Har været min mand utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2020

Anonym

LSS skriver:

Stop selv dig selv du. Hvem tror du lige du er. 

Jeg har haft præcis samme ensporede mening som du har - lige indtil jeg selv havnede i det. Det kan ske selv for den bedste - sorry too say. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Det er præcis det jeg bliver ved at sige. Det er et emne der ikke kan diskuteres fordi der hverken er rigtig eller forkert. Men nogle mennesker er så ensporede at de kun ser deres egen mening som den rigtige. Og så siger jeg fra. for jeg vil ikk finde mig i at blive dømt og pålagt handlinger som man ikk kan udtale sig om, som samtidig er sket for 17 år siden 

Og det forstår jeg fuldt ud godt, at du ikke har lyst til.. Men en af jer bliver nødt til at stoppe diskussionen og finde sig i den andens svar.. For I begynder begge at blive personlige nu.. 

Så som sagt vis at du er "the bigger man" og ignorer hendes svar, medmindre hun vil gøre det

Anmeld Citér

6. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Og det forstår jeg fuldt ud godt, at du ikke har lyst til.. Men en af jer bliver nødt til at stoppe diskussionen og finde sig i den andens svar.. For I begynder begge at blive personlige nu.. 

Så som sagt vis at du er "the bigger man" og ignorer hendes svar, medmindre hun vil gøre det

Der er den allerede herfra. Min sidste besked skrev jeg længere oppe hvor jeg netop skriver jeg ikke gider diskuterer mere med hende. Så den er lukket. At hun så stadig svare. Det må være hendes problem 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Der er den allerede herfra. Min sidste besked skrev jeg længere oppe hvor jeg netop skriver jeg ikke gider diskuterer mere med hende. Så den er lukket. At hun så stadig svare. Det må være hendes problem 

Jamen når du kommer med et comeback hver gang, så er den jo netop ikke lukket.. 

Men ja nu gider JEG ikke afspore tråden mere, så jeg svarer ikke mere nu

Anmeld Citér

6. juni 2020

LSS

Anonym skriver:

Jeg har haft præcis samme ensporede mening som du har - lige indtil jeg selv havnede i det. Det kan ske selv for den bedste - sorry too say. 

Det helt færdigt det der. Utroskab er en bevidst handling. Mener folk anderledes må det være fordi de selv er dem der bare spreder ben ‘heeeeelt ubevidst’ 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Dorthe1986

LSS skriver:

Det helt færdigt det der. Utroskab er en bevidst handling. Mener folk anderledes må det være fordi de selv er dem der bare spreder ben ‘heeeeelt ubevidst’ 

Så hvis man har den holdning, må man i din bog have været utro? Det kunne også være det var fordi man så det hele fra mere end én vinkel?

Hvad siger du til den artikel, der blev linket til? At det ikke blot er en kølig, bevidst beslutning på lige fod med om man skal vælge den dyre eller billige mælk hos købmanden? Men at bla. hormoner spiller ind? 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Abracadabra

LSS skriver:

Ubevidst... eller bare enormt impulsivt. Uheld sker. 

Men i sidste ende handler det om tilgivelse og efterfølgende langsigtet planlægning. Hvis min mand var mig utro og sagde undskyld, skulle hans sidespring ikke definere vores fremtid - og mine børns fremtid. 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Anonym

LSS skriver:

Nooo hvor subjektiv og unuanceret kan man lige lov at være. 

Du kan ikke per definition beslutte hvad andre gør ud fra DIN holdning. Alle har en holdning og alle SKAL ikke være enige. 

Anmeld Citér

6. juni 2020

kamikaze

LSS skriver:

Gu er det ej en ubevidst handling. Stop nu. Du kommer sku da for fanden ikke til at sprede ben ved en fejl. 

Vil du ikke godt stoppe med det kvindefiendtlige udtryk "sprede ben"?

Anmeld Citér

6. juni 2020

Mom

Profilbillede for Mom
LSS skriver:

Såh hvis man ikke er enig er man utro? Det var alligevel noget af et statement! Måske man bare er uenig, og måske lidt mere nuanceret i sin holdning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.