Jeg er på ingen måde fan af regeringens håndtering af corona.
Jeg vil gerne vide hvorfor de mails fra SSI ikke er blevet genskabt? Eftersom der er ret til akt indsigt og at en del IT folk har meldt sig på banen, at de gerne vil genskabe disse gratis.
Jeg vil også gerne vide hvorfor regeringen ikke er interesseret i at det kommer frem hvad den danske undersøgelse omkring mundbind resulterede i? Lur mig, havde den talt til deres fordel, så havde de klistret den op på alle medier.
Jeg undrer mig over hvorfor flere og flere læger bakker op om at restriktionerne er ude af proportioner med alvoren af denne virus. Se indlæggelsestallene vs smittetallene. Men dem der er kritiske ties ihjel.
Jeg stiller mig især på bagben over at den epidemi lov der skal i høring i november, indeholder flere brud på vores grundlov. Samt jeg vil gerne have gennemsigtighed ang. hvad konsekvensen er for os der ikke vil ha vaccinen, siden det skal gøres tilladt at tvangsvaccinere folk.
Så længe regeringen ikke vil italesætte skeptikers spørgsmål, så vil en stor del af folket ikke have nogen tillid til dem overhovedet, inkl mig.
Jeg er så enig med dig.
Jeg kan på ingen måde forstå at folk lukker øjne for facts.
EX. WHOs 40årige forskning i mundbind som har vist at mundbind ikke beskytter for virus. Den er sidenhen blevet fjernet fra WHOs hjemmeside. Hvorfor mon?
Resultatet af det danske forskningsprojekt omkring mundbind bliver ikke offentliggjort på trods af opfordring af mange mennesker. Magnus H. virker til at være fuldstændig ligeglad med om den bliver offentliggjort, hvor han netop i den stilling burde kræve at den blev offentliggjort. Men som de fleste fornemmer, så er resultatet ikke til hans fordel.
Og den nye epidemi lov. Vi skal kunne tvangsvaccineres og tvangsindlægges hvis man FORMODER at vi lider af samfundskritik sygdom, som i øvrigt ikke er defineret. Vi skal kunne tvangsindlægges i det der tyder på at vare psykiatrisygehuse i 14 dage ad gangen og dette kan blive forlænget på ubestemt tid. Er der nogen af jer der har tænkt over hvorfor mange psykiatrisygehuse i DK er i de sidste par år er blevet renoveret og nybygget?
Lagde I mærke til Mettes kropssprog og reaktion da en journalist spurgte ind til epidemiloven og om der er mistillid imellem regeringen og sundhedsstyrelsen?
Hvor giver det mening at vores børn fortsat kan gå i skole og børnehave og vi andre må arbejde hjemmefra og må ikke samles mere end 10? Ja, børn lider nok ikke meget af Corona, men de kan smitte andre ældre og svage. Hvor giver de her restriktioner mening når man her taler om en epidemi og pandemi?
Hvor giver det mening med mundbind som ikke beskytter os?
Hvor giver det mening at politikerne er fritaget for mundbind mens vi andre skal bære dem?
Når man kigger på gennemsnitsalderen på dem der døde MED Corona, så er de fleste ældre og med kroniske sygdomme. For 2 år siden døde der mange flere af influenza A. Ingen talte om det dengang.
Intet hænger sammen her...
Og nej, jeg er ikke konspirationsteoretiker. Jeg kigger blot på facts og undrer mig...