Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg synes også tiden går sååå langsomt denne gang. 3+0

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Morpåudebane skriver:

Eeej tiden går langsomt! Er kun 2+4 men har haft så meget murren og ømme/stikkende bryster de sidste to dage,, der er helt sikkert et eller andet i gang derinde. Om det så er forsinket ÆL eller en mulig graviditet, det er sku svært at vide 

Synes også tiden går langsomt i denne måned. Og jeg er ikke engang nået til æl endnu (er egentligt ude af september test gruppen). I disse dage diskuterer med mig selv om jeg gider bruge æl teste i denne cyklus

Håber dine symptomer bliver til to streger

Anmeld Citér

13. september 2021

Babycrew

Har testdag d 24 september, men gider ikke teste før jeg er flere dage over tid.

Det er anden cyklus vi prøver og den første tog 11 måneder at undfange. Så tvivler desværre på det går ret hurtigt.

Anmeld Citér

13. september 2021

Ananas

Jeg har testdag på mandag efter en bio sidste måned. Jeg har de sidste dage haft meget halsbrand, hvilket jeg led meget af ved sidste vellykkede graviditet og også nåede at få kort sidste gang hvor testen var positiv. Mit humør er som om jeg har pms, det plejer jeg ikke at få.. og så har jeg vildt meget lyst til æg. Sidst var jeg også pms-ramt og havde hele tiden lyst til æbler og var sulten konstant men ikke lyst til at spise noget. Der havde jeg dog ømme bryster fra få dage efter ægløsning, det er da intet af denne gang - derfor tror jeg desværre også jeg bare har ramt en god omgang pms men nu må vi se..

Anmeld Citér

13. september 2021

Morpåudebane

Babycrew skriver:

Har testdag d 24 september, men gider ikke teste før jeg er flere dage over tid.

Det er anden cyklus vi prøver og den første tog 11 måneder at undfange. Så tvivler desværre på det går ret hurtigt.

Vi har prøvet siden marts, så er ved at være ret utålmodig da de to andre er lavet i 1. Forsørg. 
Normalt venter jeg til 4+0 med at teste men i denne cyklus skal jeg til vin tam tam 3+2, så der tester jeg lige just in case 

Anmeld Citér

13. september 2021

Tidra22

Mortil_en skriver:

Synes også tiden går langsomt i denne måned. Og jeg er ikke engang nået til æl endnu (er egentligt ude af september test gruppen). I disse dage diskuterer med mig selv om jeg gider bruge æl teste i denne cyklus

Håber dine symptomer bliver til to streger

Jeg har prøvet en cyklus hvor jeg slet ikke blander mig hvad angår tests og apps, og det har været virkelig befriende! Jeg kan dog godt mærke nu, hvor jeg måske nærmer mig ÆL at jeg bliver mere og mere spændt. Men det har faktisk været rart bare at slappe lidt af og hygge mig - og så teste hvis “mistanken” kommer����

Anmeld Citér

13. september 2021

Tidra22

Reign skriver:

Bio i juni, 2 cyklusser uden noget og her på 4. cyklus kan jeg kun håbe at den holder hele vejen

Er stadig tidligt, skulle være 3+2

Stort tillykke til jer andre og held og lykke til dem der stadig venter på svar

Du holder os lige opdateret ikke?

Anmeld Citér

13. september 2021

Babycrew

Morpåudebane skriver:

Vi har prøvet siden marts, så er ved at være ret utålmodig da de to andre er lavet i 1. Forsørg. 
Normalt venter jeg til 4+0 med at teste men i denne cyklus skal jeg til vin tam tam 3+2, så der tester jeg lige just in case 

Hvor må det være fedt at have undfanget i første forsøg tidligere. Er helt misundelig..

Forstår dog godt frustrationen nu, det er aldrig sjovt at vente på en positiv test.

Jeg håber på det går hurtigere hos os denne gang, lidt naivt håbede jeg på da det tog så længe sidst, at lykken ville tilsmile os i første forsøg denne gang.

Anmeld Citér

14. september 2021

Morpåudebane

Babycrew skriver:

Hvor må det være fedt at have undfanget i første forsøg tidligere. Er helt misundelig..

Forstår dog godt frustrationen nu, det er aldrig sjovt at vente på en positiv test.

Jeg håber på det går hurtigere hos os denne gang, lidt naivt håbede jeg på da det tog så længe sidst, at lykken ville tilsmile os i første forsøg denne gang.

Tror altid man har et lille håb ligegyldig hvad man har i bagagen  tak, jeg håber også snart det lykkes, for puha hvor har jeg stor respekt for dem der kæmper i flere år!! Det er jo forfærdeligt hårdt både fysisk og mentalt!

jeg krydser fingre for at i snart får to flotte streger 

Anmeld Citér

14. september 2021

Ønskebarn22

Godmorgen til jer

Jeg er helt med det hold, hvor man synes tiden er gået helt i stå

Sidste måned brugte jeg 28 strips og 2 digitale ægløsningstest og fik en positiv test på dag 26.. havde en 5 dage længere cyklus sidste måned.. men fandt for første gang ægløsning..

Jeg har derfor ikke haft travlt med at gå i gang med at teste denne måned og har lidt nydt ikke at skulle tisse i en kop

Nu i dag på CD17 har jeg dælme fundet ægløsning.. pyy godt jeg gik i gang i går med at teste.. og nu kan jeg da godt se kroppen også signalere at det er nu festen skal i gang så kan manden godt komme tidligt hjem i dag for jeg skal ud med en veninde

God dag herfra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.