Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Håber det lykkes alligevel og man har jo stadig chancen en dag efter ægløsning

Præcis, så vi må lige udnytte dagen idag ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Så ramte jeg 2+0 for 7. Gang …. Er egentlig ret pessimistisk da vi har været syge man-ons, men de små svømmere kan jo leve i op til 5 dage, så prøver at holde håbet oppe

Samme her. Æl kom tidligere end normalt, så vi var ikke lige forberedt nåede kun en enkelt gang under dynen før og en gang dagen efter Men altså, da jeg var gravid i december havde kun sex en enkelt gang, så måske er det nok

Anmeld Citér

9. september 2021

Morpåudebane

Sommersol2021 skriver:

Samme her. Æl kom tidligere end normalt, så vi var ikke lige forberedt nåede kun en enkelt gang under dynen før og en gang dagen efter Men altså, da jeg var gravid i december havde kun sex en enkelt gang, så måske er det nok

Krydser fingre

Anmeld Citér

10. september 2021

Charlotte135

Mortil_en skriver:

Øv øv øv hvor må det være frustrerende når man bare gerne vil have en baby

Du overvejer ikke at blive undersøgt nu hvor i har prøvet et år?

Kæmpe kram altså

Har stadigvæk ikke fået mens endnu Så tænker at teste igen her i weekenden.. 

Efter 1 års prøvelse har jeg haft manden sendt afsted til lægen og jeg skal til tjek på onsdag  Nu skal der andre metoder i brug, for hvor er det dog bare frustrerende..

Anmeld Citér

10. september 2021

MJL88

Så nåde jeg endelig 4+0! Har virkelig ventet på den her dag, så er næste tidlig scanning Og med en super fint test. Så skal den bare holde fast og blive derinde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. september 2021

Morpåudebane

MJL88 skriver:

Så nåde jeg endelig 4+0! Har virkelig ventet på den her dag, så er næste tidlig scanning Og med en super fint test. Så skal den bare holde fast og blive derinde

Wow en smuk test! Stort tillykke  håber VIRKELIG at opnå det samme om 14 dage

Anmeld Citér

10. september 2021

Jopige

Jeg melder mig også på banen. Jeg er 3+0 i dag, hvis jeg er gravid. ÆL lå tidligere end jeg troede, men fangede det heldigvis på ÆL-test, da jeg kunne mærke den tydeligt.

Det er første cyklus vi prøver, og har en søn i forvejen som tog et halvt år om at lave med to bio'er ind i mellem, så jeg er spændt på, hvor lang tid det tager denne gang.

Stort tillykke til alle der har testet positivt allerede

Anmeld Citér

10. september 2021

MJL88

Morpåudebane skriver:

Wow en smuk test! Stort tillykke  håber VIRKELIG at opnå det samme om 14 dage

Mange tak  Den er også meget tydeligere end med min datter, så tror måske nærmere jeg er 4+4-4+5. Jeg følte min ÆL lå tidligere denne cyklus.. 

Jeg krydser for du kommer med et lignende billede om 14 dage

Anmeld Citér

10. september 2021

Komnubaby3

Så nåede jeg 4+0 i 7. cyklus. Havde milde mens smerter igår, men ingenting i dag.

Jeg har altid ømme bryster op til mens, som forsvinder et par dage inden. Det har været det samme denne cyklus. 

Nu venter vi og ser weekenden over. 

Jeg plejer ellers altid at kunne regne med, at min mens kommer på klokkeslettet. 

Men ingen symptomer på noget, overhovedet. 

De sidste to nætter har jeg drømt at jeg testede positiv. Måske min underbevidsthed prøver at fortælle mig noget? Eller måske det bare er et brændende ønske om en baby.

Vi venter i "spænding" og ser hvordan weekenden udvikler sig.

Jeg fingre for alle jer der snart har testdag. 

Anmeld Citér

10. september 2021

Jopige

Komnubaby3 skriver:

Så nåede jeg 4+0 i 7. cyklus. Havde milde mens smerter igår, men ingenting i dag.

Jeg har altid ømme bryster op til mens, som forsvinder et par dage inden. Det har været det samme denne cyklus. 

Nu venter vi og ser weekenden over. 

Jeg plejer ellers altid at kunne regne med, at min mens kommer på klokkeslettet. 

Men ingen symptomer på noget, overhovedet. 

De sidste to nætter har jeg drømt at jeg testede positiv. Måske min underbevidsthed prøver at fortælle mig noget? Eller måske det bare er et brændende ønske om en baby.

Vi venter i "spænding" og ser hvordan weekenden udvikler sig.

Jeg fingre for alle jer der snart har testdag. 

Har du prøvet at teste?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.