Anonym skriver:
De hårde indlæg får jeg ikke så meget ud af. De får mig egentlig bare til at tage afstand til brugeren.
i må huske på at i ikke kender til mig eller min sitation, i har denne episode og mine kommentarer at gå ud fra. Udover det kender i ikke til mig.
jeg kan ikke bare tage mine børn og smutte, hvor skulle jeg smutte hen? Hjemløs med 2 børn lyder ikke som en fornuftig løsning.
vi har talt sammen her til aften, jeg skal snakke med volds linjen i morgen. Derefter må jeg se hvad mine muligheder er.
han forklarede hvad der skete fra hans synspunkt og hvorfor han gjorde som han gjorde og jeg fortalte hvad det gjorde ved mig. Jeg føler mig ikke mere sikker. Men jeg følte han lyttede og forstod.
jeg ved ikke hvad jeg gøre nu. Jeg går i seng om lidt og håber dagen i morgen og snakken bringer klarhed med sig.
Der findes steder man kan tage hen, men det kan voldslinjen helt sikkert hjælpe dig med. Og ellers må der vel være venner eller familie der kan have dig boende midlertidigt?
Er lidt nysgerrig, hvad var hans forklaring på at behandle dig så ekstremt?
Synes helt ærligt du skal kræve at han får noget hjælp hvis du overhovedet skal overveje at blive sammen med ham. Er rigtig bange for at han nu har angret og undskyldt og lovet dig at det ikke sker igen og du så bliver sammen med ham og det så eskalere.
Håber du uanset hvad får kontaktet en psykolog der kan hjælpe dig, ud fra dine svar virker det til at du kan have brug for at bearbejde dit tidligere forhold og hjælp til at lære at vurdere hvad der er skidt for dig.
Håber du kommer med en opdatering i morgen når du har ringet.
Anmeld
Citér