Anonym skriver:
Ikke alle vuggestuer og BH er som den i dokumentaren!!!!! Håber jeg for alt alt alt i verden!!!!!! Om det er det er det sygt!!!!!!!!
jeg siger bare vi forældre har fuldstændig urealtiske forventning - Igen 6 vuggestue børn pr voksen og 11 BH pr voksen det går ikke op!
Vi forældre er stresset over vores 2-3 børn!!!!!
det handler om at være nærværende tilstede med dem - Har du har fulgt minium norminger ved du også alle historien både fra forældre og pædagoger osv osv og der er mange!
Vi sviger vores børn på det groveste! Det er ikke i orden!!!!
pas du på 6 børn mellem 0-2 år og lad os snakke bagefter om hvordan du kunne være nærværende fordi pædagogik foregår ikke mere det er væk NU er det, det basale der bliver handlet på!
Gætter på at du ikke er pædagog? Du har i hvert fald ikke været en dag i en vs/bh... Og derfor kan du ikke sidde og sige alt det her, for du ANER INTET om hvordan det. Ja jeg ved der er nogen der har fået stress, at det har været for meget, men IKKE alle steder er så slemme. Ikke ALLE har en voksen til 6 0-2. de fleste starter jo forh.... da heller ikke når de er nyfødte, men et sted mellem 10 måneder og et år. En alder hvor de vil undersøge alt, være selvstændig. De skal have en der holder øje med dem, vil give kram og knus, sørge for mad, ren ble, en sut, en bamse. Det rigtige tøj. Tryghed. De skal jo f... ikke sidde med 6 unger på skødet hele dagen. (Det gør du vel heller ikke der hjemme, ligemeget hvad alder de har)
Hvorfor svigter vi vores børn? Fordi der ikke er en voksen ved deres side 24/7? For det skal der ikke være, der skal være voksne til at holde øje med dem, hjælpe dem fremad, men børnene skal sku være selvstændige og lære at komme rundt selv.
Jeg siger ikke at der ikke er problemer nogle steder, men du kan ikke bare sige; Sådan er det OVERALT, fordi jeg har set en dokumentar, jeg har hørt nogle folk sige noget. Men giv mig en liste med alle instutioner hvor der står at der er EN pædagog ALENE med 6 børn under 2 år i 6-9 timer HVER dag, og jeg siger gerne jeg tog fejl.