Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Sessi skriver:

Jeg tilslutter mig. Jeg er 9 dage over tid idag, og har netop fået denne Håber den er god nok. 

Uh hvor jeg håber den er der!

Det har været 9 lange dage for dig!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Jeg kan bare SLET ikke få det til at passe. Min cyklus er helt tosset efter udtagning af spiral, men er altså kun 16 dage siden at jeg havde første mens dag. 

der er nok ikke andet for end at prøve igen om et par dage 

Vildt!  Hmm, jamen altså, alt er muligt, og den ser altså vældig fin ud

Anmeld Citér

22. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Vildt!  Hmm, jamen altså, alt er muligt, og den ser altså vældig fin ud

Enig, hvis alle andre havde lagt den op ville jeg skrive “POSITIV TILLYKKE” meeen nu er det mig selv, så tvivler jeg helt vildt... må prøve igen på mandag eller tirsdag ����

Anmeld Citér

22. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Uh hvor jeg håber den er der!

Det har været 9 lange dage for dig!

Det har været skrækkeligt med de 9 dage her ..

men jeg havde en bio i sidste måned så det kan jo have skubbet cyklus og ÆL lidt, sådan så ÆL har lagt senere end forventet. Testede ikke efter det. Men er på CD 34 og normalt er min cyklus 25 dage

men tusind tak. Jeg hepper også på dig 

Anmeld Citér

22. maj 2021

Anonym2300

Jeg fin en tydelig positiv test tidligere i dag, og nu er jeg begyndt at bløde en den og har ondt i maven. Så det var mega kort lykken varede ����

Anmeld Citér

22. maj 2021

24 år

Profilbillede for 24 år
Anonym2300 skriver:

Jeg fin en tydelig positiv test tidligere i dag, og nu er jeg begyndt at bløde en den og har ondt i maven. Så det var mega kort lykken varede ����

Fik også en test tilsvarende din og blødte i tre dage, men kan stadig teste positiv og de alminde test er også positive nu

Anmeld Citér

22. maj 2021

Anonym2300

24 år skriver:

Fik også en test tilsvarende din og blødte i tre dage, men kan stadig teste positiv og de alminde test er også positive nu

Håber det er ok jeg spørger, men havde du også lidt ondt i maven og hvor meget blødte du? 

Anmeld Citér

22. maj 2021

24 år

Profilbillede for 24 år
Anonym2300 skriver:

Håber det er ok jeg spørger, men havde du også lidt ondt i maven og hvor meget blødte du? 

Jeg blødte mindre end alm mens, men alligevel mere end deres beskrives med en implationsblødning. Mindes ikke jeg havde ondt i maven som sådan

Anmeld Citér

23. maj 2021

Morpåudebane

Min undren kom til som ret.. her til morgen var en ny test 100% negativ �� 

baaah der må have været noget galt med den test jeg tog i går, for stregen var virkelig tydelig og kunne ses i stræk arm ...

Anmeld Citér

23. maj 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Min undren kom til som ret.. her til morgen var en ny test 100% negativ �� 

baaah der må have været noget galt med den test jeg tog i går, for stregen var virkelig tydelig og kunne ses i stræk arm ...

Ej hvor underligt  den var da ellers godt nok  ikke en der lignede en skygge. Øv øv, nå men jeg håber at du kan lave to streger når du er lidt længere i cyklus så

her er en ny test her til morgen heller ikke helt overbevisende, men stadig med skygge - det er jo idiotisk. Nu er der heldigvis kun 2 dage til at svaret kommer helt af sig selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.