Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2021

1mere

Opdatering herfra.

Har været forbi lægen der scannede, graviditeten sad i livmoderen, så et fint hjerteblink og et foster der passer med størrelsen 6+3

Så nu er der lidt ro på igen, dog med kvalmestillende og en læge der gerne ville sygemelde mig, men tænker jeg nøjes med de kvalmestillende først og ser om det ikke er nok til at jeg forsat kan passe mit arbejde  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
1mere skriver:

Opdatering herfra.

Har været forbi lægen der scannede, graviditeten sad i livmoderen, så et fint hjerteblink og et foster der passer med størrelsen 6+3

Så nu er der lidt ro på igen, dog med kvalmestillende og en læge der gerne ville sygemelde mig, men tænker jeg nøjes med de kvalmestillende først og ser om det ikke er nok til at jeg forsat kan passe mit arbejde  

Stort tillykke. Dejlige nyheder

Anmeld Citér

12. maj 2021

1mere

Sessi skriver:

Stort tillykke. Dejlige nyheder

Tak, Det er fantastisk at den endelig er der, så nu er der bare den "skønne" ventetid 

Anmeld Citér

13. maj 2021

Hamse88

Sessi skriver:

Årh sikke en dejligt besked

jeg tror dog ikke jeg er gravid. Eller tør ikke tro. Men håber da. Jeg tog en test idag som var negativ (3+1). Selvom det selvfølgelig ikke er sikkert at jeg kan teste positiv allerede. Men burde man ikke kunne det hvis det er en implantationsblødning? 
Med tanke på forløbet sidste måned tør jeg ikke håbe og tro på for meget

Jeg venter nummer 4 og har i alle mine graviditeter først testet positiv fra 4+0

Anmeld Citér

13. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Hamse88 skriver:

Jeg venter nummer 4 og har i alle mine graviditeter først testet positiv fra 4+0

Dejligt med nr.4

jeg har stadig ikke fået mens, men heller ingen positiv test. Dog har jeg haft brunligt udflåd i to dage. Altså man kan kun se det på papiret efter toiletbesøg så det er ikke meget. Virkelig underligt. Ved ikke om min cyklus er helt rundtosset efter min bio i sidste måned

Anmeld Citér

13. maj 2021

BabyIgen2022

Sessi skriver:

Dejligt med nr.4

jeg har stadig ikke fået mens, men heller ingen positiv test. Dog har jeg haft brunligt udflåd i to dage. Altså man kan kun se det på papiret efter toiletbesøg så det er ikke meget. Virkelig underligt. Ved ikke om min cyklus er helt rundtosset efter min bio i sidste måned

Min mens var forsinket 1 uge i Januar efter en bio i december. Det kom bag på mig og var på ferie, da jeg troede, jeg havde ægløsning. Den må være faldet lidt senere den måned.

Anmeld Citér

16. maj 2021

BabyIgen2022

Så gik der en måned, og jeg venter endnu engang. Andre der er med i denne runde af "de to forfærdeligt langsomme uger"?

Anmeld Citér

16. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
BabyIgen2022 skriver:

Så gik der en måned, og jeg venter endnu engang. Andre der er med i denne runde af "de to forfærdeligt langsomme uger"?

Ja.. jeg er gået 4 dage over tid, men har stadig negative test (4+0 idag). 
jeg har brunt udflåd, men det bliver ikke til mere end det. Havde en bio i sidste måned, så ved ikke lige om det kan have skubbet min cyklus, men jeg venter stadig utålmodigt. På enten det ene eller andet

Anmeld Citér

16. maj 2021

BabyIgen2022

Sessi skriver:

Ja.. jeg er gået 4 dage over tid, men har stadig negative test (4+0 idag). 
jeg har brunt udflåd, men det bliver ikke til mere end det. Havde en bio i sidste måned, så ved ikke lige om det kan have skubbet min cyklus, men jeg venter stadig utålmodigt. På enten det ene eller andet

Åh det var da også træls. Har du en meget kort lutealfase?

Anmeld Citér

16. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
BabyIgen2022 skriver:

Åh det var da også træls. Har du en meget kort lutealfase?

Ja. 24 dage. 
jeg er nu på dag 28 uden hverken mens eller positiv test.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.