Du nævner mange gange, at han skammer sig. Og det skal du passe på med. Du elsker ham tydeligvis, og derfor falder det også en naturligt og finde på undskyldninger.
Du risikerer at han ikke stopper næste gang, og at næste gang er sidste gang (ment som at han slår dig halvt eller helt fordærvet).
Så længe har I heller ikke været sammen, så du kan nå og se en masse skidt fra ham endnu.
Du kommer fra voldelige forhold, hvorfor det for dig er "nemmere" at se igennem fingre med hans, indtil nu, engangsforstilling. Det er ikke unormalt, men det er virkelig skadeligt og nogen udefra, så som jeg, er nødt til at fortælle dig, at hans adfærd på ingen måde er iorden. UANSET grunden.
Jeg blev direkte mundlam da jeg læste dine ord om, at du skulle gå ned på knæ- f*ck det er sygt! Jeg er rystet.
Jeg vil råde dig til at smutte, og det kan jeg på forhånd næsten regne ud, du ikke vil gøre. Men jeg håber alligevel, at du tager alle disse gode råd til dig, for din og dine børns skyld. Du ved ikke, om dine børn er tilskuere næste gang, og derved arret for livet. ELLER om de er en del af situationen rent fysisk.
Jeg håber det bedste for jer, og at du tænker dig rigtig godt om. Og så er jeg bare rigtig ked af, at du skulle opleve dette fra din omsorgsfulde kæreste, du lyder til at have haft din omgang med voldelige tosser og fortjener at kunne komme videre fra det 

Anmeld
Citér