Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2021

24 år

Profilbillede for 24 år
Lambi90 skriver:

I ren utålmodighed har jeg lige taget min sidste rfsu test som jeg havde hjemme, jeg synes simpelthen at det er utroligt at de får lov at blive på markedet. Når jeg får min mens imorgen, så tror jeg simpelthen at jeg skriver dem en mail. Det er jo vildt!

Tror du ikke “bare” det er skyggestreger?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Lambi90 skriver:

I ren utålmodighed har jeg lige taget min sidste rfsu test som jeg havde hjemme, jeg synes simpelthen at det er utroligt at de får lov at blive på markedet. Når jeg får min mens imorgen, så tror jeg simpelthen at jeg skriver dem en mail. Det er jo vildt!

HVIS du får din mens

Den er mere positiv end nogle af de teste jeg har haft og jeg er 11 dage over tid. Har mange symptomer på graviditet, men det lykkes mig bare ikke at fremtrylle en klar positiv test. Jo på apotekets test, men alle siger det er noget bras. Både valmed, rfsu, babyplan og remas er negative. Eller fik en svag positiv på babyplan men ja.. der sker ikke rigtig noget her..

Anmeld Citér

24. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Det er skuda også MEGA frustrerende hele tiden at se de spæde streger og få et lille sekunds lykkerus! Jeg tror at jeg holder mig til babyplan fremover, der har jeg aldrig oplever noget der bare minder om en utydelig streg. 

men løbet er selvfølgelig ikke kørt, før man får mens, så krydser alt hvad jeg kan for dig ����

Anmeld Citér

24. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Morpåudebane skriver:

Det er skuda også MEGA frustrerende hele tiden at se de spæde streger og få et lille sekunds lykkerus! Jeg tror at jeg holder mig til babyplan fremover, der har jeg aldrig oplever noget der bare minder om en utydelig streg. 

men løbet er selvfølgelig ikke kørt, før man får mens, så krydser alt hvad jeg kan for dig ����

Jeg fik denne på babyplan for et par dage siden og testede negativ på alt andet  Gode råd er efterhånden dyre..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. maj 2021

Sabrus

Her er vi i gang med at lave en lillebror/lillesøster. Det er første cyklus med test dag 3/6.

Har ingen tålmodighed og hjernen spiller et godt spil med mig for tiden. ��

Anmeld Citér

24. maj 2021

Morpåudebane

Sessi skriver:

Jeg fik denne på babyplan for et par dage siden og testede negativ på alt andet  Gode råd er efterhånden dyre..

men for pokker! Det er jo håbløst... jeg prøver at trække den til på søndag med at teste... men falder sikkert i allerede på fredag ����

Anmeld Citér

25. maj 2021

24 år

Profilbillede for 24 år

Hej de damer

jeg tror umiddelbart godt I kan tro på Rema 1000 test, jeg oplevede at teste svag positivt for en lille uge siden og tester nu helt negativ på dem efter at have haft en bio

Anmeld Citér

25. maj 2021

Morpåudebane

Hej de damer

jeg tror umiddelbart godt I kan tro på Rema 1000 test, jeg oplevede at teste svag positivt for en lille uge siden og tester nu helt negativ på dem efter at have haft en bio

Jeg fik bare den her fine test fra Rema i lørdags, men søndag var den helt negativ ��

Så jeg tør ikke købe Rema igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. maj 2021

24 år

Profilbillede for 24 år
Morpåudebane skriver:

Jeg fik bare den her fine test fra Rema i lørdags, men søndag var den helt negativ ��

Så jeg tør ikke købe Rema igen

Kan sagtens være du også har fanget en bio? Har du haft blødning? Jeg oplevede at teste tydeligere end din og derefter mens, kunne teste svagt positiv på dem to dage yderligere og nu er de igen helt negative uden nogle anmærkninger

Anmeld Citér

25. maj 2021

Morpåudebane

24 år skriver:

Kan sagtens være du også har fanget en bio? Har du haft blødning? Jeg oplevede at teste tydeligere end din og derefter mens, kunne teste svagt positiv på dem to dage yderligere og nu er de igen helt negative uden nogle anmærkninger

Havde en lille blødning igår (Max 1x0,5 cm) men ellers ikke. Jeg køber lige en pakke fra netto med hjem idag og prøver igen i morgen eller torsdag. Min cyklus er nemlig helt tosset, så aner ikke hvor jeg er i den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.