Sex føles som overgreb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2018

Anonym

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Du lyder netop som et mennesker, der ikke er blevet forhærdet af at få at vide, at du ikke var et ønskebarn.

Undskyld jeg er ikke sikker på jeg forstod hvad du mente?

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Det har jeg allerede svaret på. 

Gider egentlig ikke bruge mere tid på krydsforhør. Skylder ikke at svarer på dine underlige spørgsmål. 

Jeg har fortalt min mening. Ts gjorde som jeg ville have gjort. Og det synes jeg er super fedt hun gjorde. 

Så vil du forarges og stille flere spørgsmål til hvordan man kan fortælle sin partner at man føler sig seksuelt krænket. Så lad ts svarer. 

Jeg synes ikke, mine spørgsmål er underlige.

Men jeg synes, at TS skal søge psykologhjælp. For der er noget galt, hvis man føler, at sex med kæresten/manden er et overgreb. Så har man selv et problem, som man skal gøre noget ved.

Det er virkelig mærkeligt, at du beskylder andre for at dømme, når du selv er så fordømmende.

Vi bliver aldrig enige. For hvis jeg forventede, at min kæreste valgte sine børn fra til fordel for mig - ja så var der godt nok noget galt oven i bøtten på mig.

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Jeg synes ikke, mine spørgsmål er underlige.

Men jeg synes, at TS skal søge psykologhjælp. For der er noget galt, hvis man føler, at sex med kæresten/manden er et overgreb. Så har man selv et problem, som man skal gøre noget ved.

Det er virkelig mærkeligt, at du beskylder andre for at dømme, når du selv er så fordømmende.

Vi bliver aldrig enige. For hvis jeg forventede, at min kæreste valgte sine børn fra til fordel for mig - ja så var der godt nok noget galt oven i bøtten på mig.

Har aldrig sagt hun ikke skal søge psykologhjælp. Det ved jeg ikke lige hvor du får det fra. 

Har sagt hun skal være 100% ærlig over for sin mand og fortælle hvordan hun har det. Hvilket også er hvad hun har gjort. Men alligevel er det mig der sables ned 

Rigtigt vi bliver aldrig nogensinde enige og det er jeg faktisk rigtig glad for. 

Kan du have en dejlig aften. Jeg stopper her 

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Undskyld jeg er ikke sikker på jeg forstod hvad du mente?

Når der er flere, der bruger "anonym", så er det jo ikke så nemt at vide, hvem der spørger.

Det, jeg mente var, - at den "anonym", der skrev at hun ikke var så sej som den anden "anonym" - hun er stadig et menneske, der kan mærke sine følelser og bliver ked af det, hvis hun får at vide, at hun er uønsket.

Men får man at vide, at man er uønsket, og hvis man synes, at det er helt ok, at man vil blive valgt fra til fordel for en ny kæreste - ja så synes jeg, at man er blevet forhærdet. Så kan man vist ikke mærke sine følelser længere.

Og dermed har man svært ved at forstå andres følelser.

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Har aldrig sagt hun ikke skal søge psykologhjælp. Det ved jeg ikke lige hvor du får det fra. 

Har sagt hun skal være 100% ærlig over for sin mand og fortælle hvordan hun har det. Hvilket også er hvad hun har gjort. Men alligevel er det mig der sables ned 

Rigtigt vi bliver aldrig nogensinde enige og det er jeg faktisk rigtig glad for. 

Kan du have en dejlig aften. Jeg stopper her 

Det lyder desværre ikke, som om du kan forstå, at andre har følelser og bliver kede af det.

Der er noget, der hedder "hensynsløs ærlighed".

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Og igen. Det er DIN holdning. Jeg har også en holdning men jeg er ikke et menneske der har behov for synke ned på det her niveau og sidde og sige grimme ting til dig og kalde dig diverse ting selvom jeg har dannet en holdning om hvad du er for et menneske. 

Men i og med at jeg ikke kender dig vælger jeg at lade være at sige noget og lade dig beholde din mening 

Hvor mange mon du kender, der vil vælge deres børn fra til fordel for en ny partner.

Det er virkelig sygt.

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Når der er flere, der bruger "anonym", så er det jo ikke så nemt at vide, hvem der spørger.

Det, jeg mente var, - at den "anonym", der skrev at hun ikke var så sej som den anden "anonym" - hun er stadig et menneske, der kan mærke sine følelser og bliver ked af det, hvis hun får at vide, at hun er uønsket.

Men får man at vide, at man er uønsket, og hvis man synes, at det er helt ok, at man vil blive valgt fra til fordel for en ny kæreste - ja så synes jeg, at man er blevet forhærdet. Så kan man vist ikke mærke sine følelser længere.

Og dermed har man svært ved at forstå andres følelser.

Ja undskyld kan godt se det forvirrende med så mange med ano. Men ved nogle fra min familie er herinde også, og synes ikke det noget jeg vil dele med dem. 

Men ville også slå fast med det jeg skrev at jeg synes det ok at blive ked af de udmeldinger. Det ikke gavnligt i mine øjne kun skadeligt for relationerne og den enkelte som evt er/var/har været uønsket eller andet. 

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Ja undskyld kan godt se det forvirrende med så mange med ano. Men ved nogle fra min familie er herinde også, og synes ikke det noget jeg vil dele med dem. 

Men ville også slå fast med det jeg skrev at jeg synes det ok at blive ked af de udmeldinger. Det ikke gavnligt i mine øjne kun skadeligt for relationerne og den enkelte som evt er/var/har været uønsket eller andet. 

Præcis - jeg tror vi er enige, og jeg tror ikke, du er den "anonym", som jeg ikke er helt enig med.

I mine øjne er det helt naturligt, hvis man bliver ked af at få at vide, at sex med en føles som et overgreb. 

Man kan sige tingene på mange måder, og hvis man er helt kold over for, hvordan det bliver sagt - ja det synes jeg ikke, er sundt.

Min kæreste har børn, og det har jeg ikke. Og der var da noget helt galt med ham, hvis han valgte mig frem for sine børn. Så var han godt nok ikke en mand, jeg ønskede at være kæreste med.

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Præcis - jeg tror vi er enige, og jeg tror ikke, du er den "anonym", som jeg ikke er helt enig med.

I mine øjne er det helt naturligt, hvis man bliver ked af at få at vide, at sex med en føles som et overgreb. 

Man kan sige tingene på mange måder, og hvis man er helt kold over for, hvordan det bliver sagt - ja det synes jeg ikke, er sundt.

Min kæreste har børn, og det har jeg ikke. Og der var da noget helt galt med ham, hvis han valgte mig frem for sine børn. Så var han godt nok ikke en mand, jeg ønskede at være kæreste med.

Jeg har været enig med dig hele vejen. Men holdt mig på sidelinjen. Men da hun skrev det med hendes mors ytringer blev jeg altså nødt til at sige noget.  Der vildt hvis hun ikke lader sig mærke med det overhovedet, for jeg skulle selv virkelig holde masken da min mor fortalte jeg ikke skulle have været til og Græd ud hos min mand den aften.

Jeg ville også finde en anden måde at fortælle det til min mand, hvis jeg havde det som ts. Jeg tror han ville blive såret, men har også en blød mand.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.