Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Det forstår jeg godt! Jeg drømmer om en marts/april/maj baby, men siger bestemt ikke nej til en februar baby, �� ... vi har først arrangementer i august, og sååå lang tid gider jeg altså ikke vente �� 

nej det er 3. og sidste barn. Så på den ene side har jeg mega travlt og er mega utålmodig, men på den anden side så må det også gerne tage sin tid, da det jo er den sidste. 

hvad med dig ? 

Har en datter på 3. Hun kom i 4. forsøg, så jeg er dødtræt af at vente... Hun er i øvrigt et maj-barn, og lillesøster/bror måtte godt have været et september 2021 barn, men nope... det overrasker mig, at det skulle være så svært denne gang. Sidste gang kendte jeg ikke rigtigt min krop og cyklus...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2021

BabyIgen2022

Sessi skriver:

Ja det må du nok sige  vil gerne snart bare have enten mens eller to streger. At stå i stampe er helt uudholdeligt

Det kan jeg super godt følge. Har haft flere måneder med "over" tid. Før projekt baby nr. 2 var min mens fuldstændigt regelmæssig, men sådan er det bare ikke alle måneder....

Anmeld Citér

18. maj 2021

BabyIgen2022

B&J skriver:

Jeg står samme sted kom nu bare

Spændende... Håber det er din måned Surt med den negative test på mens-dag og 6 dage efter for den sags skyld... der regner man bare med at have en afklaring

Anmeld Citér

18. maj 2021

Morpåudebane

Sessi skriver:

Ja det må du nok sige  vil gerne snart bare have enten mens eller to streger. At stå i stampe er helt uudholdeligt

Der er bare ikke noget værre!! I første cyklus gik jeg 13 dage over men INGEN positiv G-test! Jeg var ved at blive sindssyg! Håber snart du får en af delene ����

Anmeld Citér

18. maj 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Har en datter på 3. Hun kom i 4. forsøg, så jeg er dødtræt af at vente... Hun er i øvrigt et maj-barn, og lillesøster/bror måtte godt have været et september 2021 barn, men nope... det overrasker mig, at det skulle være så svært denne gang. Sidste gang kendte jeg ikke rigtigt min krop og cyklus...

Åhh det er også træls! Mine to kom i 1. Hug! Så syntes også det er liiiidt træls at den ikke er der endnu! Mine er december og juli børn, så kunne godt tænke mig at 3’ern bliver senest maj så de ikke har fødselsdag for tæt på hinanden ��

#luksusproblem 

Anmeld Citér

18. maj 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Åhh det er også træls! Mine to kom i 1. Hug! Så syntes også det er liiiidt træls at den ikke er der endnu! Mine er december og juli børn, så kunne godt tænke mig at 3’ern bliver senest maj så de ikke har fødselsdag for tæt på hinanden ��

#luksusproblem 

Åh træls... men der tror jeg nu også, at du har været helt ualmindeligt heldig

Anmeld Citér

18. maj 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Åh træls... men der tror jeg nu også, at du har været helt ualmindeligt heldig

ENIG! Det har virkelig været med en guldske i røven! Så forventede heller ikke at 3’ern skulle blive ligeså nem �� ... selvom man jo alligvel har et lille håb. Meeen jeg går ikke i “panik” før til efteråret ��

Anmeld Citér

18. maj 2021

B&J

BabyIgen2022 skriver:

Spændende... Håber det er din måned Surt med den negative test på mens-dag og 6 dage efter for den sags skyld... der regner man bare med at have en afklaring

Ja og især fordi jeg har så ondt i mine patter for at sige det mildt og har haft surt opstød og det har jeg aldrig haft i hele mit lov og alt arbejder bare for den da altså 

Anmeld Citér

18. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Åh ja, længdre gik der så ikke, før testmonstret tog over her 3+0 hvis noget. 

Jeg har SÅ ondt i jag i maven i løbet af dagen, som sådan går ud i hofterne. Hver gang de ikke lige er der, er jeg helt overbevist om, at det bare er lidt ondt i maven, men når de kommer igen tænker jeg : hvad søren foregår der! 

Jeg holdte mig et par timer og tog en valmed, som ser ud som på billedet. Ganske sikkert bare den sædvanlige skygge, som jeg på underlig hvis fortrænger hver gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. maj 2021

Baby2022

BabyIgen2022 skriver:

Det lyder da lovende. Krydser for dig. Jeg var bukket under nu, hvis jeg var dig (eller når jeg bliver dig). 3+5 så er mit monster løbet

Jeg køber et par stykker i morgen efter arbejde så jeg har til torsdag morgen

Hvis altså ikke mens kommer inden... BLIV VÆK

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.