Er vi ligeglad med vores børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2019

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Ja eftersom det er et ret relevant spørgsmål.

Men måske hvis man rent faktisk selv er nødt til at afleverer sine børn hver dag, så er det måske lidt pinligt at indrømme. 

Jeg er på deltid og arbejder weekend så har dem Meget hjemme - men det er ligegyldigt alle børn fortjent at ha en gode ig tryg barndom som de ikke skal tage skade af 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Du siger du har prøvet.. og ja det er derfor jeg kunne genkende dig fra tidligere.

at du ikke føler du får nok sympati og iver for din sag i førstes hug ... gør det virkelig at du tro du får flere med ved en skinger kællingr-retorik. 

Hvor herre bevares 

Der er da ingen der synes det er ok for de børn. Men du er godt nok firkantet og ubehagelig at høre på. 

Man kunne sige det samme om dig 

Anmeld Citér

14. juni 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Det er det der er penge til.... samt ved vi det.... det er offentlig hvor mange pædagoger / pædagog medhjælper er ... 

spørge din egen vuggestue og BH på mandag - Nemmere bliver det ikke

og spørge hvor mange der ER ikke kreative markingsføring - hvor de er 4 i 4 timer af dagen så kun 2 fra klokken 13.00 

jeg har arbejde i BH som ung - Og jeg skammer mig, jeg havde nogle børn jeg kunne lide og andre jeg synes var træls så dem jeg kunne lide jeg mest med, mens dem der havde mange krav blev jwg hurtigt træt af jeg var ung og ingen sagde noget til mig, og de Andre gjorde det samme 

når vi skulle Kryse af på en skema hvem vi havde haft en god tilknytning til i løbet af ugen var det altid de samme 5 ingen sætte krydse hos - de er blevet så groft svigtet det gøre ondt at tænke på - men jwg vidste ikke bedre 

vi var så få på stuen og dette var 10 år siden!

og det færre nu

Jeg fanger ca. halvdelen af hvad du skriver(med lad det nu ligge) 

Du taler om noget du oplevede for 10 ÅR siden? Wow... 

Ja, det lyder ikke rart, men jeg er da glad for at du ikke passede min børn.  jeg havde nogle børn jeg kunne lide og andre jeg synes var træls . Sikke en attitude over for små børn. 

Sjovt at folk altid siger; Jeg vidste ikke bedre... Hvis du ser et barn sidde alene, eller aldrig få opmærksomhed, så går man sku da hen til det, om man er fuckin 15, 25 eller 35. Bullshit. Det var dig der var den "voksne" dit ansvar at tage de børn med i tingene.. Du har været med til at give de stakkels børn omsorgssvigt og så sidder du her og belærer andre...WOW!

Anmeld Citér

14. juni 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Man kunne sige det samme om dig 

Ja du har da helt sikkert fået nogen vakt i forhold til din sag. 

Det eneste du opnår ved din retorik er modstand og antipati.

men råb bare i en pude... du bestemmer om andre skal høre på dig - du gør det i hvert fald ikke let.

over and out 

Anmeld Citér

14. juni 2019

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Jeg fanger ca. halvdelen af hvad du skriver(med lad det nu ligge) 

Du taler om noget du oplevede for 10 ÅR siden? Wow... 

Ja, det lyder ikke rart, men jeg er da glad for at du ikke passede min børn.  jeg havde nogle børn jeg kunne lide og andre jeg synes var træls . Sikke en attitude over for små børn. 

Sjovt at folk altid siger; Jeg vidste ikke bedre... Hvis du ser et barn sidde alene, eller aldrig få opmærksomhed, så går man sku da hen til det, om man er fuckin 15, 25 eller 35. Bullshit. Det var dig der var den "voksne" dit ansvar at tage de børn med i tingene.. Du har været med til at give de stakkels børn omsorgssvigt og så sidder du her og belærer andre...WOW!

Sådan er det ofte jo, at man bliver en fortaler for det man gjorde forkerte

jeg var 18 år, og jeg ved meget bedre nu, så du giver mig ikke dårlig samvittighed, heldigvis ved jeg bedre, men jeg er også fasineret af alle de andre gjode det samme de 5 børn var altid udenfor 

Anmeld Citér

14. juni 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Genkender dig herinde fra, bare rolig aner ikke hvem du er 

Har du lige sagt du genkender dig selv? 

En anden ting; Jeg håber du taler pænere til folk i hverdagen, især hvis du arbejder med ældre... 

Anmeld Citér

14. juni 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Sådan er det ofte jo, at man bliver en fortaler for det man gjorde forkerte

jeg var 18 år, og jeg ved meget bedre nu, så du giver mig ikke dårlig samvittighed, heldigvis ved jeg bedre, men jeg er også fasineret af alle de andre gjode det samme de 5 børn var altid udenfor 

Ja, en der gemmer sig, men råber super højt. Hvordan kan du være facineret af nogen du ved gjorde noget forkert? 

Du vil gerne have en debat, svar.. Så hjælper det ikke at råbe af folk, sige at de tager fejl med alt hvad de siger. Hvad med prøv at læs og tænk, før du svare... Vær et forbillede for dine børn om hvordan man måske kan finde en løsning sammen uden at blive til to 5 årige der står og råber til hinanden.. Råberi hjælper ingen. 

Og ja du er virkelig uforskammet.

Anmeld Citér

14. juni 2019

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Har du lige sagt du genkender dig selv? 

En anden ting; Jeg håber du taler pænere til folk i hverdagen, især hvis du arbejder med ældre... 

det var ment til en anden selvfølge........

Gøre jeg hellere ikke, er enda fået at vide jeg er en af de bedste på arbejdspladsen så det er dejligt at vide

Men jeg er bare så træt af det frygteligt svigt af børn, det gøre mig så inderligt vred, under uddannelse fik jeg at vide jeg var mega empatiske og skide dygtigt. 

Jeg synes bare det er så synd for børnene, vi er deres stemmer og vi gøre intet, de skader de får ser vi aldrig det er vores børn der mærker dem hele deres liv, de bliver så sårbare for verdens knubs 

Anmeld Citér

14. juni 2019

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Ja, en der gemmer sig, men råber super højt. Hvordan kan du være facineret af nogen du ved gjorde noget forkert? 

Du vil gerne have en debat, svar.. Så hjælper det ikke at råbe af folk, sige at de tager fejl med alt hvad de siger. Hvad med prøv at læs og tænk, før du svare... Vær et forbillede for dine børn om hvordan man måske kan finde en løsning sammen uden at blive til to 5 årige der står og råber til hinanden.. Råberi hjælper ingen. 

Og ja du er virkelig uforskammet.

Hold da op. - Jeg synes du er uforskammet

Anmeld Citér

14. juni 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

det var ment til en anden selvfølge........

Gøre jeg hellere ikke, er enda fået at vide jeg er en af de bedste på arbejdspladsen så det er dejligt at vide

Men jeg er bare så træt af det frygteligt svigt af børn, det gøre mig så inderligt vred, under uddannelse fik jeg at vide jeg var mega empatiske og skide dygtigt. 

Jeg synes bare det er så synd for børnene, vi er deres stemmer og vi gøre intet, de skader de får ser vi aldrig det er vores børn der mærker dem hele deres liv, de bliver så sårbare for verdens knubs 

Super, så skal du bare lære at snakke pænt til os andre. For du er ikke ret rar at snakke med herinde...(nok fordi vi ikke ved hvem du er) Men det er fair nok at du er gal, men der er ingen grund til at blive gal på os, vi er ikke fjenden. 

Hvordan ved du at der ikke er nogen der gør noget? Fordi det ikke er i medierne... ???

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.