Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2021

Morpåudebane

Æv! Ingen baby i maj! Mens kom idag, en dag før tid. Så nu hedder det håbet om en juni baby. Testdag 23/9 ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2021

Tidra22

Ønskebarn22 skriver:

Så er vi lidt i samme båd. Samme alder og startet med projekt baby samtidig. Og af en eller anden grund (måske fordi det er udbredt i vennekredsen) frygter jeg også at fertiliteten ikke er i top.. 

Har du brugt æl test og konkluderet at du får ægløsning? Det er der jeg er startet og den er bekræftet denne måned

Men jeg er villig til at betale for at få tjekket min fertilitet, hvis ikke jeg bliver gravid de næste par måneder, selvom projektet er så nyt ��

Så vi må holde modet oppe hos hinanden

Jeg blev undersøgt grundet store smerter i venstre æggestok, og der bekræftede gynækolog jeg havde haft ÆL (fik også fine tests) og at alt så fint ud. Jeg vil dog gerne have en gennemskyldning for at se om der er passage. Men igen: har intet at have det i, udover fornemmelser 

Jeg har testet for ægløsning on/off de sidste to år og altid fundet den når jeg har ledt. Så jeg er ikke i tvivl om ÆL, måske mere den efterfølgende proces ifht ægget skal sætte sig fast 

Har det på præcis samme måde!! 
Det lyder som en god plan!

Anmeld Citér

28. august 2021

Ønskebarn22

Morpåudebane skriver:

Æv! Ingen baby i maj! Mens kom idag, en dag før tid. Så nu hedder det håbet om en juni baby. Testdag 23/9 ����

Øv altså Men jeg tror jeg er med dig på en juni baby.. nu må mens altså snart komme her også..

Anmeld Citér

28. august 2021

Ønskebarn22

Ingen mens her endnu..  Jeg er på dag 38. De to sidste har været 32 og 33.. men har før oplevet min cyklus stikker lidt af. Og kun positivt da jeg ellers ville have en ultra kort luteral fase.. men nu er jeg da oppe på 10 dage..

Jeg er 3+4 (ved helt 100 hvornår æl faldt) og jeg  havde en forventning om en positiv babyplan tidligt test, hvis den var god nok, men den er frustrerende , total negativ..

Så må mens godt melde sin ankomst her.. 

Anmeld Citér

28. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ønskebarn22 skriver:

Ingen mens her endnu..  Jeg er på dag 38. De to sidste har været 32 og 33.. men har før oplevet min cyklus stikker lidt af. Og kun positivt da jeg ellers ville have en ultra kort luteral fase.. men nu er jeg da oppe på 10 dage..

Jeg er 3+4 (ved helt 100 hvornår æl faldt) og jeg  havde en forventning om en positiv babyplan tidligt test, hvis den var god nok, men den er frustrerende , total negativ..

Så må mens godt melde sin ankomst her.. 

Du kan ikke regne med at en test vil blive positiv allerede. Det er ikke alle kan teste positiv så tidligt, så der er stadig håb Men puha det er en lang cyklus hvis den er helt oppe på 38 dage

Anmeld Citér

28. august 2021

Ønskebarn22

Du kan ikke regne med at en test vil blive positiv allerede. Det er ikke alle kan teste positiv så tidligt, så der er stadig håb Men puha det er en lang cyklus hvis den er helt oppe på 38 dage

Mange tak for opmundringen

Jeg håber du har ret. Selvom det var en tidlig test jeg tog.. Intet er vel umuligt før mens er her

Ja puha den trækker tænder ud! Har altid haft en cyklus omkring et par og 30 dage, men må indrømme utålmodigheden melder sig hvis det her er stilen med knap 40 dage hver 4 gang kan se i min log at jeg cirka hver 4 gang havde en længere cyklus da jeg trackede for 3 år siden.. 

Jeg krydser fingre og håber weekenden går uden mens

Anmeld Citér

28. august 2021

Ønskebarn22

Mortil_en skriver:

Åh jeg har det samme, jeg tænker dog mest over navne

Ja, det er da dejligt hvis din luteal fase bliver længere. Håber at mens bliver væk

Navne er også noget jeg nyder at spekulere meget på, selvom jeg tror vi har et par stykker vi lægger fast ved, men lad os nu se om de holder når der kommer en lille en dag

Anmeld Citér

28. august 2021

Joisene

Profilbillede for Joisene

Jeg hopper lige med på tråden.  Jeg fik en positiv ægløsningstest i går, så tænker jeg skal teste omkring 10-12 september, hvis jeg har regnet nogenlunde rigtigt  Vi har prøvet siden sidste år og det er vores sidste chance inden vi skal til samtale på fertilitetsklinik i næste måned

Anmeld Citér

29. august 2021

Ønskebarn22

Så dukkede min mens op.. på dag 39.. Hold nu op en uendelig lang cyklus.. 

Vi sætter i gang med 4 forsøg - på en lille juni baby

Næste test dag omkring 1 oktober.. 

Anmeld Citér

29. august 2021

Mabo95

Jeg havde ægløsning for snart en lille uge siden, så jeg nærmer mig test dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.