Har været min mand utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.293 visninger
94 svar
352 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2020

Anonym trådstarter

Og jeg har så dårlig samvittighed men mig og min”elsker” er så forelsket så aner ikke hvordan jeg skal gribe det an, det er jo så forkert, mig og manden har et svært forhold tit skændes og er aldrig sammen seksuelt eller noget så ham fyren jeg er sammen med er er det mest charmerende jeg længe har oplevet,  min eneste grund til jeg ikke er gået fra ham er pga vores børn og nu det snart sommerferie og vil ikke ødelægge den for mine børn, men ham her fyren er så sød og dejlig og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre  og hvad fremtiden skal bringe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Og jeg har så dårlig samvittighed men mig og min”elsker” er så forelsket så aner ikke hvordan jeg skal gribe det an, det er jo så forkert, mig og manden har et svært forhold tit skændes og er aldrig sammen seksuelt eller noget så ham fyren jeg er sammen med er er det mest charmerende jeg længe har oplevet,  min eneste grund til jeg ikke er gået fra ham er pga vores børn og nu det snart sommerferie og vil ikke ødelægge den for mine børn, men ham her fyren er så sød og dejlig og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre  og hvad fremtiden skal bringe 

Du skal forlade din mand, og det kan kun gå for langsomt. Han er ikke tjent med at være sammen med en, der går bag om hans ryg på den måde. I må finde de bedst mulige løsninger med jeres børn, og så håber jeg I kan agere som voksne, ansvarlige mennesker begge to for deres skyld.

Anmeld Citér

3. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Du skal gå fra din mand pr omgående ! Ingen fortjener at blive ført fra lyset på den måde. Du er ikk lykkelig, din mand er ikke lykkelig oh tro det eller ej. Jeres børn er heller ikke lykkelige når de har to ulykkelige forældre. 
Og som du beskriver ham du er utro med. Så er det ikk bare en gang det er sket. Det er en direkte affære i har gang i og det er simpelthen så usselt. 
Du viser dine børn en rigtig grim moral og etik. Er det det eksempel du vil være for dem? 
Netop fordi det er ved at være somemrferie er det det rigtige tidspunkt at gå fra hinanden. Så i har tiden til at hjælpe dem igennem skilsmissen og ikke skal tænke på arbejde, institutioner osv. 

Anmeld Citér

3. juni 2020

Abracadabra

Udfra princippet om mest mulig lykke for flest mulige mennesker skal du/I da begynde at overveje jeres muligheder: Har du lyst til at blive lykkelig med din mand igen? Så skal der arbejdes! Vil du forlade din mand og starte nyt liv med din flirt? Så skal det formidles på en god og kærlig måde til din mand...

I kan jo ikke fortsætte som nu - men jeres forhold er først forbi, når du afslutter det. Forstået på den måde, at JEG hellere ville tilgive utroskab end skulle være 7/7-mor. 

Anmeld Citér

3. juni 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Du skal gå fra din mand pr omgående ! Ingen fortjener at blive ført fra lyset på den måde. Du er ikk lykkelig, din mand er ikke lykkelig oh tro det eller ej. Jeres børn er heller ikke lykkelige når de har to ulykkelige forældre. 
Og som du beskriver ham du er utro med. Så er det ikk bare en gang det er sket. Det er en direkte affære i har gang i og det er simpelthen så usselt. 
Du viser dine børn en rigtig grim moral og etik. Er det det eksempel du vil være for dem? 
Netop fordi det er ved at være somemrferie er det det rigtige tidspunkt at gå fra hinanden. Så i har tiden til at hjælpe dem igennem skilsmissen og ikke skal tænke på arbejde, institutioner osv. 

Og hvordan får mandlige sagt fet på en rigtige måde 

Anmeld Citér

3. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Og hvordan får mandlige sagt fet på en rigtige måde 

Ja se. Der er aldrig en rigtig måde eller et rigtigt tidspunkt for sen slags. Men sagt af en der har oplevet utroskab. Så hellere sige sandheden, at man var svag og man har forelsket sig i en anden. Fremfor at han selv opdager det. For det er det der gjorde mest ondt på mig. Det var ikke selve utroskaben. Det var løgnen der ødelagde mig. 

Anmeld Citér

3. juni 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ja se. Der er aldrig en rigtig måde eller et rigtigt tidspunkt for sen slags. Men sagt af en der har oplevet utroskab. Så hellere sige sandheden, at man var svag og man har forelsket sig i en anden. Fremfor at han selv opdager det. For det er det der gjorde mest ondt på mig. Det var ikke selve utroskaben. Det var løgnen der ødelagde mig. 

Har sagt det til ham nu og han er naturligvis ikke glad

Anmeld Citér

3. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Har sagt det til ham nu og han er naturligvis ikke glad

Nej selvfølgelig ikke. Du ville vel heller ikke blive glad hvis det var omvendt. 
men vigtigst er at du har sagt det til ham og været ærlig. Så må i finde ud af sammen om i vil arbejde på jeres forhold med parterapi og du går fra din elsker. Eller om det er en skilsmisse og hvordan den skal foregå nemmest for børnene. 

jeg gik efter utroskab da jeg aldrig vil eller kan tilgive den slags. Men hvis i begge er indstillet kan det reddes 

Anmeld Citér

3. juni 2020

LSS

Du ved ikke hvad du skal gøre?  Du skal gro dig et par seriøse nosser i en allerhelvedes fart og så fortælle din stakkels mand hvordan du har pisset ham op og ned af ryggen. Jeg har absolut MINUS respekt for det der. Og hvad sker der for at blive kun pga børnene? De bliver jo også holdt for nar. Børn er bedre tjent med at mor og far ikke er sammen frem for at de bliver sammen for deres (børnenes) skyld. 

Anmeld Citér

3. juni 2020

Janet1989

Du lyder ærlig talt som en svag svag sjæl. Hvordan kan du finde på at pisse din mand op og ned af ryggen på den måde?

det lyder til at du burde have endt dit forhold for længe siden. Og ja. Stakkels børn - og så op til sommerferien - men det kan de “takke” mor for. 

ugh! Jeg hader utroskab .. fanme det værste man kan byde et andet menneske 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.