Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Stregen er der uden tvivl, stirrer på den igen og igen  men jeg er også i tvivl om der er farve i, og især når valmed var negativ imorges. Synes den har et lyserødt skær, men det er også det. Har aldrig lavet sådan en streg inden for tid før, altså hvor hele stregen ligesom er markeret. Jeg synes jeg læser mig frem til, at mange tester positiv på valmed før de kan teste positiv på rfsu - så jeg er da bare helt til rotterne lige nu.

er 1/2 mm fra at tisse på samtlige pinde jeg har på lager

Det forstår jeg VIRKELIG godt, jeg havde nok også fået test amok ! �� men du må liiige klemme benen sammen og så prøve igen i morgen ���� 

krydser fingre for dig!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Morpåudebane skriver:

Det forstår jeg VIRKELIG godt, jeg havde nok også fået test amok ! �� men du må liiige klemme benen sammen og så prøve igen i morgen ���� 

krydser fingre for dig!! 

Jeg prøver - har drukket en masse vand så jeg alligevel ikke vil spilde testene på tynd urin (indsæt her grinesmiley). 

Jeg skaffer mig en rfsu mere og tager imorgen så jeg kan sammenligne de to

Anmeld Citér

22. maj 2021

Anonym2300

Jeg har lige taget denne tidlige test. Skulle være 3+3 hvis den er det  Kan I ikke også godt se stregen? eller er det en skyggestreg? 

Jeg ryster helt vildt!! Det er første gang jeg har taget en test jeg tror er positiv. Min kæreste og jeg startede på projekt baby for en måned siden så det er så vildt, hvis den er der. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg tilslutter mig. Jeg er 9 dage over tid idag, og har netop fået denne Håber den er god nok. 

Anmeld Citér

22. maj 2021

Morpåudebane

Jeg kunne altså ikke dy mig!! Testmonteret er sluppet løs! Havde to test fra Rema liggende �� 

hvad er jeres erfaring med Rema teste ? 

Anmeld Citér

22. maj 2021

Morpåudebane

Morpåudebane skriver:

Jeg kunne altså ikke dy mig!! Testmonteret er sluppet løs! Havde to test fra Rema liggende �� 

hvad er jeres erfaring med Rema teste ? 

Og skilt ad ��

Anmeld Citér

22. maj 2021

Lambi90

Hvor er det altså nogle fine streger i har lavet. Jeg kan se dem alle 

Anmeld Citér

22. maj 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Og skilt ad ��

Den er altså fin

hvor langt er du?

jeg har før fået skygger på remas teste, men slet ikke så tydelige som din. Det ser umiddelbart også ud til, at der er farve i

Anmeld Citér

22. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Hvor er det altså nogle fine streger i har lavet. Jeg kan se dem alle 

Jeg kan bare SLET ikke få det til at passe. Min cyklus er helt tosset efter udtagning af spiral, men er altså kun 16 dage siden at jeg havde første mens dag. 

der er nok ikke andet for end at prøve igen om et par dage 

Anmeld Citér

22. maj 2021

Lambi90

Anonym2300 skriver:

Jeg har lige taget denne tidlige test. Skulle være 3+3 hvis den er det  Kan I ikke også godt se stregen? eller er det en skyggestreg? 

Jeg ryster helt vildt!! Det er første gang jeg har taget en test jeg tror er positiv. Min kæreste og jeg startede på projekt baby for en måned siden så det er så vildt, hvis den er der. 

Altså jeg håber virkelig den er positiv!

den ligner lidt den jeg har lagt op, men noget tydeligere tror jeg. Man kunne også se min igennem ruden, men den helt ridset, så jeg kunne ikke få billedet uden at skille den ad.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.