Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bio i juni, 2 cyklusser uden noget og her på 4. cyklus kan jeg kun håbe at den holder hele vejen
Er stadig tidligt, skulle være 3+2
Stort tillykke til jer andre og held og lykke til dem der stadig venter på svar
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Reign skriver: Bio i juni, 2 cyklusser uden noget og her på 4. cyklus kan jeg kun håbe at den holder hele vejen Er stadig tidligt, skulle være 3+2 Stort tillykke til jer andre og held og lykke til dem der stadig venter på svar
Uhhhh TILLYKKE krydser alt for st den holder håber jeg kan gøre kunsten efter om 1,5 uge. Ville være lidt “sjovt” nu hvor vi begge oplevede en bio i juni
Morpåudebane skriver: Uhhhh TILLYKKE krydser alt for st den holder håber jeg kan gøre kunsten efter om 1,5 uge. Ville være lidt “sjovt” nu hvor vi begge oplevede en bio i juni
Tak!
Og ja det skal vi da!!!
Holder øje med dig
Åh spændende. Håber din spire hænger ved!
Åh hvor jeg inderligt håber for dig!!!!!
Mange tak
Er nogen af jer kommet i hus med en positiv test eller afventer I testdag?
Mange tak Er nogen af jer kommet i hus med en positiv test eller afventer I testdag?
Jeg testede negativt i går 3+1, så jeg venter med at teste igen. Tester hvert fald 4+0 som er på fredag, men tester måske inden. Men tror ikke på at den er der.
Reign skriver: Mange tak Er nogen af jer kommet i hus med en positiv test eller afventer I testdag?
Jeg afventer testdag uden at vide hvornår den er. Har i denne cyklus ikke rørt en ÆL test, cyklus-app, termometer eller noget som helst der har kunne vise ÆL… så jeg prøver at tage det helt chill.. dog vil jeg teste om et par uger hvis ikke mens er kommet inden da.
Øv øv. Endnu en negativ test. Prøver at bevare håbet, da jeg kun er 3+3, men synes det er svært. Jeg har så ømme bryster, at det gør ondt når jeg går og total murren i underlivet. Det er nok bare min psyke.
Eeej tiden går langsomt! Er kun 2+4 men har haft så meget murren og ømme/stikkende bryster de sidste to dage,, der er helt sikkert et eller andet i gang derinde. Om det så er forsinket ÆL eller en mulig graviditet, det er sku svært at vide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128