Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Reign skriver:

Heldigvis at det bare var derfor, men du må have været presset hver gang tænker jeg

Havde du nogle smerter eller murren samtidig? 

Jeg har igen lidt brunligt her til morgen… føler jeg allerede er ved at opgive håbet

Håber din mens bliver væk og at du kan teste positivt i morgen eller lørdag plejer din mens at starte med pletblødning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2021

lille-avalon

ikris skriver:

Tak! Det bliver uden tvivl spændende lige at få et kig ind. Jeg er dog lidt nervøs for, om en indvendig scanning kan “ødelægge” en evt. graviditet. Men det er bare mine tanker der løber løbsk

Også spændende for dig! (Og morpåudebane). Håber at I begge får to streger lige straks

Jeg fik en invendig scanning i min første graviditet, jeg havde ikke styr på hvor lang jeg var henne så de sendte mig til gynækolog for at tjekke

et par uger senere fik jeg en til da jeg havde en stor cyste på min højre æggestok. 

Det skete der slet ingenting ved. Min datter kom til verden sund og rask godt 8 måneder senere fra første indvendige scanning

Anmeld Citér

19. august 2021

Tidra22

lille-avalon skriver:

Jeg fik en invendig scanning i min første graviditet, jeg havde ikke styr på hvor lang jeg var henne så de sendte mig til gynækolog for at tjekke

et par uger senere fik jeg en til da jeg havde en stor cyste på min højre æggestok. 

Det skete der slet ingenting ved. Min datter kom til verden sund og rask godt 8 måneder senere fra første indvendige scanning

Alt gik fint! Gynækologen sagde at det højst sandsynligt var ÆL-smerter, og de sagtens kunne være meget slemme. Samtidig kunne hun fortælle at alt så fint ud i livmoder. Hun tog et billede af noget som hun målte, fik ikke spurgt hvorfor - men måske bare til “lagerbeholdning”?�� Hvertfald ingen cyster eller noget som helst. Hun sluttede af med “mon ikke dette var den gode ægløsning, så nu skal den bare sætte sig fast!”

Puh, så skal jeg bare vente 7 dage med at teste! Har dog købt RFSU tidlig, så mon ikke jeg tester allerede lørdag… 

Anmeld Citér

19. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Mortil_en skriver:

Håber din mens bliver væk og at du kan teste positivt i morgen eller lørdag plejer din mens at starte med pletblødning?

Tak  
Ja det gør den nemlig, men den kommer altid på slaget 3+6 Så synes det er underligt (ved godt det kan svinge, men plejer det bare aldrig).. tænker hvis man psyker det, så skubber man det for det meste fremad ikke til før normalen

Anmeld Citér

19. august 2021

Mortil_2

Reign skriver:

Tak  
Ja det gør den nemlig, men den kommer altid på slaget 3+6 Så synes det er underligt (ved godt det kan svinge, men plejer det bare aldrig).. tænker hvis man psyker det, så skubber man det for det meste fremad ikke til før normalen

Åh altså

Jeg blev også overrasket og forvirret i sidste måned da min kom en uge før tid. Men min cyklus er heller ikke helt stabil endnu. Gik og håbede på at den ville nøjes med at være en pletblødning/implantationsblødning, men nej

Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

19. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Mortil_en skriver:

Åh altså

Jeg blev også overrasket og forvirret i sidste måned da min kom en uge før tid. Men min cyklus er heller ikke helt stabil endnu. Gik og håbede på at den ville nøjes med at være en pletblødning/implantationsblødning, men nej

Krydser fingre for dig

Kan jeg godt forstå at du tænkte, man ønsketænker jo alt for at man er gravid til det sidste spinkle håb  

Jeg har læst flere der skriver at de har haft brunligt udflåd med mens. lignende smerter i flere uger i starten og stadig endt med en baby i armene.. Jeg ønsketænker stadig kan du høre

Anmeld Citér

19. august 2021

Mortil_2

Reign skriver:

Kan jeg godt forstå at du tænkte, man ønsketænker jo alt for at man er gravid til det sidste spinkle håb  

Jeg har læst flere der skriver at de har haft brunligt udflåd med mens. lignende smerter i flere uger i starten og stadig endt med en baby i armene.. Jeg ønsketænker stadig kan du høre

Jeps. Alt afhænger af hvilket spørgsmål man stiller  

Håber den er der for dig. Opdater endelig når du har testet

Anmeld Citér

19. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Mortil_en skriver:

Jeps. Alt afhænger af hvilket spørgsmål man stiller  

Håber den er der for dig. Opdater endelig når du har testet

Jeg tør næsten ikke teste… har ikke testet i dag for jeg føler lidt den er dømt ude… tænker jeg gør det i morgen, hvis det ikke har udviklet sig til rød blødning og smerter

Anmeld Citér

19. august 2021

Nielsen96

Jeg hopper lige med i tråden!

vi skal igang med 6-7 cyklus, og min mens stoppede tirsdag.

jeg skal starte æl test den 22 siger en af mine apps, og den 27 skulle være æl dagen.

Så nu krydser vi fingre for at det sker denne her gang, vi har købt noget glidecreme der skulle hjælpe sædcellerne med at svømme godt op,

Har i andre gjort noget specielt for at komme i mål?

Anmeld Citér

19. august 2021

Tidra22

Reign skriver:

Jeg tør næsten ikke teste… har ikke testet i dag for jeg føler lidt den er dømt ude… tænker jeg gør det i morgen, hvis det ikke har udviklet sig til rød blødning og smerter

Krydser alt jeg kan!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.