Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Uh det er spændende

her er der stadig ikke klart svar, af hverken den ene eller anden slags. Jeg vågnede med lidt brunt i trussen (undskyld), og tænkte at SÅ starter det, men der er ikke kommet mere

Ihhh træls at man ikke bare kan få det ene eller det andet, så man kan komme videre.. spændene hvad de næste par dage bringer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Morpåudebane skriver:

Ihhh træls at man ikke bare kan få det ene eller det andet, så man kan komme videre.. spændene hvad de næste par dage bringer 

Meget, nu har jeg endelig fri og fandt et apotek. Clinic er de sidste jeg kan komme i tanke om jeg ikke har prøvet. Så skal det nok passe at mens er kommet når jeg vil tage den imorgen

Anmeld Citér

26. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Meget, nu har jeg endelig fri og fandt et apotek. Clinic er de sidste jeg kan komme i tanke om jeg ikke har prøvet. Så skal det nok passe at mens er kommet når jeg vil tage den imorgen

Om ikke andet, så er der hvertfald en afklaring og en ny cyklus at gå i gang med. Spændende hvad den siger i morgen

Anmeld Citér

26. maj 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Om ikke andet, så er der hvertfald en afklaring og en ny cyklus at gå i gang med. Spændende hvad den siger i morgen

Præcis - ja meget. Har du kunnet holde nallerne fra testene?

Anmeld Citér

26. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Jep, men falder i i morgen tidlig

Anmeld Citér

27. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

100% negativ!

Men det er selvfølgelig også tidligt, Så nu prøver jeg at trække den til søndag hvor jeg vil være 3+3/3+6

har du testet ?

Anmeld Citér

27. maj 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

100% negativ!

Men det er selvfølgelig også tidligt, Så nu prøver jeg at trække den til søndag hvor jeg vil være 3+3/3+6

har du testet ?

Det er rigtigt, der er masser af håb endnu - jeg krydser arme og ben for dig! 

ja det har jeg, men jeg bløder lidt idag. Så det eneste jeg er, er vidst selvudnævnt DanskMester i skyggestreger

når jeg kommer hjem ryger alle teste ud, og så vil jeg fremover ikke teste for noget som helst! 

Jeg vil prøve temperaturmetoden et par cyklusser, og fremover åbenbart først teste efter 4+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. maj 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Det er rigtigt, der er masser af håb endnu - jeg krydser arme og ben for dig! 

ja det har jeg, men jeg bløder lidt idag. Så det eneste jeg er, er vidst selvudnævnt DanskMester i skyggestreger

når jeg kommer hjem ryger alle teste ud, og så vil jeg fremover ikke teste for noget som helst! 

Jeg vil prøve temperaturmetoden et par cyklusser, og fremover åbenbart først teste efter 4+2

Lyder som en god plan, man bliver også bare skør af at teste hele tiden. Jeg har to i skuffen og når de er brugt, så bliver der heller ikke købt flere før jeg går over tid,,,, someday! Håbløst at det skal være så selvstressende at lave en baby  

Anmeld Citér

28. maj 2021

ISC

Jeg har taget en tidlig test idag, min menstruation skulle først komme mandag :-) 

Jeg tænker den er der, det er så urealistisk, for vi vidste egentlig ikke at vi ønskede en mere, før vi pludselig prøvede ved sidste æggeløsning �� 

Vi har 2 drenge i forvejen, på 5 og 3 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. maj 2021

Morpåudebane

ISC skriver:

Jeg har taget en tidlig test idag, min menstruation skulle først komme mandag :-) 

Jeg tænker den er der, det er så urealistisk, for vi vidste egentlig ikke at vi ønskede en mere, før vi pludselig prøvede ved sidste æggeløsning �� 

Vi har 2 drenge i forvejen, på 5 og 3 år

Tillykke  då fin lyserød streg! Krydser fingre for at din mens bliver væk på mandag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.