Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2021

Tidra22

Reign skriver:

Der er håb endnu

I dag steg temp faktisk igen, men negativ tidl test, så det er ved at være ret spændende!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2021

Ønskebarn22

Så blev det d. 24 august ♡ 

Jeg er på CD 34, de forrige cyklusser har været 32 og 33.. 

Jeg har i denne mrd fundet ud af min æl lægger meeeeget sent i min cyklus, så det vil sige jeg kun er 3+0 I dag, selv om min mens er forventet til at komme nu her.. Så min luteale fase er meget kort, og det er jeg nok nødt til at kigge nærmere på hvis ikke det lykkes nu. 

Evt. Nogen der har/har haft en luteral fase på 6-8 dage, som har gjort noget for at forbedre den og er lykkes? Tænker at jo længere væk jeg kommer fra p pillerne, kan jeg måske være heldig det bliver bedre? Jeg stoppede i maj.. 

Nå men, jeg tror muligvis min æl lå 2 dage senere denne mrd end sidste cyklus på 33 dage, så jeg forventer først at være fået officielt over på torsdag/fredag..  

Puha tiden er uendelig lang! Jeg ved vi har gjort vores for at det lykkes, men jeg synes samtidig jeg har en konstant trykken som om mens er lige oppe over.. gud hvor jeg bare håber den udebliver så jeg måske kan være heldig at teste positiv i weekenden (lidt tidligt i know..)

Babystøv til jer

Anmeld Citér

24. august 2021

Morpåudebane

Ønskebarn22 skriver:

Jeg har i denne mrd fundet ud af min æl lægger meeeeget sent i min cyklus, så det vil sige jeg kun er 3+0 I dag, selv om min mens er forventet til at komme nu her.. Så min luteale fase er meget kort, og det er jeg nok nødt til at kigge nærmere på hvis ikke det lykkes nu. 

Evt. Nogen der har/har haft en luteral fase på 6-8 dage, som har gjort noget for at forbedre den og er lykkes? Tænker at jo længere væk jeg kommer fra p pillerne, kan jeg måske være heldig det bliver bedre? Jeg stoppede i maj.. 

Nå men, jeg tror muligvis min æl lå 2 dage senere denne mrd end sidste cyklus på 33 dage, så jeg forventer først at være fået officielt over på torsdag/fredag..  

Puha tiden er uendelig lang! Jeg ved vi har gjort vores for at det lykkes, men jeg synes samtidig jeg har en konstant trykken som om mens er lige oppe over.. gud hvor jeg bare håber den udebliver så jeg måske kan være heldig at teste positiv i weekenden (lidt tidligt i know..)

Babystøv til jer

Åhh krydser fingre!!  Jeg syntes der er 100 år til på lørdag.. kan næsten ikke være i mig selv af utålmodighed ��

Anmeld Citér

24. august 2021

Ønskebarn22

Morpåudebane skriver:

Åhh krydser fingre!!  Jeg syntes der er 100 år til på lørdag.. kan næsten ikke være i mig selv af utålmodighed ��

Altid dejligt at være i samme båd som andre Jeg krydser alt jeg kan for os begge

Har du nogle i forvejen?

Anmeld Citér

24. august 2021

Morpåudebane

Ønskebarn22 skriver:

Altid dejligt at være i samme båd som andre Jeg krydser alt jeg kan for os begge

Har du nogle i forvejen?

Ja jeg har to drenge i forvejen. Så vi prøver at lave 3. Og sidste skud på stammen 

hvad med dig ? 

Anmeld Citér

24. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Så det forventet mens for mig i morgen hvor jeg vil teste. Har dog symptomer på optræk til mens i dag, så tror ikke det bliver denne cyklus heller. Åhhh den utålmodighed og forfra igen altså 

Anmeld Citér

24. august 2021

Morpåudebane

Sommersol2021 skriver:

Så det forventet mens for mig i morgen hvor jeg vil teste. Har dog symptomer på optræk til mens i dag, så tror ikke det bliver denne cyklus heller. Åhhh den utålmodighed og forfra igen altså 

Krydser fingre for at der er to fine streger i morgen  

mens tegn er jo oftest de samme som de tegn man kan have ved graviditet

Anmeld Citér

24. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ønskebarn22 skriver:

Babystøv til jer

Hvor spændende! Du må endelig huske at opdatere. Er helt spændt med alle jer som er tæt på test dag og med lovende symptomer

Jeg er også lidt i tvivl om den luteal fase. Jeg bløder ikke ret kraftigt og har svært ved at finde ud af hvornår jeg går fra pletblødning til mens og dermed længden på luteal fasen. Men min er også kørt. Er spændt på hvordan længden af denne cyklus bliver

Anmeld Citér

24. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sommersol2021 skriver:

Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

24. august 2021

Nielsen96

Vi havde sex i forgårs, fik ikke testet æl den dag, men igår var den positiv, og idag knap så positiv.

hvordan med jer andre, er der altid implantations blødning?

har muren i maven idag, total oppustet og generelt lidt ibehag i kroppen, nogle små jag i maven.. mine apps siger æl fra i dag og frem til den 27..

min mens skal først komme d 11/9

nogen med samme symptomer eller har oplevet samme?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.