Tak for svar alle sammen.
Flere spørger om det er ved anal eller alm sex, det er efter begge dele.
Jeg bliver ked af det, og kan nærmest sidde og græde bagefter fordi jeg føler det som et overgreb.
Nu siger jeg overgreb, for jeg ved ikke hvad jeg ellers skal samlinger denne følelse med, jeg ønsker det ikke var sket.
Me dagen efter tænker jeg ikke mere på det, og har lyst til sex og min mand som jeg plejer.
Jeg har snakket med ham om det i dag, vi har et fantastisk forhold, og det var faktisk nemt at italesætte mine følelser. Jeg brugte ordet overgreb, men var også meget tydelig om at det var det ikke. Men min følelse passede der på. Han blev hverken ked af det eller sur, men støttede mig i at vi skal være bedre til at tale sammen. Og han ville gøre sit til at jeg ikke havde de her følelser.
Vi fik snakket om hvad jeg god t kunne lide, og hvad jeg havde brug for han respekterede at jeg sagde nej til. Og han var helt med på den, og var bare glad for jeg sagde det som det var.
Jeg har gjort tydeligt overfor ham at han ikke skal stoppe med at lægge op til sex, og at jeg gerne vil have vores sexliv skal køre godt igen, så det er vi begge fast besluttet om at tage hånd om.
Kan ikke sige andet end, hvor jeg dog elsker den mand, han rummer mig og mine tanker så godt. Han er simpelthen bare guld værd.
Og jeg er glad for jeg skrev her inde, det fik mig ligesom til at få snakken i gang.
Tak for alle svar 
Anmeld
Citér