Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ønskebarn22 skriver: Så dukkede min mens op.. på dag 39.. Hold nu op en uendelig lang cyklus.. Vi sætter i gang med 4 forsøg - på en lille juni baby Næste test dag omkring 1 oktober..
Så dukkede min mens op.. på dag 39.. Hold nu op en uendelig lang cyklus..
Vi sætter i gang med 4 forsøg - på en lille juni baby
Næste test dag omkring 1 oktober..
Ja det må man nok sige. Ærgerligt at det ikke blev denne gang, men et juni barn ville også være godt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mabo95 skriver: Jeg havde ægløsning for snart en lille uge siden, så jeg nærmer mig test dag
Jeg havde ægløsning for snart en lille uge siden, så jeg nærmer mig test dag
Hvornår har du test dag?
Jeg havde positiv æl test i tirsdags og forventer mens på lørdag. Dog plejer jeg at have plet blødning et par dage før, så jeg går også en spændende uge i møde
Mortil_en skriver: Hvornår har du test dag? Jeg havde positiv æl test i tirsdags og forventer mens på lørdag. Dog plejer jeg at have plet blødning et par dage før, så jeg går også en spændende uge i møde
Omkring 5-6 sep vil jeg tro
Jeg har forventet mens den 10/11 september, og er mega spændt også på om der er noget, men tror desværre ikke der er noget
Nielsen96 skriver: Jeg har forventet mens den 10/11 september, og er mega spændt også på om der er noget, men tror desværre ikke der er noget
Jeg tror heller ikke på den denne måned
2 dage over tid idag, og testet ser sådan her ud.
Er det mon rigtigt det jeg ser ?
Det er kun været 3. Cyklus forsøg
Felguard skriver: 2 dage over tid idag, og testet ser sådan her ud. Er det mon rigtigt det jeg ser ? Det er kun været 3. Cyklus forsøg
Ja. Stort tillykke til dig
jeg har forventet mens i morgen, men i morges vågnede jeg med følelsen af at der måtte være noget galt… efter job tog jeg en test, der ser sådan ud.. jeg prøver igen i morgen tidlig! hvis den er positiv, så er det på 3. Cyklus efter p pille stop.
Denheldigekartoffel skriver: jeg har forventet mens i morgen, men i morges vågnede jeg med følelsen af at der måtte være noget galt… efter job tog jeg en test, der ser sådan ud.. jeg prøver igen i morgen tidlig! hvis den er positiv, så er det på 3. Cyklus efter p pille stop.
Tillykke! Hvor dejligt at det lykkes for dig så hurtigt heldigekartoffel og jeg synes helt klart den er positiv er det som første eller...?
Jeg er selv på 3. cyklus efter p pille stop og har forventet mens på lørdag. Jeg har altid et par dage med pletblødning inden så jeg er helt spændt på om det er startet hver gang jeg går på toilettet. Sidste cyklus startede det på dag 28 som er i morgen
Mortil_en skriver: Tillykke! Hvor dejligt at det lykkes for dig så hurtigt heldigekartoffel og jeg synes helt klart den er positiv er det som første eller...? Jeg er selv på 3. cyklus efter p pille stop og har forventet mens på lørdag. Jeg har altid et par dage med pletblødning inden så jeg er helt spændt på om det er startet hver gang jeg går på toilettet. Sidste cyklus startede det på dag 28 som er i morgen
Tak! Jeg krydser for at dit også ender med to streger om lidt! Nej det er vores 3. Barn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128