Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2021

Anonym2300

BabyIgen2022 skriver:

Så gik der en måned, og jeg venter endnu engang. Andre der er med i denne runde af "de to forfærdeligt langsomme uger"?

Jep der er også gået endnu en måned her og venter spændt på den 26/5, hvor jeg kan teste �� Håber for dig at tiden går hurtigt og med positivt resultat. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2021

BabyIgen2022

Anonym2300 skriver:

Jep der er også gået endnu en måned her og venter spændt på den 26/5, hvor jeg kan teste �� Håber for dig at tiden går hurtigt og med positivt resultat. 

Jeg har også testdag d. 26. maj Vi er jo nærmest kun lige starte på ventetiden...

Anmeld Citér

16. maj 2021

Ønskebaby2021

Hej damer,

jeg har taget denne test i dag. Den ser positiv ud ikke? Jeg er vist 3+5 agtigt... jeg tror ikke helt jeg tør tro på det. Hvad siger i? Tænker at tage en test i morgen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Ønskebaby2021 skriver:

Hej damer,

jeg har taget denne test i dag. Den ser positiv ud ikke? Jeg er vist 3+5 agtigt... jeg tror ikke helt jeg tør tro på det. Hvad siger i? Tænker at tage en test i morgen.

Den er flot positiv.

jeg testede positiv ligeså tidligt i sidste måned. Den endte i en bio hvor stregerne langsom blev svagere og svagere. Så nu tør jeg slet ikke teste for tidligt mere.

Jeg håber den bliver siddende  den er klart positiv så forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

16. maj 2021

Ønskebaby2021

Sessi skriver:

Den er flot positiv.

jeg testede positiv ligeså tidligt i sidste måned. Den endte i en bio hvor stregerne langsom blev svagere og svagere. Så nu tør jeg slet ikke teste for tidligt mere.

Jeg håber den bliver siddende  den er klart positiv så forsigtigt tillykke

Jeg har slet ikke fulgt med i min cyklus den her måned, og jeg begyndte at bløde lidt for 3-4 dage siden, troede det var min menstruation. Men der kom ikke særlig meget og det stoppede igen, derfor jeg tog testen, fordi jeg tænkte at min menstruation da snart måtte være på vej, så jeg blev lidt overrasket over at se det. Jeg prøver en ny test om et par dage og ser hvor jeg så står

Men tak

Anmeld Citér

17. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Ønskebaby2021 skriver:

Hej damer,

Tillykke med den fine streg!

Anmeld Citér

17. maj 2021

Lambi90

Jeg hopper lige med på tråden her, med testdag d. 25. Jeg ved ikke rigtigt hcad jeg skal tænke, testede svagt positiv på valmed den dag jeg havde en meget positiv æltest - iøvrigt senere i cyklus en normalt, men det var helt sikkert min æl jeg fandt ihvertfald. 

Jeg har dog siden haft en vældig murren og til tider smerter i underlivet. 

Jeg forsøger virkelig at tøjle mit testmonster, men det løber hele tiden af med mig

Anmeld Citér

17. maj 2021

BabyIgen2022

Lambi90 skriver:

Jeg hopper lige med på tråden her, med testdag d. 25. Jeg ved ikke rigtigt hcad jeg skal tænke, testede svagt positiv på valmed den dag jeg havde en meget positiv æltest - iøvrigt senere i cyklus en normalt, men det var helt sikkert min æl jeg fandt ihvertfald. 

Jeg har dog siden haft en vældig murren og til tider smerter i underlivet. 

Jeg forsøger virkelig at tøjle mit testmonster, men det løber hele tiden af med mig

Bliver du ved med at have positive hcg teste?

Anmeld Citér

17. maj 2021

Lambi90

BabyIgen2022 skriver:

Bliver du ved med at have positive hcg teste?

Nej helt blankt, jeg tror at hcg testen har reageret svagt på et højt niveau af lh måske. Det har jeg læst om andre det er sket for. 

men der er nu en del murren, og især når jeg sidder ned, som om mens er på vej. Idag var der 1/4 dråbe blod på papiret, som jeg ikke helt ved hvor kom fra - men ihvertfald ikke mens. Så vi må se hvad dagene viser

Anmeld Citér

18. maj 2021

Ønskebaby2021

Jeg burde stoppe med at teste nu, ikke? 
Det er første graviditet og kan ikke forstå at det sker, jeg har ingen symptomer udover ét lidt spændt bryst

de to øverste teste er to dage gamle, næste to er fra i går og den nederste er fra nu.

Jeg ser ikke rigtig nogen udvikling i intensiteten af stregen, men skal man det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.