Sex føles som overgreb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Igen. 

Så havde jeg jo nok ikke skrevet det vel hvis jeg ikke mente det. 

Og ja det har jeg det fint med. Min mor har direkte sagt at jeg var et forfærdeligt barn og var jeg kommet først var jeg blevet enebarn. Derudover har hun ærligt fortalt mig at hun har villet vælge mig fra hvis hendes ( nu eks) mand havde bedt hende om det. 

Jeg er ikke gået i stykker af det eller taget det personligt. For jeg er klar over at det var min mor der havde problemet og ikke mig. 

Jeg er ikke så. "stærk" eller "sej" som du. For da min mor valgte at fortælle mig jeg ikke var et ønskebarn og at jeg egentligt skulle have været en abort, blev jeg utrolig ked af det.

På trods af min mor elsker mig har den viden for evigt ødelagt noget hos mig. Og hos min relation til min mor. 

Jeg ville helt ærligt ønske hun havde holdt den ærlighed for sig selv. 

Men ja som du siger så vi alle forskellige. Men jeg ville ALDRIG fortælle mine børn (voksene eller ej) hvis noget i forbindelse med dem har været forfærdeligt for mig. Den viden er ubetydelig for dem, set med mine øjne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Og igen. Det er DIN holdning. Jeg har også en holdning men jeg er ikke et menneske der har behov for synke ned på det her niveau og sidde og sige grimme ting til dig og kalde dig diverse ting selvom jeg har dannet en holdning om hvad du er for et menneske. 

Men i og med at jeg ikke kender dig vælger jeg at lade være at sige noget og lade dig beholde din mening 

Okay . men jeg synes netop, at du "synker ned på det niveau" ved at skrive, at andre mennesker - som du ikke kender - pakker deres børn ind i vat og bomuld.

Det er da fantastisk, at du kan danne dig en holdning om, hvad jeg er for et menneske - jeg er i hvert fald ikke et menneske, som kunne finde på at forlange, at min kæreste skulle vælge sine børn fra til fordel for mig. 

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Igen. 

Så havde jeg jo nok ikke skrevet det vel hvis jeg ikke mente det. 

Og ja det har jeg det fint med. Min mor har direkte sagt at jeg var et forfærdeligt barn og var jeg kommet først var jeg blevet enebarn. Derudover har hun ærligt fortalt mig at hun har villet vælge mig fra hvis hendes ( nu eks) mand havde bedt hende om det. 

Jeg er ikke gået i stykker af det eller taget det personligt. For jeg er klar over at det var min mor der havde problemet og ikke mig. 

Jeg tror, man har taget alvorligt skade, hvis man ikke ville blive ked af det, hvis ens far eller mor valgte en fra til fordel for kæresten.

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er ikke så. "stærk" eller "sej" som du. For da min mor valgte at fortælle mig jeg ikke var et ønskebarn og at jeg egentligt skulle have været en abort, blev jeg utrolig ked af det.

På trods af min mor elsker mig har den viden for evigt ødelagt noget hos mig. Og hos min relation til min mor. 

Men ja som du siger så vi alle forskellige. Men jeg ville ALDRIG fortælle mine børn (voksene eller ej) hvis noget i forbindelse med dem har været forfærdeligt for mig. Den viden er ubetydelig for dem, set med mine øjne. 

Og som du netop siger og jeg som så gentager mig selv. Så er vi forskellige. Og jeg handler efter min egen opvækst og opdragelse. At man siger hvad man mener og føler og ikke pakker tingene ind. Og hvis min søn direkte spørger hvorfor jeg ikke ammede ham. Ja så får han et ærligt svar. 

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Du lyder netop som et mennesker, der ikke er blevet forhærdet af at få at vide, at du ikke var et ønskebarn.

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Og som du netop siger og jeg som så gentager mig selv. Så er vi forskellige. Og jeg handler efter min egen opvækst og opdragelse. At man siger hvad man mener og føler og ikke pakker tingene ind. Og hvis min søn direkte spørger hvorfor jeg ikke ammede ham. Ja så får han et ærligt svar. 

Men du synes stadig, at det er helt ok, at du dømmer i, at andre ikke har det på samme måde som du.

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Jeg tror, man har taget alvorligt skade, hvis man ikke ville blive ked af det, hvis ens far eller mor valgte en fra til fordel for kæresten.

Du tror så meget. Tro er noget man gør i kirken. Viden er noget man får fortalt og lært. 

Og jeg fortæller jeg ingen skade har taget på nogen måde. Har hverken had, foragt eller nogle negative følelser for min mor what so ever. 

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Du tror så meget. Tro er noget man gør i kirken. Viden er noget man får fortalt og lært. 

Og jeg fortæller jeg ingen skade har taget på nogen måde. Har hverken had, foragt eller nogle negative følelser for min mor what so ever. 

Men du dømmer stadig andre.

Så fordi andre aldrig kunne drømme om at sige det til deres børn, som du vil - så pakker de deres børn ind i vat og bomuld.

Det kan godt være, andres tager skade, selv om du ikke gør det. 

Så lad være med at dømme i tro og viden.

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Men du synes stadig, at det er helt ok, at du dømmer i, at andre ikke har det på samme måde som du.

Det har jeg allerede svaret på. 

Gider egentlig ikke bruge mere tid på krydsforhør. Skylder ikke at svarer på dine underlige spørgsmål. 

Jeg har fortalt min mening. Ts gjorde som jeg ville have gjort. Og det synes jeg er super fedt hun gjorde. 

Så vil du forarges og stille flere spørgsmål til hvordan man kan fortælle sin partner at man føler sig seksuelt krænket. Så lad ts svarer. 

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

TS - jeg synes, du skal søge psykologhjælp.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.