Sex føles som overgreb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.215 visninger
90 svar
256 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg vil starte med at sige at jeg elsker min mand, han tænder mig og jeg har lyst til at have sex med ham ofte.

Men, hver gang vi har sex føler jeg bagefter det har været et overgreb. Forspil og hvad der til høre er ikke noget problem, men lige så snart han trænger ind i mig får jeg en følelse af at det her er alt for grænseoverskridende. 

Han lægger op til anal 95% af tiden, og jeg kan godt lide det, men bliver ramt af den er følelse bagefter om overgreb.

Jeg har ikke snakket med ham om det endnu, jeg synes den er svær at åbne.

Vi har været sammen i over 10 år, har haft et fint sex liv før, men det sidste halve år er det her sket. Vi har prøvet at få barn i 3 år, og jeg har haft en del aborter. Men kan det virkelig have den virkning? 

Ved ikke hvad jeg ville ud over at få luftet mine tanker.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Jeg vil starte med at sige at jeg elsker min mand, han tænder mig og jeg har lyst til at have sex med ham ofte.

Men, hver gang vi har sex føler jeg bagefter det har været et overgreb. Forspil og hvad der til høre er ikke noget problem, men lige så snart han trænger ind i mig får jeg en følelse af at det her er alt for grænseoverskridende. 

Han lægger op til anal 95% af tiden, og jeg kan godt lide det, men bliver ramt af den er følelse bagefter om overgreb.

Vi har været sammen i over 10 år, har haft et fint sex liv før, men det sidste halve år er det her sket. Vi har prøvet at få barn i 3 år, og jeg har haft en del aborter. Men kan det virkelig have den virkning? 

Jeg kan sørme godt forstå, at du ikke har sagt noget til din mand. Det er jo en meget voldsom (og helt irrationel) udmelding at komme med.

Jeg tænker DU har nogle issues, som du er nødt til at arbejde med - og med mindre der er noget du ikke fortæller her - så er det altså noget der (pludselig) foregår i dit hoved. 

Jeg tænker, at det kan have ret voldsomme  følger, hvis du siger til din mand, at du føler at sex med ham er Intet mindre end et overgreb 

Anmeld Citér

25. november 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Er det udelukkende når I har haft analsex du får den følelse eller også ved vaginal indtrængning? 

Anmeld Citér

25. november 2018

Ena

Anonym skriver:

Jeg ville helt klart undlade ordet:  overgreb. Hvis jeg sagde det til min mand, tror jeg aldrig han ville kunne have sex med mig igen. 

I stedet ville jeg sige noget i stil med:”Lige nu går jeg igennem et eller andet, som er svært for mig. Jeg ved ikke, hvad det er, men det forsøger jeg at finde ud af. Det betyder blandt andet, at jeg har brug for at...” Alt efter, hvad det er - en pause med analsex, at I elsker mere end knalder eller hvad du føler for. 

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym

Synes godt nok det er nogle grove udtalelser du får fra andre brugere mht overgreb. 

Hvis det er den følelse du får så er den ligeså rationel som så meget andet. Jeg havde det med amning jeg følte det som er seksuelt overgreb når min søn blev ammet  og derfor stoppede jeg også tidligt. 

Du bliver selvfølgelig nødt til at tale med din mand om det. Sådan så han kan hjælpe dig igennem det og kan fortsætte sammen uden det udvikler sig 

Anmeld Citér

25. november 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Synes godt nok det er nogle grove udtalelser du får fra andre brugere mht overgreb. 

Hvis det er den følelse du får så er den ligeså rationel som så meget andet. Jeg havde det med amning jeg følte det som er seksuelt overgreb når min søn blev ammet  og derfor stoppede jeg også tidligt. 

Du bliver selvfølgelig nødt til at tale med din mand om det. Sådan så han kan hjælpe dig igennem det og kan fortsætte sammen uden det udvikler sig 

Hendes følelser er legitime nok, men som andre påpeger så nytter det ikke noget at hun italesætter det overfor manden som overgreb.

Alt efter hvilken type han er så kan det sætte virkelig grimme spor at få at vide at man nærmest har misbrugt sin kone gennem længere tid, oven i købet fuldstændig uvidende om det. Det kan risikere at ødelægge deres sexliv for altid.

Til TS: Jeg synes du skal søge hjælp for dine tanker og følelser og prøve at finde ud af lidt mere om hvorfor de opstår. Samtidig kan du få hjælp til hvordan samtalen skal tages med manden, for det synes jeg den skal. Men det skal dælme håndteres delikat.

Anmeld Citér

25. november 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Du ville jo heller aldrig sige til din søn, at amningen af ham føltes som et seksuelt overgreb... Du ville bruge andre ord.

Ligesom TS heller aldrig skal sige til sin mand, at sex føles som et overgreb. 

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym

IenFart skriver:

Hendes følelser er legitime nok, men som andre påpeger så nytter det ikke noget at hun italesætter det overfor manden som overgreb.

Alt efter hvilken type han er så kan det sætte virkelig grimme spor at få at vide at man nærmest har misbrugt sin kone gennem længere tid, oven i købet fuldstændig uvidende om det. Det kan risikere at ødelægge deres sexliv for altid.

Til TS: Jeg synes du skal søge hjælp for dine tanker og følelser og prøve at finde ud af lidt mere om hvorfor de opstår. Samtidig kan du få hjælp til hvordan samtalen skal tages med manden, for det synes jeg den skal. Men det skal dælme håndteres delikat.

Der er jeg så slet ikke enig og vendte den også lige med min mand som også siger at han ville have det at vide sådan så han kunne ændre på det hjælpe mig videre og igennem det. Han ville blive dybt skuffet og ked af det hvis der ikke blev sagt noget om hendes følelser for så kan han ikk ændre der og sørger for det ikke sker igen 

Anmeld Citér

25. november 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Du ville jo heller aldrig sige til din søn, at amningen af ham føltes som et seksuelt overgreb... Du ville bruge andre ord.

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym

Abracadabra skriver:

Øh nej for min søn er 3 år gammel og ved slet ikke hvad hverken amning eller overgreb er. 

Kan du slet ikke sammenligne. 

Men hvis han som voksen selc spurgte om jeg ammede ham ville jeg være ærlig og sige at jeg følte det som et seksuelt overgreb så derfor stoppede jeg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.