Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Baby2022 skriver:

Øv, er begyndt at bløde lidt lyserødt/rustent (undskyld for detaljerne), så det blev heller ikke et februar barn

til jer andre

Årh øv. Hvis ikke det tiltager kan det jo sagtens stadig være - havde sådan noget rust farvet udflåd i et par dage. Nu har jeg intet. Jeg håber at det lykkes og ellers så næste måned

har lige taget en test fra apoteket - meget svagt positiv. Så nu må vi se.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Baby2022 skriver:

Øv, er begyndt at bløde lidt lyserødt/rustent (undskyld for detaljerne), så det blev heller ikke et februar barn

til jer andre

Åh øv, er du sikker på at det er din mens?

Anmeld Citér

19. maj 2021

Lambi90

Jeg fik samme skygge på valmed til eftermiddag, og tog ud og købte en tidlig test til imorgen. Men ak, testmonsteret vandt .. igen. Stirrer jeg mig helt blind på dem her?

Anmeld Citér

19. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Lambi90 skriver:

Jeg fik samme skygge på valmed til eftermiddag, og tog ud og købte en tidlig test til imorgen. Men ak, testmonsteret vandt .. igen. Stirrer jeg mig helt blind på dem her?

Jeg kan godt se en svag streg  jeg krydser du fingre for os begge.

Anmeld Citér

19. maj 2021

Lambi90

Sessi skriver:

Jeg kan godt se en svag streg  jeg krydser du fingre for os begge.

Tak! Jeg er ved at blive idiot af de skyggestreger, synes de kommer på alle teste jeg har prøvet - hvilket efterhånden er mange!

Jeg krydser også, kan sagtens se din streg

Anmeld Citér

19. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Lambi90 skriver:

Tak! Jeg er ved at blive idiot af de skyggestreger, synes de kommer på alle teste jeg har prøvet - hvilket efterhånden er mange!

Jeg krydser også, kan sagtens se din streg

Tak. Jeg forstår dig fuldt ud. Er selv ved at blive idiot

7 dage over tid, og det er kun apotekets test som viser svagt positiv (2 stk). Babyplan og valmed er negativ. Og jeg kan læse at mange har dårlige erfaringer med dem fra apoteket. Men man skulle da netop mene at der burde være en højere kvalitet i testene fra apoteket kontra de billige teste  jeg fatter ikke en brik  det lader til at vi må have is i maven lidt længere

Anmeld Citér

19. maj 2021

Sammisumm

Jeg har testdag formentlig 22/5 - altså lørdag, men kunne ikke lade være med at test her til morgen 3+4, og fik en fin positiv test ❤️ nu krydser jeg bare fingrer for at den bliver der.. ��

Har haft en lugtesans som en sporhunds den sidste uge, lidt sure opstød og kvalme der kommer og går, og et underliv og lænd der konstant er på arbejde.. ��

Anmeld Citér

19. maj 2021

Morpåudebane

Sammisumm skriver:

Jeg har testdag formentlig 22/5 - altså lørdag, men kunne ikke lade være med at test her til morgen 3+4, og fik en fin positiv test ❤️ nu krydser jeg bare fingrer for at den bliver der.. ��

Har haft en lugtesans som en sporhunds den sidste uge, lidt sure opstød og kvalme der kommer og går, og et underliv og lænd der konstant er på arbejde.. ��

Ihhh tillykke! Håber jeg kan lave samme nummer om en god uges tid ����

Anmeld Citér

19. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Sammisumm skriver:

Wauw den er flot  stort tillykke 

Anmeld Citér

19. maj 2021

Sammisumm

Morpåudebane skriver:

Ihhh tillykke! Håber jeg kan lave samme nummer om en god uges tid ����

Tusind tak ❤️

Det håber jeg virkelig også at du kan

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.