Må ud med det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2021

LSS

“Manden” råber og skriger af dig, han nærmest tvinger dig til at gå ned på dine knæ?! Alt imens han udviser truende og aggressiv adfærd. Han behandler dig som en køter. 

Du skriver så af du gerne vil forblive i forholdet, men du skriver også at du er ret sikker på at han tager skridtet videre næste gang. Det er langt ud over min fatteevne hvordan det er muligt at have lyet til at forblive i et forhold med et monster der behandler en SÅ nedværdigende. Hvorfor er lysten der til at blive sammen med ham, når du er så godt som sikker på at næste gang så slipper du nok ikke med råben og skrigen, men med stor sandsynlighed en brækket kæbe eller det der er værre. 

Han er syg, og fuldstændig forkert skruet sammen og ift dig, så håber jeg du får noget hjælp på den ene eller anden måde. Ligeledes håber jeg ikke at der er børn involveret. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2021

LSS

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. 
jeg skal nok ringe til dem i morgen og få en snak. 
måske negligere jeg det, måske er jeg splittet og forblændet. Men jeg kan ikke få mig selv til at gå fra ham. 

Du kan ikke få dig selv til at gå fra ham?! Beklager hvis jeg er hård nu. Men det er det mest tåbelige jeg længe har læst. Faktisk så bliver jeg helt oprigtigt bange og bekymret for det du bor i med dine børn. Du svigter dine børn på det groveste. Er deres tryghed og liv ikke mere værd end en afstumpet skiderik der behandler dig som en køter? 
Jeg håber faktisk at nogen måske genkender dig, eller på anden vis kan finde frem til hvem du er - og så underretter kommunen. Du har brug for professionel hjælp. Og du har brug for hjælp til at lære hvad der er godt for dig selv og dine børn og hvad der IKKE er godt. 
Læs dine egne svar... Du skriver du er ret sikker på hvad der sker næste gang. Wtf. 
Inden jeg læste alle svar, der følte jeg virkelig helt oprigtigt med dig. Det gør jeg ikke længere. Beklager. Det er intet andet end dumhed at blive hos ham. 

held og lykke

Anmeld Citér

6. maj 2021

Anonym trådstarter

De hårde indlæg får jeg ikke så meget ud af. De får mig egentlig bare til at tage afstand til brugeren. 

i må huske på at i ikke kender til mig eller min sitation, i har denne episode og mine kommentarer at gå ud fra. Udover det kender i ikke til mig. 

jeg kan ikke bare tage mine børn og smutte, hvor skulle jeg smutte hen? Hjemløs med 2 børn lyder ikke som en fornuftig løsning. 

vi har talt sammen her til aften, jeg skal snakke med volds linjen i morgen. Derefter må jeg se hvad mine muligheder er. 

han forklarede hvad der skete fra hans synspunkt og hvorfor han gjorde som han gjorde og jeg fortalte hvad det gjorde ved mig. Jeg føler mig ikke mere sikker. Men jeg følte han lyttede og forstod. 

jeg ved ikke hvad jeg gøre nu. Jeg går i seng om lidt og håber dagen i morgen og snakken bringer klarhed med sig. 

Anmeld Citér

6. maj 2021

LSS

Anonym skriver:

De hårde indlæg får jeg ikke så meget ud af. De får mig egentlig bare til at tage afstand til brugeren. 

i må huske på at i ikke kender til mig eller min sitation, i har denne episode og mine kommentarer at gå ud fra. Udover det kender i ikke til mig. 

jeg kan ikke bare tage mine børn og smutte, hvor skulle jeg smutte hen? Hjemløs med 2 børn lyder ikke som en fornuftig løsning. 

vi har talt sammen her til aften, jeg skal snakke med volds linjen i morgen. Derefter må jeg se hvad mine muligheder er. 

han forklarede hvad der skete fra hans synspunkt og hvorfor han gjorde som han gjorde og jeg fortalte hvad det gjorde ved mig. Jeg føler mig ikke mere sikker. Men jeg følte han lyttede og forstod. 

jeg ved ikke hvad jeg gøre nu. Jeg går i seng om lidt og håber dagen i morgen og snakken bringer klarhed med sig. 

Selvfølgelig kan du tage dine børn og smutte. Det er blot en dårlig undskyldning for at blive, fordi du med garanti synes det er synd for ham. Der er intet der er synd for ham. 
Til gengæld er det mega synd for dine børn at du helt af egen fri vilje vælger at blive, og dermed udsætte dine børn for traumatiske hændelser såsom risikoen for at de skal se deres blive banket halvt eller helt ihjel. Fuldstændig ansvarsløst. 

Anmeld Citér

6. maj 2021

Anonym trådstarter

Selvfølgelig kan du tage dine børn og smutte. Det er blot en dårlig undskyldning for at blive, fordi du med garanti synes det er synd for ham. Der er intet der er synd for ham. 
Til gengæld er det mega synd for dine børn at du helt af egen fri vilje vælger at blive, og dermed udsætte dine børn for traumatiske hændelser såsom risikoen for at de skal se deres blive banket halvt eller helt ihjel. Fuldstændig ansvarsløst. 

Jeg vil ikke forsvarer mig overfor dig. 
Du står ikke i min sitation og du kommer ikke med noget konkret eller brugbart. 
Dine grove og ukonstruktive indlæg vil blive ignoreret fra nu af. Hvis du kommer med konkrete forslag og løsninger svarer jeg gerne. Det er pænt af dig at bekymrer dig for mine børn, jeg har snakket med den ældste han har intet hørt. Den yngste er for lille og virker umildbart helt som han plejer  

Anmeld Citér

6. maj 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Rigtigt. Men denne episode er også nok til at sige du skal gå med det samme. Du laver vel indlægget for at høre folks meninger ? 

Anmeld Citér

6. maj 2021

LSS

Anonym skriver:

Jeg vil ikke forsvarer mig overfor dig. 
Du står ikke i min sitation og du kommer ikke med noget konkret eller brugbart. 
Dine grove og ukonstruktive indlæg vil blive ignoreret fra nu af. Hvis du kommer med konkrete forslag og løsninger svarer jeg gerne. Det er pænt af dig at bekymrer dig for mine børn, jeg har snakket med den ældste han har intet hørt. Den yngste er for lille og virker umildbart helt som han plejer  

Jeg kommer med flere konkrete ting. Men du læser kun det du vil læse. Ring til nærmeste krisecenter, og kom afsted. Det kan du godt. Men du vil ikke. Altså synes du sådan helt oprigtigt det er godt og fornuftigt at blive hos en du er ret sikker på gør det igen? Synes du dine børn skal opleve sådan noget?

Anmeld Citér

6. maj 2021

Kir

Anonym skriver:

Der findes steder man kan tage hen, men det kan voldslinjen helt sikkert hjælpe dig med. Og ellers må der vel være venner eller familie der kan have dig boende midlertidigt?

Er lidt nysgerrig, hvad var hans forklaring på at behandle dig så ekstremt?

Synes helt ærligt du skal kræve at han får noget hjælp hvis du overhovedet skal overveje at blive sammen med ham. Er rigtig bange for at han nu har angret og undskyldt og lovet dig at det ikke sker igen og du så bliver sammen med ham og det så eskalere. 

Håber du uanset hvad får kontaktet en psykolog der kan hjælpe dig, ud fra dine svar virker det til at du kan have brug for at bearbejde dit tidligere forhold og hjælp til at lære at vurdere hvad der er skidt for dig.

Håber du kommer med en opdatering i morgen når du har ringet. 

Anmeld Citér

6. maj 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Der findes steder man kan tage hen, men det kan voldslinjen helt sikkert hjælpe dig med. Og ellers må der vel være venner eller familie der kan have dig boende midlertidigt?

Er lidt nysgerrig, hvad var hans forklaring på at behandle dig så ekstremt?

Synes helt ærligt du skal kræve at han får noget hjælp hvis du overhovedet skal overveje at blive sammen med ham. Er rigtig bange for at han nu har angret og undskyldt og lovet dig at det ikke sker igen og du så bliver sammen med ham og det så eskalere. 

Håber du uanset hvad får kontaktet en psykolog der kan hjælpe dig, ud fra dine svar virker det til at du kan have brug for at bearbejde dit tidligere forhold og hjælp til at lære at vurdere hvad der er skidt for dig.

Håber du kommer med en opdatering i morgen når du har ringet. 

jeg skal nok opdatere i morgen

Tak for din omsorg, hovedet er på puden nu. Jeg skal nok uddybe i morgen hvad vi snakkede om. 

Anmeld Citér

6. maj 2021

Bentemor

Anonym skriver:

Hej 

jeg kan godt se hvad du mener.

Nej det er det faktisk ikke, min tidligere kæreste var en badboy, men ham her er langt fra. Han er en ganske almindelig mand så og sige. Almindeligt job og har end ikke en parkeringsbøde. Han er normalt en sød, givende og omsorgsfuld mand. Men som jeg nu har opdaget har han en stor skygge side. 

Kan han være endt i et narkomisbrug? Inde for visse fysiske mandefag, er det meget udbredt desværre. Nærmest mere normen, end undtagelsen i nogle firmaer  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.