Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2021

Morpåudebane

Ønskebaby2021 skriver:

Jeg burde stoppe med at teste nu, ikke? 
Det er første graviditet og kan ikke forstå at det sker, jeg har ingen symptomer udover ét lidt spændt bryst

de to øverste teste er to dage gamle, næste to er fra i går og den nederste er fra nu.

Jeg ser ikke rigtig nogen udvikling i intensiteten af stregen, men skal man det?

Jeg ser er SÅ flot udvikling �� tillykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2021

Morpåudebane

Venter også utålmodigt på testdag! Har/havde ÆL idag eller igår så nu er det bare at vente de laaaaaange 14 dage inden jeg kan teste ���� 

Anmeld Citér

18. maj 2021

Ønskebaby2021

Morpåudebane skriver:

Jeg ser er SÅ flot udvikling �� tillykke 

Tusind tak

Anmeld Citér

18. maj 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Venter også utålmodigt på testdag! Har/havde ÆL idag eller igår så nu er det bare at vente de laaaaaange 14 dage inden jeg kan teste ���� 

Velkommen til klubben Jeg er lige kommet 6 dage længere hen, men synes bare tiden SNEGLER sig afsted.

Anmeld Citér

18. maj 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Velkommen til klubben Jeg er lige kommet 6 dage længere hen, men synes bare tiden SNEGLER sig afsted.

ENIG! har været igang i 3 mdr nu og hver gang vi rammer ÆL, så er det virkelig som om tiden går i stå ����

Anmeld Citér

18. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg har stadig hverken fået 2 streger eller mens .. 6 dage over tid ����

Anmeld Citér

18. maj 2021

Baby2022

Jeg har testdag på torsdag d. 20/5 

Jeg har med vilje ikke købt nogle tests endnu, for ellers bliver jeg et monster der tester konstant ��

Jeg har ingen symptomer, udover at jeg for nogle dage siden havde niv og jag i underlivet og kortvarige menssmerter. Men når jeg bukker mig ned bliver underlivet ømt, og når maven lige ved buksekanten støder på køkkenbordet, føles jeg meget hård og øm - det har jeg aldrig oplevet før. Håber det er et godt tegn ����

Anmeld Citér

18. maj 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

ENIG! har været igang i 3 mdr nu og hver gang vi rammer ÆL, så er det virkelig som om tiden går i stå ����

Jeg er på 7. cyklus, så jeg kender det aaaalt for godt. En enkelt måned besluttede jeg mig for at lade være med at teste tidligt, men så kom den smæk-lyserøde pletblødning 2+5 og 2+6. SÅ kunne jeg jo ikke lade være med at teste i dagene efter det

Anmeld Citér

18. maj 2021

Morpåudebane

Jeg er på 7. cyklus, så jeg kender det aaaalt for godt. En enkelt måned besluttede jeg mig for at lade være med at teste tidligt, men så kom den smæk-lyserøde pletblødning 2+5 og 2+6. SÅ kunne jeg jo ikke lade være med at teste i dagene efter det

Haha det er FORDÆRDELIGT! 

jeg har med vilje INGEN teste i huset, før jeg rammer 3+6,, i 1. Cyklus havde jeg 4 liggende og de røg i den cyklus ���� ... jeg er et forfærdeligt testmonster! Nu håber jeg bare på lidt lyserødt om 5-7 dage og 2 streger 1/6 ��

Anmeld Citér

18. maj 2021

BabyIgen2022

Sessi skriver:

Jeg har stadig hverken fået 2 streger eller mens .. 6 dage over tid ����

Ej shit - du udvikler sig da fra "venter på testdag" til "venter på afklaring", hva???

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.