Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Ej hvor underligt  den var da ellers godt nok  ikke en der lignede en skygge. Øv øv, nå men jeg håber at du kan lave to streger når du er lidt længere i cyklus så

her er en ny test her til morgen heller ikke helt overbevisende, men stadig med skygge - det er jo idiotisk. Nu er der heldigvis kun 2 dage til at svaret kommer helt af sig selv

Krydser fingre for os begge to ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2021

BabyIgen2022

Nåh, cyklus 7 bliver ikke min. Min brune udflåd op til mens er startet, så jeg vil ikke spilde flere tests. Godt jeg har været på pinseferie denne måned ����

Anmeld Citér

24. maj 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Nåh, cyklus 7 bliver ikke min. Min brune udflåd op til mens er startet, så jeg vil ikke spilde flere tests. Godt jeg har været på pinseferie denne måned ����

Åhhh øv krydser fingre for at næste cyklus bliver din ���� 

jeg tog den fineste test i lørdags, men søndag var den HELT blank, så jeg har også mistet håbet, selvom min krop stadig opfører sig helt vildt mærkeligt ��

Anmeld Citér

24. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
BabyIgen2022 skriver:

Øv.. det er jeg ked af. 

jeg står stadig i stampe her, en. Er begyndt st miste håbet. 11 dage over tid og stadig ikke en klokkeklar test

Anmeld Citér

24. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
BabyIgen2022 skriver:

Øv øv

hvor jeg bare håber at 8 gang er lykkens gan så

her testes også blankt, og menssmerterne er så småt igang. Jeg køber aldrig rfsu test igen, eller apotekets egne. Man bliver jo helt rundtosset. Tror ikke engang det kan være en bio jeg har fanget på dem da både valmed, abblo og teste fra normal samtidig har været helt blanke.

Anmeld Citér

24. maj 2021

BabyIgen2022

Lambi90 skriver:

Øv øv

hvor jeg bare håber at 8 gang er lykkens gan så

her testes også blankt, og menssmerterne er så småt igang. Jeg køber aldrig rfsu test igen, eller apotekets egne. Man bliver jo helt rundtosset. Tror ikke engang det kan være en bio jeg har fanget på dem da både valmed, abblo og teste fra normal samtidig har været helt blanke.

Nej lige rfsu og apotekets har jo særligt ikke et godt ry.

Anmeld Citér

24. maj 2021

Lambi90

BabyIgen2022 skriver:

Nej lige rfsu og apotekets har jo særligt ikke et godt ry.

Nej det lærte jeg da lige

Anmeld Citér

24. maj 2021

Morpåudebane

Orv! Nu var der så lige en klat frisk blod i trussen (beklager detaljer) .... håber sådan at det er implantationsblødning ! 

har haft det SÅ underligt i en uge nu! Og med en piv uregelmæssig cyklus, så aner jeg ikke hvor jeg er i den. Udover at jeg tror at min ÆL lå omkring d. 17/5 

åhhh der er laaaang tid til testdag ��

Anmeld Citér

24. maj 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Orv! Nu var der så lige en klat frisk blod i trussen (beklager detaljer) .... håber sådan at det er implantationsblødning ! 

har haft det SÅ underligt i en uge nu! Og med en piv uregelmæssig cyklus, så aner jeg ikke hvor jeg er i den. Udover at jeg tror at min ÆL lå omkring d. 17/5 

åhhh der er laaaang tid til testdag ��

Uh det håber jeg!

Anmeld Citér

24. maj 2021

Lambi90

I ren utålmodighed har jeg lige taget min sidste rfsu test som jeg havde hjemme, jeg synes simpelthen at det er utroligt at de får lov at blive på markedet. Når jeg får min mens imorgen, så tror jeg simpelthen at jeg skriver dem en mail. Det er jo vildt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.