28 strips og 2 digitale ægløsningstest og fik en positiv test på dag 26.. havde en 5 dage længere cyklus sidste måned.. men fandt for første gang ægløsning..

Jeg har derfor ikke haft travlt med at gå i gang med at teste denne måned og har lidt nydt ikke at skulle tisse i en kop

Nu i dag på CD17 har jeg dælme fundet ægløsning.. pyy godt jeg gik i gang i går med at teste.. og nu kan jeg da godt se kroppen også signalere at det er nu festen skal i gang så kan manden godt komme tidligt hjem i dag for jeg skal ud med en veninde

God dag herfra

Hvor dejligt at Æl er kommet tidligere og at du har fundet den! Så er det bare at hoppe på manden i dag og de næste par dage. 

God fornøjelse!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
ikris skriver:

Jeg har prøvet en cyklus hvor jeg slet ikke blander mig hvad angår tests og apps, og det har været virkelig befriende! Jeg kan dog godt mærke nu, hvor jeg måske nærmer mig ÆL at jeg bliver mere og mere spændt. Men det har faktisk været rart bare at slappe lidt af og hygge mig - og så teste hvis “mistanken” kommer����

Det lyder virkelig også rart. Jeg ved ikke om jeg kan lade være    men jeg kan tydeligt mærke min ægløsning og den har været ret stabil de to måneder jeg har testet, så det virker også lidt fjollet at blive ved med 

Anmeld Citér

14. september 2021

Ønskebarn22

Jopige skriver:

Hvor dejligt at Æl er kommet tidligere og at du har fundet den! Så er det bare at hoppe på manden i dag og de næste par dage. 

God fornøjelse!

Ja jeg måbede noget da stregen blev tydeligere og tydeligere, så det er så dejligt Jo tak, hehe..den skal have hele armen så vi forhåbentlig bliver beriget med en lille sommer baby 2022

Anmeld Citér

14. september 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Jopige skriver:

Jeg testede negativt i går 3+1, så jeg venter med at teste igen. Tester hvert fald 4+0 som er på fredag, men tester måske inden. 
Men tror ikke på at den er der.

Er det fornemmelsen der siger dig det eller symptomer eller manglen på samme da? Det er jo stadig tidligt ^^

Anmeld Citér

14. september 2021

Reign

Profilbillede for Reign
ikris skriver:

Jeg afventer testdag uden at vide hvornår den er. Har i denne cyklus ikke rørt en ÆL test, cyklus-app, termometer eller noget som helst der har kunne vise ÆL… så jeg prøver at tage det helt chill..  dog vil jeg teste om et par uger hvis ikke mens er kommet inden da. 

Det er fandme sejt gået, det havde jeg slet ikke kunne slippe kontrollen med  
Håber snart at du ved mere

Jeg er ret så ulykkelig i dag.. I går 3+3 fik jeg pludselig en enkel gang udflåd med lidt brunt i... og 2 gange i dag, meget sparsomt.. 
Jeg har ingen smerter, men fatter snart ikke noget mere.. 

Hvis det er nr. 2 bio nu, så har jeg pludselig en cyklus på 23 dage... sidste måned var den 25 og min helt normale er altid 28 dage

Jeg er virkelig ødelagt.. jeg ved godt det kan være en implantationsblødning, men tror bare jeg opgiver håbet så hurtigt når sådan noget sker...
Jeg har stadig super meget kvalme og den samme murren som den sidste uge.. men

Anmeld Citér

14. september 2021

Ønskebarn22

Reign skriver:

Jeg er ret så ulykkelig i dag.. I går 3+3 fik jeg pludselig en enkel gang udflåd med lidt brunt i... og 2 gange i dag, meget sparsomt.. 

Hvis det er nr. 2 bio nu, så har jeg pludselig en cyklus på 23 dage... sidste måned var den 25 og min helt normale er altid 28 dage

Jeg er virkelig ødelagt.. jeg ved godt det kan være en implantationsblødning, men tror bare jeg opgiver håbet så hurtigt når sådan noget sker...

Kæmpe stort kram til dig i dag

Krydser fingre og håber det bedste

Anmeld Citér

14. september 2021

Morpåudebane

Reign skriver:

Nej nej nej, nu har vi jo lige aftalt at vi begge tester positiv i den her cyklus  jeg krydser fingre for at det er en ubetydelig blødning og at du tester flot positivt og mens bliver langt væk ! 

Anmeld Citér

14. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Reign skriver:

Åh, håber for dig det ikke tager til og spiren hænger ved!

Anmeld Citér

14. september 2021

Tidra22

Reign skriver:

Jo tak! Er selv lidt imponeret haha! Men min kæreste fortalte en aften, at han var vildt ked af hvor meget negative tests påvirkede mig + at jeg blev næsten sur da et vennepar fortalte de var gravide (uden at forsøge og ønske det). Han sagde: “jeg er bange for at du sætter ønsket om en baby højere end det at være sammen med mig” og det ramte. Fra det sekund slap jeg kontrollen og fokuserede på vores forhold, god sex og dejlige aftener uden tests, angst og ondt i maven. Efter min “kolde tyrker” vil jeg muligvis teste for ÆL og så kun teste ved mistanke om graviditet, såfremt der ikke er gevinst denne gang(: Lang smøre… men ja, det skulle åbenbart ud!

Og.. så håber jeg virkelig for dig at den lille hænger ved!! Måske min kærestes ord kan hjælpe dig til at slippe kontrollen bare en my også, og slappe lidt af og være i det, fremfor at du konstant er på vagt og ikke tør leve Der er en bebs til jer - og han/hun kommer når det skal være. Selvom det er cheesy, så prøver jeg at ændre mit mindset….

Anmeld Citér

15. september 2021

Morpåudebane

Aaaamen den ventetid altså! Rammer 3+0 i morgen, selvom det føles som 100 år siden jeg mærkede til ÆL .. har de sidste par dage haft murren, niv og jag i underlivet og nu skal jeg love for at brysterne også spænder! Åhhh er SÅ spændt på om den er der, den her gang  håber at alt den aktivitet i underlivet er et godt tegn !

hvordan går det hos dig Reign?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.