Mortil_en skriver:
Jeg føler mig også lidt besat af tanker om graviditet på trods af at vi også kun er igang på 3 måned
Læser alt muligt hele tiden
Ja der var en herinde der sagde at man først skulle tælle fra den dag mens rigtigt starter, så måske kan du lægge en dag eller to til luteal fasen 
I sidste cyklus havde jeg kun en dag hvor jeg blødte rigtigt, de andre dage kunne jeg have nøjes med at skifte trusseindlæg et par gange om dagen. Men måske også det ændrer sig når cyklus kommer lidt mere igang
Jamen der er vi i helt samme båd, jeg kigger også på tøj og babyudstyr og er ved selv at designe en "barnets bog".. Jeg har dog prøvet at styre det lidt de sidste par dage.. men ved ikke helt hvor godt jeg synes det går 
Ja tak, jeg læste det godt, så det satser jeg på at jeg kan, så bør jeg lægge lige på kanten
jeg har endnu ikke fået mens og jeg er på dag 9 efter æl (med forventet mens i går).. Jeg testede i går eftermiddags, og den var negativ som forventet.. synes egentlig ikke jeg har haft nogle symptomer et par dage, men her til aften må jeg indrømme jeg har ondt i maven.. så frygter mens i morgen 
Men nå må vi se, håber det bedste 
Om ikke andet er det positivt jeg har en længere luteral fase i denne cyklus 

Anmeld
Citér