Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg tog denne imorges, og synes kun jeg kunne skimte den ekstra teststreg, men ikke med farve. Jeg lagde den i skuffen og nu er jeg lige kommet hjem til dette syn (billede)

det kribler for at teste efter, men jeg har drukket aaaalt for meget. Ih hvor der er svært at vente

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2021

Annoni

Lambi90 skriver:

Stort tillykke �� hvor de fine!

Tusind tak - tog også lige denne .. NU stopper jeg med at teste

Anmeld Citér

20. maj 2021

Baby2022

Lambi90 skriver:

Åh øv, er du sikker på at det er din mens?

Ja, desværre

Dag nummer to er aldrig til at tage fejl af

Anmeld Citér

21. maj 2021

Lambi90

Baby2022 skriver:

Ja, desværre

Dag nummer to er aldrig til at tage fejl af

Øv øv - så håber jeg at næste måned bliver måneden for dig

Anmeld Citér

22. maj 2021

BabyIgen2022

Så har jeg ramt 3+3 igen og taget den første smæk-negative test
Nu vil jeg tage på pinseferie i 3 dage og ikke tage testene med. Har en mens-murrende fornemmelse, så tror faktisk ikke den er der, denne gang.

Anmeld Citér

22. maj 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Så har jeg ramt 3+3 igen og taget den første smæk-negative test
Nu vil jeg tage på pinseferie i 3 dage og ikke tage testene med. Har en mens-murrende fornemmelse, så tror faktisk ikke den er der, denne gang.

Åhhh, krydser fingre for at murren er et godt tegn og at du teater positiv efter pinse ���� 

jeg har haft murren og ømhed i underlivet i 1,5 uge nu �� og idag har jeg det vildeste “fuck hele verden” PMS humør ... men jvf min normale cyklus skulle jeg kun være 2+3 idag ... jeg er dog ret sikker på at min ÆL lå ret tidligere i denne cyklus,, 

Anmeld Citér

22. maj 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Åhhh, krydser fingre for at murren er et godt tegn og at du teater positiv efter pinse ���� 

jeg har haft murren og ømhed i underlivet i 1,5 uge nu �� og idag har jeg det vildeste “fuck hele verden” PMS humør ... men jvf min normale cyklus skulle jeg kun være 2+3 idag ... jeg er dog ret sikker på at min ÆL lå ret tidligere i denne cyklus,, 

Ha ha åh det kan jeg godt genkende, det med humøret. Siger man ikke altid, at ægløsningstidspunktet er 2+0, hvad ville du så være pr den tidsregning?

Anmeld Citér

22. maj 2021

Lambi90

Altså, for FAN...Ø!!

tog valmed imorges.. negativ.

ude og handle havnede jeg alligevel foran flere teste og tog en rfsu tidlig test nu her. 

Efter 4-5 minutter fremkom en ok men svag streg. Jeg er 3+4 hvis jeg er noget. Lavede en lillebitte streg på samme test for et par dage siden, og synes den her er tydeligere, men for sørensen hvor er det altså tvivlsomt!

Anmeld Citér

22. maj 2021

Morpåudebane

Altså, for FAN...Ø!!

tog valmed imorges.. negativ.

ude og handle havnede jeg alligevel foran flere teste og tog en rfsu tidlig test nu her. 

Efter 4-5 minutter fremkom en ok men svag streg. Jeg er 3+4 hvis jeg er noget. Lavede en lillebitte streg på samme test for et par dage siden, og synes den her er tydeligere, men for sørensen hvor er det altså tvivlsomt!

Kan helt sikkert se en streg, men syntes det er svært at se om der er farve i.. bliver spændende om den udvikler sig ����

åhhh én uge mere, så jeg jeg nok heller ikke holde mig fra testene ��

Anmeld Citér

22. maj 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Kan helt sikkert se en streg, men syntes det er svært at se om der er farve i.. bliver spændende om den udvikler sig ����

åhhh én uge mere, så jeg jeg nok heller ikke holde mig fra testene ��

Stregen er der uden tvivl, stirrer på den igen og igen  men jeg er også i tvivl om der er farve i, og især når valmed var negativ imorges. Synes den har et lyserødt skær, men det er også det. Har aldrig lavet sådan en streg inden for tid før, altså hvor hele stregen ligesom er markeret. Jeg synes jeg læser mig frem til, at mange tester positiv på valmed før de kan teste positiv på rfsu - så jeg er da bare helt til rotterne lige nu.

er 1/2 mm fra at tisse på samtlige pinde jeg har på lager

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.