Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2021

Mabo95

Mabo95 skriver:

Omkring 5-6 sep vil jeg tro

Glemte da helt at opdatere herinde. Men jeg er med på den positive bølge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2021

Komnubaby3

Jopige skriver:

Har du prøvet at teste?

Den sidste test jeg havde tilbage, brugte jeg, da jeg var 3+0 i denne cyklus .  Den var negativ. 

Jeg er lidt i tvivl om, om jeg skal købe en ny test. Jeg orker ikke skuffelsen over, at se den negativ. Så jeg tror jeg har mest lyst til bare at vente et par dage.

Anmeld Citér

10. september 2021

Jopige

Komnubaby3 skriver:

Den sidste test jeg havde tilbage, brugte jeg, da jeg var 3+0 i denne cyklus .  Den var negativ. 

Jeg er lidt i tvivl om, om jeg skal købe en ny test. Jeg orker ikke skuffelsen over, at se den negativ. Så jeg tror jeg har mest lyst til bare at vente et par dage.

God idé. 

Men når du er 4+0, kan du godt prøve at teste, men jeg forstår godt din lyst, til at vente på at mens måske selv kommer.

Anmeld Citér

11. september 2021

Jopige

Godmorgen piger! 
Jeg føler mig så dum! Jeg plejer aldrig at teste før forventet mens dag, men da jeg måske skal have alkohol med en veninde i aften besluttede jeg mig for at tage en tidlig babyplan test, selvom jeg kun er 3+1 og den var selvfølgelig negativ

Jeg ved godt, at jeg jo sagtens kan nå at teste positivt om en uge, når jeg har forventet mens, men det føles alligevel på håbløst nu. Især når man ser mange andre teste positivt tidligt. 

Andre i samme båd?

Anmeld Citér

11. september 2021

Morpåudebane

Jopige skriver:

Godmorgen piger! 
Jeg føler mig så dum! Jeg plejer aldrig at teste før forventet mens dag, men da jeg måske skal have alkohol med en veninde i aften besluttede jeg mig for at tage en tidlig babyplan test, selvom jeg kun er 3+1 og den var selvfølgelig negativ

Jeg ved godt, at jeg jo sagtens kan nå at teste positivt om en uge, når jeg har forventet mens, men det føles alligevel på håbløst nu. Især når man ser mange andre teste positivt tidligt. 

Andre i samme båd?

Åhhh kender følelsen SÅ godt! Jeg tog selv en test 3+1 pga en julefrokost. 100% negativ.. søndag morgen 3+3 tog jeg en ny og vupti, to flotte streger, så løbet er bestemt ikke kørt

jeg skal selv til vin tam-tam i næste weekend hvor Jeg er 3+2 (hvis jeg er gravid) og der kommer jeg også til at teste, bare just in case der kommer to streger

Anmeld Citér

11. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Charlotte135 skriver:

Har stadigvæk ikke fået mens endnu Så tænker at teste igen her i weekenden.. 

Efter 1 års prøvelse har jeg haft manden sendt afsted til lægen og jeg skal til tjek på onsdag  Nu skal der andre metoder i brug, for hvor er det dog bare frustrerende..

Åh håber den bliver positiv her i weekenden 

jeg tror heller ikke jeg har tålmodighed til at vente så meget som en dag ekstra når vi kommer over de 12 måneder

Anmeld Citér

11. september 2021

Charlotte135

Mortil_en skriver:

Åh håber den bliver positiv her i weekenden 

jeg tror heller ikke jeg har tålmodighed til at vente så meget som en dag ekstra når vi kommer over de 12 måneder

Det spænder hvertfald både i mit underliv og i brysterne - mens er ikke dukket op endnu, så tester imorgen tidlig

Tænker da bare at man skal så hurtigt igang med lægebesøg når året er omme! For ellers kan det tage lang tid…

Anmeld Citér

11. september 2021

Mortil_2

Komnubaby3 skriver:

Så nåede jeg 4+0 i 7. cyklus. Havde milde mens smerter igår, men ingenting i dag.

Jeg har altid ømme bryster op til mens, som forsvinder et par dage inden. Det har været det samme denne cyklus. 

Nu venter vi og ser weekenden over. 

Jeg plejer ellers altid at kunne regne med, at min mens kommer på klokkeslettet. 

Men ingen symptomer på noget, overhovedet. 

De sidste to nætter har jeg drømt at jeg testede positiv. Måske min underbevidsthed prøver at fortælle mig noget? Eller måske det bare er et brændende ønske om en baby.

Vi venter i "spænding" og ser hvordan weekenden udvikler sig.

Jeg fingre for alle jer der snart har testdag. 

Uh spændende Jeg drømte også to gange i denne uge at jeg testede positiv. Lidt træls for jeg har lige haft mens og er i hvert fald ikke gravid. Men håber der er hold i drømmene for dit vedkommende

Anmeld Citér

11. september 2021

Mortil_2

Charlotte135 skriver:

Det spænder hvertfald både i mit underliv og i brysterne - mens er ikke dukket op endnu, så tester imorgen tidlig

Tænker da bare at man skal så hurtigt igang med lægebesøg når året er omme! For ellers kan det tage lang tid…

Ja netop

Uh det bliver en spændende update i morgen. Jeg tror på det

Anmeld Citér

12. september 2021

Anonymam

Jeg fik også en positiv test d. 7/9 efter en SA og 3 bio’er siden januar. Håber den lille spire holder ved

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.