Sex føles som overgreb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Har aldrig sagt hun ikke skal søge psykologhjælp. Det ved jeg ikke lige hvor du får det fra. 

Har sagt hun skal være 100% ærlig over for sin mand og fortælle hvordan hun har det. Hvilket også er hvad hun har gjort. Men alligevel er det mig der sables ned 

Rigtigt vi bliver aldrig nogensinde enige og det er jeg faktisk rigtig glad for. 

Kan du have en dejlig aften. Jeg stopper her 

Du er "glad for", at vi ikke bliver enige.

Okay - så du er glad for, at du er en person, der ikke kan forstå, at andre bliver kede af at få at vide, at sex føles som et overgreb.

Og du er glad for at være et barn, som synes, det er helt ok at blive valgt fra til fordel for en ny kæreste.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Du er "glad for", at vi ikke bliver enige.

Okay - så du er glad for, at du er en person, der ikke kan forstå, at andre bliver kede af at få at vide, at sex føles som et overgreb.

Og du er glad for at være et barn, som synes, det er helt ok at blive valgt fra til fordel for en ny kæreste.

Hahaha du hører hvad du vil høre og du er meget glad for at høre dig selv. Du er helt væk 

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Hahaha du hører hvad du vil høre og du er meget glad for at høre dig selv. Du er helt væk 

Det må du da gerne mene.

Men hvis man er "helt væk", fordi man mener, at det er sygt, hvis en far eller en mor vælger sin kæreste frem for sine børn - ja så er jeg "helt væk".

Og hvis du synes, at jeg er glad for at høre mig selv - så har vi to noget til fælles 

Jeg fastholder, at det ville være sygt, hvis min kæreste ville vælge mig frem for sine børn.

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Synes du virkelig, det er naturligt, at en far eller mor vælger en kæreste frem for sit eget barn ?

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Synes du virkelig, det er naturligt, at en far eller mor vælger en kæreste frem for sit eget barn ?

Bare stop. Jeg gider dig ikke mere det har jeg sagt mange gange nu. 

Anmeld Citér

25. november 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Bare stop. Jeg gider dig ikke mere det har jeg sagt mange gange nu. 

Jeg kan jo kun konkludere, at du synes, det er ok, at en far eller mor vælger sit barn fra p.gr.a. sin kæreste.

Og jeg må indrømme, at jeg finder det direkte skræmmende.

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Jeg kan jo kun konkludere, at du synes, det er ok, at en far eller mor vælger sit barn fra p.gr.a. sin kæreste.

Og jeg må indrømme, at jeg finder det direkte skræmmende.

Anmeld Citér

25. november 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Vi er tydeligvis flere, der er “helt væk”. Jeg har det virkelig svært med tanken om, hvad der har gjort dig så forhærdet, at du både er upåvirket af, hvad andre - din mor - har delt med dig af info, hun skulle have skånet dig for, og af, hvad du kunne give dit eget barn af skrammer på sjælen ved at gentage din mors skånselsløst ærlige adfærd. 

Og jeg har hele tiden været med på, at det er din søn som voksen, du ville svare ærligt. Jeg har selv to voksne sønner, som hverken er overbeskyttede eller curlet, og jeg har ikke lyst til at forestille mig, hvordan de ville reagere, hvis jeg inddrog dem i noget så privat og sårbart som en oplevelse af, at amningen af dem føltes som et seksuelt overgreb. Egentlig ville jeg håbe, de ville være stærke nok til at bede mig holde min mund og lade være med at delagtiggøre dem i noget, det på ingen måde gav dem noget godt at vide. At de ville være i stand til at mærke deres egne grænser og sige fra over for mig. Hvad skal en voksen mand dog med sådan en viden? 

På mig virker det voldsomt egocentrisk at mene, man som mor er så vigtig, at man har ret til at krænge alt, hvad man føler og har følt, ud for sine børn. Det er i hvert fald ikke børnenes følelser, man har for øje. 

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Vi er tydeligvis flere, der er “helt væk”. Jeg har det virkelig svært med tanken om, hvad der har gjort dig så forhærdet, at du både er upåvirket af, hvad andre - din mor - har delt med dig af info, hun skulle have skånet dig for, og af, hvad du kunne give dit eget barn af skrammer på sjælen ved at gentage din mors skånselsløst ærlige adfærd. 

Og jeg har hele tiden været med på, at det er din søn som voksen, du ville svare ærligt. Jeg har selv to voksne sønner, som hverken er overbeskyttede eller curlet, og jeg har ikke lyst til at forestille mig, hvordan de ville reagere, hvis jeg inddrog dem i noget så privat og sårbart som en oplevelse af, at amningen af dem føltes som et seksuelt overgreb. Egentlig ville jeg håbe, de ville være stærke nok til at bede mig holde min mund og lade være med at delagtiggøre dem i noget, det på ingen måde gav dem noget godt at vide. At de ville være i stand til at mærke deres egne grænser og sige fra over for mig. Hvad skal en voksen mand dog med sådan en viden? 

På mig virker det voldsomt egocentrisk at mene, man som mor er så vigtig, at man har ret til at krænge alt, hvad man føler og har følt, ud for sine børn. Det er i hvert fald ikke børnenes følelser, man har for øje. 

Du er endnu en af dem der læser hvad du vil og ikke hvad der står. 

Anmeld Citér

26. november 2018

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har fået mange anmeldelser på den her tråd.

Kan i ikke finde ud af at bruge anofunktionen konstruktivt, så er det bedre at lade være med at svare.!

Derudover så husk at gå efter bolden - alt andet er uacceptabelt . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.