csigvard skriver:
Det er rigtigt, men som jeg også skrev derinde, så var vi egentlig færdige med vores runde, og skulle ikke mere, og derfor gik det ikke udover nogle af de andre, at vi lige gik ind for os selv.. De spillede bare videre, så det havde overhovedet ingen indvirken på dem..
Jeg er målløs. Over jer allesammen. I er granvoksne mennesker og opfører jer som 17-årige. Også dig. Man går sgu da ikke ind og knalder under samvær med gode venner. Gider du heller ikke lade være med at begære din kæreste, når I besøger din bedstemor, og hun alligevel skal ud og sætte kaffe over?
Jeg tror, du har en væsentligt større andel i dramaet, end du vil erkende. Det er virkelig underligt, at du går op i, I skal sidde ved siden af hinanden under maden, og først begrunder du det med, at det vil ''man'' gerne som kærester. Da du så møder undren over det, skyldes det angst. Fair nok - men kunne der være helt andre vinkler på alt balladen end dem, du fortæller her, hvor der flere gange dukker nye forklaringer og detaljer op, som ikke stiller dig i helt så godt et lys?
Igen - I er 30 år! I går ikke engang under betegnelsen ''unge'' mere. Er på vej til at blive forældre. Men jeres adfærd lyder som noget fra min gymnasietid. Måske fortjener I hinanden i vennegruppen?
Anmeld
Citér