Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2021

BabyIgen2022

Lambi90 skriver:

Åh ja, længdre gik der så ikke, før testmonstret tog over her 3+0 hvis noget. 

Jeg har SÅ ondt i jag i maven i løbet af dagen, som sådan går ud i hofterne. Hver gang de ikke lige er der, er jeg helt overbevist om, at det bare er lidt ondt i maven, men når de kommer igen tænker jeg : hvad søren foregår der! 

Jeg holdte mig et par timer og tog en valmed, som ser ud som på billedet. Ganske sikkert bare den sædvanlige skygge, som jeg på underlig hvis fortrænger hver gang

Ha ha... åh kender det godt. Hvis jeg kigger på Valmed strimmelteste, så kan jeg faktisk ofte se skyggen, inden jeg overhovedet har tisset på testen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
BabyIgen2022 skriver:

Ha ha... åh kender det godt. Hvis jeg kigger på Valmed strimmelteste, så kan jeg faktisk ofte se skyggen, inden jeg overhovedet har tisset på testen

Det synes jeg faktisk at man kan på alle dem jeg har prøvet - det går lige i testmonsteret

Anmeld Citér

18. maj 2021

Lambi90

BabyIgen2022 skriver:

Den øverste her er den jeg fik den dag jeg senere end ventet fik en positiv æltest - og dén fik mange teste med sig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. maj 2021

BabyIgen2022

Lambi90 skriver:

Det synes jeg faktisk at man kan på alle dem jeg har prøvet - det går lige i testmonsteret

Ha ha ja Har besluttet mit monster må slippes fri tidligst 3+3 denne gang. Så må vi se om jeg klarer den til 3+4 eller 3+5

Anmeld Citér

18. maj 2021

Lambi90

BabyIgen2022 skriver:

Ha ha ja Har besluttet mit monster må slippes fri tidligst 3+3 denne gang. Så må vi se om jeg klarer den til 3+4 eller 3+5

Jeg synes det er sejt! Jeg har besluttet mig for, at jeg efter denne cyklus ikke tester for hverken æl eller graviditet før jeg er ovre tid (og at jeg rent faktisk præver at holde det). Altså medmindre jeg ikke får mens denne gang. Det tager simpelthen for meget af mit liv, helt panisk at læse streger

Anmeld Citér

18. maj 2021

BabyIgen2022

Lambi90 skriver:

Jeg synes det er sejt! Jeg har besluttet mig for, at jeg efter denne cyklus ikke tester for hverken æl eller graviditet før jeg er ovre tid (og at jeg rent faktisk præver at holde det). Altså medmindre jeg ikke får mens denne gang. Det tager simpelthen for meget af mit liv, helt panisk at læse streger

Det er rigtigt. Jeg er dog blevet ret god til at smide dem til side i 3 minutter og læse noget på mobilen. Se på testen og så kyle den ud, hvis den er blank eller der ikke er en synlig streg i strakt arm.

Anmeld Citér

19. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

7 dage over tid - stadig hverken mens eller positiv test

jeg synes dog måske det lignede på testen imorges at der måske er noget på vej.. spændt på hvad den siger imorgen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. maj 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sessi skriver:

7 dage over tid - stadig hverken mens eller positiv test

jeg synes dog måske det lignede på testen imorges at der måske er noget på vej.. spændt på hvad den siger imorgen.

Uh det må være nervepirrende! Plejer din cyklus at være stabil?

Anmeld Citér

19. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Mortil_en skriver:

Uh det må være nervepirrende! Plejer din cyklus at være stabil?

Nej den plejer at være super stabil på 24/25 dage. 
men i sidste måned havde jeg eb bio, så jeg er så meget i tvivl om om der kan være noget igen eller om det bare har sendt min cyklus ud af kurs. Er på CD31 idag.  der må snart bare komme det ene eller andet

Anmeld Citér

19. maj 2021

Baby2022

Øv, er begyndt at bløde lidt lyserødt/rustent (undskyld for detaljerne), så det blev heller ikke et februar barn

til jer andre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.