Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2021

Ønskebarn22

Godmorgen

Så rammer vi æl her indenfor dagen i dag og de næste to dage før første gang nogensinde har jeg fanger æl, og jublen vil ingen ende tage

Kan I have en dejlig mandag derude

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ønskebarn22 skriver:

Godmorgen

Så rammer vi æl her indenfor dagen i dag og de næste to dage før første gang nogensinde har jeg fanger æl, og jublen vil ingen ende tage

Kan I have en dejlig mandag derude

Spændende! Krydser fingre

Anmeld Citér

18. august 2021

Ananas

Nåh, det blev desværre ikke til noget denne gang alligevel, da jeg har fået min mens. Det er surt, men sådan er gamet jo vi prøver igen med testdag omkring den 20. september 

Anmeld Citér

18. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Ananas skriver:

Nåh, det blev desværre ikke til noget denne gang alligevel, da jeg har fået min mens. Det er surt, men sådan er gamet jo vi prøver igen med testdag omkring den 20. september 

Øv det er altid surt ja.. Håber at den er der i september

Anmeld Citér

18. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Er så bange for at jeg overtænker “alle” mine symptomer..
Men har haft den karakteristiske murrende fornemmelse siden nogle dage efter ÆL, og de sidste 3 dage har jeg haft sure opstød og næseblod, det er ikke ting jeg normalt døjer med..

Overtænker jeg bare? Har testdag på fredag/lørdag.. 

Anmeld Citér

18. august 2021

Morpåudebane

Reign skriver:

Er så bange for at jeg overtænker “alle” mine symptomer..
Men har haft den karakteristiske murrende fornemmelse siden nogle dage efter ÆL, og de sidste 3 dage har jeg haft sure opstød og næseblod, det er ikke ting jeg normalt døjer med..

Overtænker jeg bare? Har testdag på fredag/lørdag.. 

Det er jo svært at sige. Men er i helt samme båd! Overtænke alle signaler. Er kun 2+4 men har pludselig fået vildt ømme bryster allerede. Så ventetiden føles sååååå lang! 
krydser fingre for at du ikke overtænker men står med to streger i weekenden

Anmeld Citér

18. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Morpåudebane skriver:

Det er jo svært at sige. Men er i helt samme båd! Overtænke alle signaler. Er kun 2+4 men har pludselig fået vildt ømme bryster allerede. Så ventetiden føles sååååå lang! 
krydser fingre for at du ikke overtænker men står med to streger i weekenden

Jeg havde også ømme bryster og murren 2+4 og følte også ventetiden var/er forfærdelig.. det er frygteligt hvad det gør ved en

Og i lige måde når du når dertil
Plejer du at kunne teste positiv før tid eller?

Anmeld Citér

18. august 2021

Morpåudebane

Reign skriver:

Jeg havde også ømme bryster og murren 2+4 og følte også ventetiden var/er forfærdelig.. det er frygteligt hvad det gør ved en

Og i lige måde når du når dertil
Plejer du at kunne teste positiv før tid eller?

Åhhh det er håbløst! 

ja ved den første testede jeg positiv 3+4 fordi min mand sagde jeg var underlig og skulle gå ud og tisse på en pind 

ved nr 2 testede jeg positiv 3+3 fordi jeg skulle til fest om aftenen og ville vide om jeg kunne drikke et glas vin eller ej,,, det kunne jeg så ikke 

i juni testede jeg svagt positiv 3+4 men endte desværre i en bio 

MEN denne gang prøver jeg at trække den til 4+0 selvom det føles som om der er 100 år til!

Anmeld Citér

18. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Morpåudebane skriver:

Åhhh det er håbløst! 

ja ved den første testede jeg positiv 3+4 fordi min mand sagde jeg var underlig og skulle gå ud og tisse på en pind 

ved nr 2 testede jeg positiv 3+3 fordi jeg skulle til fest om aftenen og ville vide om jeg kunne drikke et glas vin eller ej,,, det kunne jeg så ikke 

i juni testede jeg svagt positiv 3+4 men endte desværre i en bio 

MEN denne gang prøver jeg at trække den til 4+0 selvom det føles som om der er 100 år til!

Okay det er lidt sjovt at vi begge har 2 børn og begge har haft en bio i juni måned.. kan ikke huske om vi har skrevet sammen der også, men håber så for os at vi går hele vejen denne gang

Og så er jeg spændt på at høre om du kan holde dig fra at teste  Jeg er elendig til at lade være, men jeg bliver møg ked af det hver gang jeg ser en negativ test, så er jo bare dumt altså.... 

Jeg testede først positiv 3+6 med begge mine, men allerede 3+0 ved bio'en

Og er 3+4 i dag... ingen positive tests... so far..

Anmeld Citér

18. august 2021

Morpåudebane

Reign skriver:

Okay det er lidt sjovt at vi begge har 2 børn og begge har haft en bio i juni måned.. kan ikke huske om vi har skrevet sammen der også, men håber så for os at vi går hele vejen denne gang

Og så er jeg spændt på at høre om du kan holde dig fra at teste  Jeg er elendig til at lade være, men jeg bliver møg ked af det hver gang jeg ser en negativ test, så er jo bare dumt altså.... 

Jeg testede først positiv 3+6 med begge mine, men allerede 3+0 ved bio'en

Og er 3+4 i dag... ingen positive tests... so far..

Ej ja det er lidt sjovt! 
ked af at høre du også havde en bio i juni. Jeg begyndte at bløde 4+2 så nåede heldigvis ikke til en tidlig skanning, men det var stadig forfærdeligt hårdt!! 
krydser fingre for at maj måned i 2022 byder på en 3’er til os begge så

hahaha jeg er også elendig til at lade være! Men har kun én test tilbage i skuffen og aftalt med min mand at jeg ikke køber flere før jeg er gået over tid. Så den skal gemmes til 4+0,,,  mååååske 3+6��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.