Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Nielsen96 skriver:

Vi havde sex i forgårs, fik ikke testet æl den dag, men igår var den positiv, og idag knap så positiv.

hvordan med jer andre, er der altid implantations blødning?

har muren i maven idag, total oppustet og generelt lidt ibehag i kroppen, nogle små jag i maven.. mine apps siger æl fra i dag og frem til den 27..

min mens skal først komme d 11/9

nogen med samme symptomer eller har oplevet samme?

Jeg oplever af og til samme symptomer æl, men ikke hver gang  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2021

Tidra22

Nielsen96 skriver:

Vi havde sex i forgårs, fik ikke testet æl den dag, men igår var den positiv, og idag knap så positiv.

har muren i maven idag, total oppustet og generelt lidt ibehag i kroppen, nogle små jag i maven.. mine apps siger æl fra i dag og frem til den 27..

Jeg tror det er ÆL symptomer du mærker:-) Det passer med din positive Æl test i går. Tænker ikke at du har ægløsning i så mange døgn, men et sted mellem 12-48 timer fra din positive test, finder ÆL sted. Dog er man fertil i dagene op til (da sæd kan overleve i op til 7 dage i kvinden) samt dagen efter ægløsning. Hvis du taster din test ind, burde din app beregne en forventet dag for ÆL:-) 

hvilke apps bruger du? 

Anmeld Citér

24. august 2021

Tidra22

hvad tænker bbt nørderne om dette?
Min temperatur flyyver rundt.. jeg måler dog oralt, så er ikke sikker på jeg kan stole 100% på den. Dog fast samme tid hver morgen (varierer med max 20 min) og før jeg overhovedet har “fået øjne”;-).. Den er dog ikke under gennemsnittet endnu, sååå… 

testdag enten fredag eller lørdag, mine apps er ikke helt enige.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. august 2021

Ønskebarn22

Morpåudebane skriver:

Ja jeg har to drenge i forvejen. Så vi prøver at lave 3. Og sidste skud på stammen 

hvad med dig ? 

Åh hvor dejligt  

Der er vores første vi arbejder på

Anmeld Citér

24. august 2021

Ønskebarn22

Jeg har det lidt på samme måde under æl.. 

Der er i hvert fald ingen tvivl her.. murren, niv i underlivet, ømme dutter og fertilt udflåd.. 

Lyder meget som ægløsning symptomer du beskriver, så giv i den endelig gas de kommende dage også, da ægløsning finder sted 12-48 timer efter din æl test peaker

Anmeld Citér

24. august 2021

Ønskebarn22

Mortil_en skriver:

Hvor spændende! Du må endelig huske at opdatere. Er helt spændt med alle jer som er tæt på test dag og med lovende symptomer

Jeg er også lidt i tvivl om den luteal fase. Jeg bløder ikke ret kraftigt og har svært ved at finde ud af hvornår jeg går fra pletblødning til mens og dermed længden på luteal fasen. Men min er også kørt. Er spændt på hvordan længden af denne cyklus bliver

Hehe meget spændende! Kan slet ikke tænke på andet lige i øjeblikket

Er glad for jeg ikke er den eneste! Men du siger noget med pletblødning.. Den første dag er det meget sparsomt her, men måske jeg skal notere hvor lidt eller meget hvis jeg (forhåbentligt ikke) får mens inden længe.. Det har jeg ikke spekuleret så meget i.. Så måske det kan få mig op på de magiske 9/10 dage

Ja det cyklus der kan være noget at et show.. Jeg har i hvert fald godt nok læst meget de sidste 3 mrd, så det er bare med at holde øje og notere

Anmeld Citér

24. august 2021

Projektbabynr2

Jeg fik fjernet kobberspiral her i starten af august og har nu lige overstået min første mens efter fjernelse. Så 1. Cyklus vi prøver at undfange vores nr. 2 sidste gang havde vi god gavn af ægløsningstest så dette prøver vi igen. Har først test dag omkring d. 17 september  

Tillykke til alle jer som har fået positiv test her i august - det er simpelthen det vildeste når det sker

Anmeld Citér

25. august 2021

Nielsen96

ikris skriver:

Jeg tror det er ÆL symptomer du mærker:-) Det passer med din positive Æl test i går. Tænker ikke at du har ægløsning i så mange døgn, men et sted mellem 12-48 timer fra din positive test, finder ÆL sted. Dog er man fertil i dagene op til (da sæd kan overleve i op til 7 dage i kvinden) samt dagen efter ægløsning. Hvis du taster din test ind, burde din app beregne en forventet dag for ÆL:-) 

hvilke apps bruger du? 

Jeg bruger Eveline, den alm på mobilen, clue og Flo

Anmeld Citér

25. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg testede negativ i dag som forventet. Så mens er nok lige om hjørnet. Håber sådan den er der for jer andre

Hvornår er det man kommer til udredning?:

1. Efter er år uden blivende graviditet, men hvor man godt kan have haft MA/SA i det år? 
2. Efter et år uden nogen graviditet?

Vi skal til 7. Cyklus efter MA nu nemlig.

Anmeld Citér

25. august 2021

Morpåudebane

Sommersol2021 skriver:

Jeg testede negativ i dag som forventet. Så mens er nok lige om hjørnet. Håber sådan den er der for jer andre

Hvornår er det man kommer til udredning?:

1. Efter er år uden blivende graviditet, men hvor man godt kan have haft MA/SA i det år? 
2. Efter et år uden nogen graviditet?

Vi skal til 7. Cyklus efter MA nu nemlig.

Åhhh øv!

jeg mener det er et år, men jeg ville alligvel tage fat i lægen. Heller for tidligt end for sent

jeg har mistet ALLE symptomer. Ingen ømme bryster, murren eller øm lænd mere. Så jeg er tvivlsom og ikke rigtig så sikker på at den er der på lørdag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.