Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

44.249 visninger
374 svar
185 synes godt om
20. april 2021

BabyIgen2022

Så ramte jeg 3+3 og det kribler i fingrene og jeg har lige bestilt et ordentligt læs tidlige teste fra babyplan. Suk... men på dette tidspunkt plejer jeg allerede, at have sluppet monstret fri

Andre, der venter på testdag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2021

UnknownMom

Vi kæmper for nr. 4. Har dog lige haft ÆL. Så må pænt vente 12 dage ish endnu  Vi har været i gang i et par år. Såeh... nu er vi aktivt i gang med æl teste osv.

Anmeld Citér

20. april 2021

Anonym2300

Jeg har testdag 30. april. Og synes der er såååå længe til �� Det er min kærestes og jeg 1. barn og faktisk også vores 1. forsøg i projekt baby nogensinde, så jeg er meget spændt selvom jeg jo godt ved, at der kan komme til at tage lang tid ��

Krydser fingre for jer! 

Anmeld Citér

20. april 2021

BabyIgen2022

UnknownMom skriver:

Vi kæmper for nr. 4. Har dog lige haft ÆL. Så må pænt vente 12 dage ish endnu  Vi har været i gang i et par år. Såeh... nu er vi aktivt i gang med æl teste osv.

Åh så kan jeg godt forestille mig, at man bliver liiidt utålmodig. Her venter vi kun nr. 2 og har været været i gang i et halvt år. Men jeg havde gået nok håbet, at det ville gå lidt hurtigere 2. gang. Det overrasker mig lidt, at det skal tage længere tid denne gang.

Anmeld Citér

20. april 2021

BabyIgen2022

Anonym2300 skriver:

Jeg har testdag 30. april. Og synes der er såååå længe til �� Det er min kærestes og jeg 1. barn og faktisk også vores 1. forsøg i projekt baby nogensinde, så jeg er meget spændt selvom jeg jo godt ved, at der kan komme til at tage lang tid ��

Krydser fingre for jer! 

Åh ja, det er virkeligt også spændende i første omgang. Men "the two week wait" er bestemt ikke noget at kimse af  -den snegler sig af sted. Jeg synes bare 25. april er uendeligt langt væk.

Anmeld Citér

21. april 2021

1mere

Det må godt snart blive søndag... men når det er sagt så tror jeg ikke der er gevinst denne gang, men man håber vel lidt alligevel.

Vi prøver at få en nr. 3, de andre to er lavet i første forsøg, så virkelig ulideligt at nr. 3 allerede har taget 6 cykli og undervejs har vi stået med én positiv test som viste sig at være en graviditet udenfor livmoderen. Men måske det bare er meningen at vi ikke skal have endnu et vinterbarn

Anmeld Citér

21. april 2021

Charlotte135

BabyIgen2022 skriver:

Så ramte jeg 3+3 og det kribler i fingrene og jeg har lige bestilt et ordentligt læs tidlige teste fra babyplan. Suk... men på dette tidspunkt plejer jeg allerede, at have sluppet monstret fri

Andre, der venter på testdag?

Herhjemme er vi også i ventemood  Skal teste om 1 uge - og vi er igang med 8 cyklus, selvom vi har arbejdet hårdt på det.... sker der bare ingenting! 

Anmeld Citér

21. april 2021

BabyIgen2022

1mere skriver:

Det må godt snart blive søndag... men når det er sagt så tror jeg ikke der er gevinst denne gang, men man håber vel lidt alligevel.

Vi prøver at få en nr. 3, de andre to er lavet i første forsøg, så virkelig ulideligt at nr. 3 allerede har taget 6 cykli og undervejs har vi stået med én positiv test som viste sig at være en graviditet udenfor livmoderen. Men måske det bare er meningen at vi ikke skal have endnu et vinterbarn

Det er sygt hårdt. Dette er også 6. cyklus for os, og vi har også en positiv i mellem, dog kun en bio, der gik til grunde 5+3. Mjah, jeg har faktisk også mistet håbet lidt ovenpå dagens negative test, selvom jeg godt ved, at der er tid endnu.

Anmeld Citér

21. april 2021

BabyIgen2022

Herhjemme er vi også i ventemood  Skal teste om 1 uge - og vi er igang med 8 cyklus, selvom vi har arbejdet hårdt på det.... sker der bare ingenting! 

Dejligt ikke at være helt alene herinde, hvor mange også bare har held i første huk. Er det første barn?

Anmeld Citér

21. april 2021

Charlotte135

BabyIgen2022 skriver:

Dejligt ikke at være helt alene herinde, hvor mange også bare har held i første huk. Er det første barn?

Bliver simpelthen så deprimeret over de kvinder der er SÅ heldige at blive gravide i første huk!  Ville sådan ønske det var mig - og bliver så skuffet hver eneste gang mens dukker frem.. 

Det er vores første baby... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.