Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg forventer virkelig at det er skyggestreger! Men jeg synes de er for tydelige til at rfsu kan være bekendt, ikke at gøre noget ved det, når jeg kan lave 4 af dem i streg og er 98% sikker på at jeg ikke er gravid - venter selvfølgelig lige med at kontakte dem, til jeg er 100%. Så nu går jeg bare og venter på min mens, som gerne skulle komme idag, og som det føles som om kunne være der når som helst

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2021

Lambi90

Hmm, mens har stadig ikke meldt sin ankomst, og rema test ser sådan ud. 

Begynder virkelig at tænke at hvis der endelig skulle være noget, så burde stregen jo være tydeligere nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Hmm, mens har stadig ikke meldt sin ankomst, og rema test ser sådan ud. 

Begynder virkelig at tænke at hvis der endelig skulle være noget, så burde stregen jo være tydeligere nu

Eeeej hvor er det træls! De teste er lige til at give dårlige nerver... 

jeg er ved at løbe tør for tålmodighed!! Har SÅ ømme bryster, mens smerter og kvalme idag... håber virkelig det er et godt tegn ���� Må forbi og købe en test i morgen, (testmonster alert) 

Anmeld Citér

25. maj 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Eeeej hvor er det træls! De teste er lige til at give dårlige nerver... 

jeg er ved at løbe tør for tålmodighed!! Har SÅ ømme bryster, mens smerter og kvalme idag... håber virkelig det er et godt tegn ���� Må forbi og købe en test i morgen, (testmonster alert) 

Ja, jeg begynder at mistænke rfsu tidlig test og rema test for at være den samme, de ligner virkelig meget hinanden

jeg plejer at få vildt spændte og ømme bryster op til mens, og det har jeg ikke nu, kun sådan i jag. Tilgengæld har jeg så fået halsbrand både igår og idag, men altså, kroppen påvirkes nok lidt af tanken om streger  

jeg må jo bare vente, men testmonsteret har fået totalt frit spil her

Anmeld Citér

25. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Ja, jeg begynder at mistænke rfsu tidlig test og rema test for at være den samme, de ligner virkelig meget hinanden

jeg plejer at få vildt spændte og ømme bryster op til mens, og det har jeg ikke nu, kun sådan i jag. Tilgengæld har jeg så fået halsbrand både igår og idag, men altså, kroppen påvirkes nok lidt af tanken om streger  

jeg må jo bare vente, men testmonsteret har fået totalt frit spil her

Ja det kan der måske være noget om �� 

Jeg prøver dem fra netto, så må jeg se hvad de siger 

Anmeld Citér

25. maj 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Ja det kan der måske være noget om �� 

Jeg prøver dem fra netto, så må jeg se hvad de siger 

Jeg krydser  og glæder mig til din opdatering

Anmeld Citér

25. maj 2021

superheltensmor

Profilbillede for superheltensmor

Her forsøger vi at lave lillebror eller lillesøster <3

Vores søn kom i første forsøg, så er meget spændt på at se, hvor længe vi skal vente denne gang
Havde positiv ægløsningstest i går, så nu venter den lange ventetid Kommer  nok til at teste før, hvis jeg kender mig selv ret

Anmeld Citér

25. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Skal nok give en Update ���� Og lige over

Anmeld Citér

26. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Så er der købt en røvfuld teste i netto. 
kvalmen og murren fortsætter idag, så er spændt på om jeg kan få to streger frem indenfor den næste uge  

jvf. min “normale” cyklus burde jeg være et sted mellem 2+6/3+2 idag 

Anmeld Citér

26. maj 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Så er der købt en røvfuld teste i netto. 
kvalmen og murren fortsætter idag, så er spændt på om jeg kan få to streger frem indenfor den næste uge  

jvf. min “normale” cyklus burde jeg være et sted mellem 2+6/3+2 idag 

Uh det er spændende

her er der stadig ikke klart svar, af hverken den ene eller anden slags. Jeg vågnede med lidt brunt i trussen (undskyld), og tænkte at SÅ starter det, men der er ikke kommet mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.