Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2021

Tidra22

Jeg har så absolut ingen symptomer…. plejer at få ømme bryster og nærmest overspise. Nu har jeg sådan semi-spiselyst og lidt kvalme on/off. Skal desuden til gynækolog grundet ekstreme mavesmerter i venstre side. Så jeg frygter bare at noget er galt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2021

Tidra22

Skal nævnes at jeg plejer at få de symptomer (stor appetit, ømme bryster) inden menstruation

Anmeld Citér

18. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Morpåudebane skriver:

Ej ja det er lidt sjovt! 
ked af at høre du også havde en bio i juni. Jeg begyndte at bløde 4+2 så nåede heldigvis ikke til en tidlig skanning, men det var stadig forfærdeligt hårdt!! 
krydser fingre for at maj måned i 2022 byder på en 3’er til os begge så

hahaha jeg er også elendig til at lade være! Men har kun én test tilbage i skuffen og aftalt med min mand at jeg ikke køber flere før jeg er gået over tid. Så den skal gemmes til 4+0,,,  mååååske 3+6��

Jeg nåede også kun 4+2 så "heldigvis" tidligt.. men jeg skanner til dagligt, så jeg havde self fulgt med

Jeg synes det er virkelig underligt nu.. Jeg har lige set jeg har en 1 krones brunligt (udflåd eller blod?).. jeg er kun 25 dage inde i min cyklus og jeg har i halvandet år haft en cyklus præcis 28 dage..
Skal jeg forvente det er mens. der af en eller anden mærkelig grund pludselig kommer før tid ?

Hvor sent kan implantationsblødning komme? Har aldrig selv oplevet det ved de 2 første børn

Anmeld Citér

18. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign
ikris skriver:

Skal nævnes at jeg plejer at få de symptomer (stor appetit, ømme bryster) inden menstruation

Håber at det "bare" er fordi du er gravid og der ikke er noget andet galt

Anmeld Citér

18. august 2021

Morpåudebane

Jeg nåede også kun 4+2 så "heldigvis" tidligt.. men jeg skanner til dagligt, så jeg havde self fulgt med

Jeg synes det er virkelig underligt nu.. Jeg har lige set jeg har en 1 krones brunligt (udflåd eller blod?).. jeg er kun 25 dage inde i min cyklus og jeg har i halvandet år haft en cyklus præcis 28 dage..
Skal jeg forvente det er mens. der af en eller anden mærkelig grund pludselig kommer før tid ?

Hvor sent kan implantationsblødning komme? Har aldrig selv oplevet det ved de 2 første børn

Intet er afgjort før mens kommer. Der kan jo sagtens være lidt pletblødning selvom man er gravid. Det havde jeg hvertfald i begge mine graviditeter i de første 3 mdr. krydser fingre for at det ikke er tidlig mens

Anmeld Citér

18. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Morpåudebane skriver:

Intet er afgjort før mens kommer. Der kan jo sagtens være lidt pletblødning selvom man er gravid. Det havde jeg hvertfald i begge mine graviditeter i de første 3 mdr. krydser fingre for at det ikke er tidlig mens

Hvordan oplevede du dine pletblødninger? Hvis du har lyst til at dele

Tak

Anmeld Citér

18. august 2021

Morpåudebane

Reign skriver:

Hvordan oplevede du dine pletblødninger? Hvis du har lyst til at dele

Tak

Åhhh alt fra frisk rødt blod, lyserødt udflåd og brunt udflåd. I begge graviditeter er jeg blevet scannet omkring uge 8-9 pga frisk blødning i 2-3 dage. Alt har været fint, jeg har åbenbart bare sarte slimhinder. 

Anmeld Citér

19. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Morpåudebane skriver:

Åhhh alt fra frisk rødt blod, lyserødt udflåd og brunt udflåd. I begge graviditeter er jeg blevet scannet omkring uge 8-9 pga frisk blødning i 2-3 dage. Alt har været fint, jeg har åbenbart bare sarte slimhinder. 

Heldigvis at det bare var derfor, men du må have været presset hver gang tænker jeg

Havde du nogle smerter eller murren samtidig? 

Jeg har igen lidt brunligt her til morgen… føler jeg allerede er ved at opgive håbet

Anmeld Citér

19. august 2021

Tidra22

Reign skriver:

Heldigvis at det bare var derfor, men du må have været presset hver gang tænker jeg

Jeg har igen lidt brunligt her til morgen… føler jeg allerede er ved at opgive håbet

Tak! Det bliver uden tvivl spændende lige at få et kig ind. Jeg er dog lidt nervøs for, om en indvendig scanning kan “ødelægge” en evt. graviditet. Men det er bare mine tanker der løber løbsk

Også spændende for dig! (Og morpåudebane). Håber at I begge får to streger lige straks

Anmeld Citér

19. august 2021

Morpåudebane

Reign skriver:

Ingen smerter nej, så lægerne var heller ikke nervøse. Men det var jeg, så det kostede en del scanninger, men det var alle pengene værd 

åhhh krydser virkelig fingre for at det ikke er mens

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.