Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Morpåudebane skriver:

Åhhh øv!

jeg mener det er et år, men jeg ville alligvel tage fat i lægen. Heller for tidligt end for sent

jeg har mistet ALLE symptomer. Ingen ømme bryster, murren eller øm lænd mere. Så jeg er tvivlsom og ikke rigtig så sikker på at den er der på lørdag 

Hmm ja okay. Men mange får jo først symptomer 4+, så det kan jo stadig gå begge veje med dig

Ja, jeg må spørge lægen, når vi har været i gang i et år. Graviditeten ved MA kom i første forsøg, så vi har stadig nogle måneder, til vi rammer et år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2021

Morpåudebane

Sommersol2021 skriver:

Hmm ja okay. Men mange får jo først symptomer 4+, så det kan jo stadig gå begge veje med dig

Ja, jeg må spørge lægen, når vi har været i gang i et år. Graviditeten ved MA kom i første forsøg, så vi har stadig nogle måneder, til vi rammer et år. 

Ja det er rigtigt, man overtolker bare alting �� specielt fordi vi også har prøvet siden marts og ved at vi godt kan, eftersom vi har to i forvejen �� 

men må prøve at holde tiden ud ! 3 dage mere

Anmeld Citér

25. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Hehe meget spændende! Kan slet ikke tænke på andet lige i øjeblikket

Er glad for jeg ikke er den eneste! Men du siger noget med pletblødning.. Den første dag er det meget sparsomt her, men måske jeg skal notere hvor lidt eller meget hvis jeg (forhåbentligt ikke) får mens inden længe.. Det har jeg ikke spekuleret så meget i.. Så måske det kan få mig op på de magiske 9/10 dage

Ja det cyklus der kan være noget at et show.. Jeg har i hvert fald godt nok læst meget de sidste 3 mrd, så det er bare med at holde øje og notere

Jeg føler mig også lidt besat af tanker om graviditet på trods af at vi også kun er igang på 3 måned Læser alt muligt hele tiden 

Ja der var en herinde der sagde at man først skulle tælle fra den dag mens rigtigt starter, så måske kan du lægge en dag eller to til luteal fasen

I sidste cyklus havde jeg kun en dag hvor jeg blødte rigtigt, de andre dage kunne jeg have nøjes med at skifte trusseindlæg et par gange om dagen. Men måske også det ændrer sig når cyklus kommer lidt mere igang 

Anmeld Citér

26. august 2021

Tidra22

Så fik jeg desværre mens

Men, næste cyklus er 3. cyklus, så vi er jo først lige begyndt

Anmeld Citér

26. august 2021

Mortil_2

ikris skriver:

Så fik jeg desværre mens

Men, næste cyklus er 3. cyklus, så vi er jo først lige begyndt

Øv hvor ærgerligt

Man kan ikke lade være med at håbe hver måned selvom man ved at vejen kan være lang. Læste et sted at der kun er 12% sandsynlighed for graviditet pr cyklus hvis man er 35 (som jeg er). Og at det i gennemsnit tager 8 måneder at blive gravid i den alder. Så jeg forsøger ikke at blive for utålmodig allerede

Håber det lykkes for jer i næste måned

Anmeld Citér

26. august 2021

Tidra22

Mortil_en skriver:

Øv hvor ærgerligt

Man kan ikke lade være med at håbe hver måned selvom man ved at vejen kan være lang. Læste et sted at der kun er 12% sandsynlighed for graviditet pr cyklus hvis man er 35 (som jeg er). Og at det i gennemsnit tager 8 måneder at blive gravid i den alder. Så jeg forsøger ikke at blive for utålmodig allerede

Jeg er 26 og har været p-pillefri i over 2 år. Dog har jeg sådan en nagende frygt for, at jeg ikke er så fertil.. ikke rigtig af nogen grund, bare en mavefornemmelse. 

Hvor længe har I været i gang?

Anmeld Citér

26. august 2021

Tidra22

Mortil_en skriver:

Øv hvor ærgerligt

Undskyld, ser først nu at I har været i gang i 3 mdr..  så “følges” vi jo lidt ad!

Anmeld Citér

26. august 2021

Ønskebarn22

Mortil_en skriver:

Jeg føler mig også lidt besat af tanker om graviditet på trods af at vi også kun er igang på 3 måned Læser alt muligt hele tiden 

Ja der var en herinde der sagde at man først skulle tælle fra den dag mens rigtigt starter, så måske kan du lægge en dag eller to til luteal fasen

I sidste cyklus havde jeg kun en dag hvor jeg blødte rigtigt, de andre dage kunne jeg have nøjes med at skifte trusseindlæg et par gange om dagen. Men måske også det ændrer sig når cyklus kommer lidt mere igang 

Jamen der er vi i helt samme båd, jeg kigger også på tøj og babyudstyr og er ved selv at designe en "barnets bog".. Jeg har dog prøvet at styre det lidt de sidste par dage.. men ved ikke helt hvor godt jeg synes det går

Ja tak, jeg læste det godt, så det satser jeg på at jeg kan, så bør jeg lægge lige på kanten jeg har endnu ikke fået mens og jeg er på dag 9 efter æl  (med forventet mens i går).. Jeg testede i går eftermiddags, og den var negativ som forventet.. synes egentlig ikke jeg har haft nogle symptomer et par dage, men her til aften må jeg indrømme jeg har ondt i maven..  så frygter mens i morgen

Men nå må vi se, håber det bedste

Om ikke andet er det positivt jeg har en længere luteral fase i denne cyklus

Anmeld Citér

26. august 2021

Ønskebarn22

ikris skriver:

Jeg er 26 og har været p-pillefri i over 2 år. Dog har jeg sådan en nagende frygt for, at jeg ikke er så fertil.. ikke rigtig af nogen grund, bare en mavefornemmelse. 

Hvor længe har I været i gang?

Så er vi lidt i samme båd. Samme alder og startet med projekt baby samtidig. Og af en eller anden grund (måske fordi det er udbredt i vennekredsen) frygter jeg også at fertiliteten ikke er i top.. 

Har du brugt æl test og konkluderet at du får ægløsning? Det er der jeg er startet og den er bekræftet denne måned

Men jeg er villig til at betale for at få tjekket min fertilitet, hvis ikke jeg bliver gravid de næste par måneder, selvom projektet er så nyt ��

Så vi må holde modet oppe hos hinanden

Anmeld Citér

27. august 2021

Mortil_2

Ønskebarn22 skriver:

Jamen der er vi i helt samme båd, jeg kigger også på tøj og babyudstyr og er ved selv at designe en "barnets bog".. Jeg har dog prøvet at styre det lidt de sidste par dage.. men ved ikke helt hvor godt jeg synes det går

Ja tak, jeg læste det godt, så det satser jeg på at jeg kan, så bør jeg lægge lige på kanten jeg har endnu ikke fået mens og jeg er på dag 9 efter æl  (med forventet mens i går).. Jeg testede i går eftermiddags, og den var negativ som forventet.. synes egentlig ikke jeg har haft nogle symptomer et par dage, men her til aften må jeg indrømme jeg har ondt i maven..  så frygter mens i morgen

Men nå må vi se, håber det bedste

Om ikke andet er det positivt jeg har en længere luteral fase i denne cyklus

Åh jeg har det samme, jeg tænker dog mest over navne

Ja, det er da dejligt hvis din luteal fase bliver længere. Håber at mens bliver væk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.