Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2021

BabyIgen2022

Baby2022 skriver:

Jeg har testdag på torsdag d. 20/5 

Jeg har med vilje ikke købt nogle tests endnu, for ellers bliver jeg et monster der tester konstant ��

Jeg har ingen symptomer, udover at jeg for nogle dage siden havde niv og jag i underlivet og kortvarige menssmerter. Men når jeg bukker mig ned bliver underlivet ømt, og når maven lige ved buksekanten støder på køkkenbordet, føles jeg meget hård og øm - det har jeg aldrig oplevet før. Håber det er et godt tegn ����

Det lyder da lovende. Krydser for dig. Jeg var bukket under nu, hvis jeg var dig (eller når jeg bliver dig). 3+5 så er mit monster løbet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Haha det er FORDÆRDELIGT! 

jeg har med vilje INGEN teste i huset, før jeg rammer 3+6,, i 1. Cyklus havde jeg 4 liggende og de røg i den cyklus ���� ... jeg er et forfærdeligt testmonster! Nu håber jeg bare på lidt lyserødt om 5-7 dage og 2 streger 1/6 ��

Termin Februar 2022 kom sååå

Anmeld Citér

18. maj 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Termin Februar 2022 kom sååå

JAAAAA TAK �� 

hvornår har du testdag ? 

Anmeld Citér

18. maj 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

JAAAAA TAK �� 

hvornår har du testdag ? 

d. 26. maj, men jeg er helt sikkert hoppet i test-mode inden da Jeg er allerede utålmodig 2+6 i dag, hvis jeg er noget.

Anmeld Citér

18. maj 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

d. 26. maj, men jeg er helt sikkert hoppet i test-mode inden da Jeg er allerede utålmodig 2+6 i dag, hvis jeg er noget.

Uhhh spændende !!! Krydser fingre for at den er der ���� 

Anmeld Citér

18. maj 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Uhhh spændende !!! Krydser fingre for at den er der ���� 

Mjah 7. cyklus, så jeg begynder at finde mere ro i, at den nok ikke er der :/ Men liiige denne måned gør det heller ikke så meget, da jeg i så fald kan være med til sommerafslutning med arbejdet med liiidt alkohol også ... må indrømme, at jeg synes et marts-barn ville være hyggeligere, men, men, men jeg siger efter sååå lang tids venten bestemt heller ikke nej til et Februar barn og for mig vil terminen hedde 2/2/2022. Det er også lidt sjovt. Og min datter kom til termin.

Er det din første?

Anmeld Citér

18. maj 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Mjah 7. cyklus, så jeg begynder at finde mere ro i, at den nok ikke er der :/ Men liiige denne måned gør det heller ikke så meget, da jeg i så fald kan være med til sommerafslutning med arbejdet med liiidt alkohol også ... må indrømme, at jeg synes et marts-barn ville være hyggeligere, men, men, men jeg siger efter sååå lang tids venten bestemt heller ikke nej til et Februar barn og for mig vil terminen hedde 2/2/2022. Det er også lidt sjovt. Og min datter kom til termin.

Er det din første?

Det forstår jeg godt! Jeg drømmer om en marts/april/maj baby, men siger bestemt ikke nej til en februar baby, �� ... vi har først arrangementer i august, og sååå lang tid gider jeg altså ikke vente �� 

nej det er 3. og sidste barn. Så på den ene side har jeg mega travlt og er mega utålmodig, men på den anden side så må det også gerne tage sin tid, da det jo er den sidste. 

hvad med dig ? 

Anmeld Citér

18. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
BabyIgen2022 skriver:

Ej shit - du udvikler sig da fra "venter på testdag" til "venter på afklaring", hva???

Ja det må du nok sige  vil gerne snart bare have enten mens eller to streger. At stå i stampe er helt uudholdeligt

Anmeld Citér

18. maj 2021

B&J

Skulle ha haft min mens i dag og ingen tegn på det og negativ test ahhhh helt ærligt  kom med den smukke ekstra steg 

Anmeld Citér

18. maj 2021

B&J

Sessi skriver:

Ja det må du nok sige  vil gerne snart bare have enten mens eller to streger. At stå i stampe er helt uudholdeligt

Jeg står samme sted kom nu bare

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.