Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så tror jeg at jeg hopper med på vognen i september, håber stadig at mange af jer får positive tests og går hele vejen, tak for råd og omsorg
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhhh hvor min hjerne psyker! ømme bryster siden igår og her til aften har jeg fået murren/mens smerter 2+6 … spændt på at se om det er ønsketænkning eller tidlige spæde symptomer
Reign skriver: Så tror jeg at jeg hopper med på vognen i september, håber stadig at mange af jer får positive tests og går hele vejen, tak for råd og omsorg
Stort kram til dig
Åhh øv! Kæmpe kram
Min temperatur tog fra morgenen af et styrtdyk, så jeg tror desværre heller ikke så meget på denne cyklus. Og det til trods for vi har ramt ÆL helt perfekt (endda bekræftet af gynækolog..) Vi satser på at 3. gang er lykkens gang
Øv Må september blive en god måned
Morpåudebane skriver: Åhhh hvor min hjerne psyker! ømme bryster siden igår og her til aften har jeg fået murren/mens smerter 2+6 … spændt på at se om det er ønsketænkning eller tidlige spæde symptomer
Spændende! Hvornår har du test dag?
Mortil_en skriver: Spændende! Hvornår har du test dag?
Jeg er 4+0 på lørdag
Morpåudebane skriver: Jeg er 4+0 på lørdag
ikris skriver: Min temperatur tog fra morgenen af et styrtdyk, så jeg tror desværre heller ikke så meget på denne cyklus. Og det til trods for vi har ramt ÆL helt perfekt (endda bekræftet af gynækolog..) Vi satser på at 3. gang er lykkens gang
Der er håb endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128