Hvordan tackler man lige det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2018

csigvard

Hck skriver:

Var det virkelig nødvendigt, at gå ind og dyrke sex imens i var sammen med vennerne ?

Nej ikke nødvendigt, men det vedkommer da ikke andre, om vi går ind og har sex.. Det var en hel weekend, og jeg gider da ikke skulle lade være med at begære min kæreste, bare fordi vi lige skal være sammen med dem i 3 dage.. Jeg har også sex med ham nede hos vores familier, så jeg forstår ikke helt din undren

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2018

csigvard

Mor11 skriver:

Hvad med, når kammeraten kalder ham en tøffelhelt selvom han har fortalt ham at det slet ikke hænger sådan sammen - at din kæreste eller du, bare siger "ja da! og jeg/han ELSKER det!" Og så snav hinanden i gulvet lige op i hovedet på ham   Altså helt ærligt, han er så barnlig, jeg ville kvæle ham i jeres kærlighed  bare for at provokere tilbage  vi gør det lidt med min kærestes kammerat, han siger dog ikke de der ting i alvor, han er bare gammel, single og lidt misundelig og det ved vi alle 3, så det er kærligt dril.  

Okay bliver lige nødt til at kommentere, for dit indlæg er altså en smule godt ..
Men det kunne faktisk være sjovt, hvis vi gjorde det på den måde ja .. Måske en smule for provokerende for os, men vi kunne måske godt finde på det hehe.. Desværre bliver det svært at snave hinanden i gulvet foran ham, da det ofte er over "skype" (altså uden video, bare kun med lyd), at han siger de her ting..

Anmeld Citér

23. juli 2018

Hck

Profilbillede for Hck
csigvard skriver:

Nej ikke nødvendigt, men det vedkommer da ikke andre, om vi går ind og har sex.. Det var en hel weekend, og jeg gider da ikke skulle lade være med at begære min kæreste, bare fordi vi lige skal være sammen med dem i 3 dage.. Jeg har også sex med ham nede hos vores familier, så jeg forstår ikke helt din undren

Jeg skriver ingen steder at du ikke må begære din kæreste, men som du skriver på min mave.dk, var i midt i et spil, og derfor tænker jeg at i af ren høflighed og respekt for vennerne godt lige kunne have ventet til spillet var færdigt. Jeg skriver overhovedet ingen steder at i ikke må have sex i 3 dage 

Anmeld Citér

23. juli 2018

csigvard

Hck skriver:

Jeg skriver ingen steder at du ikke må begære din kæreste, men som du skriver på min mave.dk, var i midt i et spil, og derfor tænker jeg at i af ren høflighed og respekt for vennerne godt lige kunne have ventet til spillet var færdigt. Jeg skriver overhovedet ingen steder at i ikke må have sex i 3 dage 

Det er rigtigt, men som jeg også skrev derinde, så var vi egentlig færdige med vores runde, og skulle ikke mere, og derfor gik det ikke udover nogle af de andre, at vi lige gik ind for os selv.. De spillede bare videre, så det havde overhovedet ingen indvirken på dem.. 

Anmeld Citér

23. juli 2018

Rosa-Sophia

Okay det ville jeg også synes var mærkeligt og intimiderende, hvis mine venner gjorde midt i et spil på en tur i sommerhus. Jeg synes, at det virker som om, at du også gør dit for at provokere tilbage og er blevet suget ind i deres drama. Og igen hvorfor i alverden gider man den slags relationer når man er 30 år (ja overhovedet ).

Ps så kan jeg godt se, at det komplicerer situationen når de arbejder sammen og håber også  at han finder noget andet. Derudover synes jeg ikke, at vennerne behøver at blive sat i en kattepine hvor de skal vælge parti. Medmindre i hader hinanden kan i vel godt deltage i større arrangementer selv om i ikke længere ses privat  

Anmeld Citér

23. juli 2018

Hck

Profilbillede for Hck
csigvard skriver:

Det er rigtigt, men som jeg også skrev derinde, så var vi egentlig færdige med vores runde, og skulle ikke mere, og derfor gik det ikke udover nogle af de andre, at vi lige gik ind for os selv.. De spillede bare videre, så det havde overhovedet ingen indvirken på dem.. 

Nej, måske havde det ikke nogen direkte indvirkning på dem lige med hensyn til at i havde spillet jeres runde færdig ( bortset fra af din kæreste skulle være dommer i næste runde), men hvis man, som du beskriver er i en vennegruppe med jalousi og sårede følelser fra flere parter, så kan man måske lige tænke sig om en ekstra gang inden man går ind og knalder midt i det hele. Måske var der et mere velegnet tidspunkt lidt senere eller om aftenen.

Anmeld Citér

23. juli 2018

csigvard

Rosa-Sofia85 skriver:

Okay det ville jeg også synes var mærkeligt og intimiderende, hvis mine venner gjorde midt i et spil på en tur i sommerhus. Jeg synes, at det virker som om, at du også gør dit for at provokere tilbage og er blevet suget ind i deres drama. Og igen hvorfor i alverden gider man den slags relationer når man er 30 år (ja overhovedet ).

Ps så kan jeg godt se, at det komplicerer situationen når de arbejder sammen og håber også  at han finder noget andet. Derudover synes jeg ikke, at vennerne behøver at blive sat i en kattepine hvor de skal vælge parti. Medmindre i hader hinanden kan i vel godt deltage i større arrangementer selv om i ikke længere ses privat  

Jeg gjorde det ikke for at være provokerende.. Jeg ventede skam til, at vi ikke skulle bruges mere/til at det var ligegyldigt, at vi var væk..
Og jeg forstår ikke helt, hvorfor man ikke skal have lov til at gå for sig selv, når man ikke skal bruges til noget mere.. Efter det her spil, gik folk i gang med at drikke inde i huset - ville det være bedre, at vi så lå i et mega lydt hus og havde sex med dem ved siden af? Mens der blev spillet drukspil, som min kæreste OGSÅ skulle være med til?
Og som min kæreste siger "måtte veninden så heller ikke gå ind og snakke med sin kæreste, som hun var uvenner med", som hun også gjorde midt i det hele..
Altså man må vel selv bestemme, hvad man bruger sin tid på.. Man skal vel ikke nødvendigvis være til rådighed 24 timer i døgnet for vennernes skyld, bare fordi man skal se på, at de spiller drukspil..

Og grunden til, at vi gik ind på daværende tidspunkt i stedet for at vente 1-1½ time efter, hvor spillet var færdigt, var fordi jeg pga. hormonerne har perioder, hvor min sexlyst lige er fremme, og kort tid efter kan den være væk igen.. Så det er med at benytte sig af det, når en endelig er der, for vi har lige haft en tørlagt periode, hvor det gjorde ondt at have sex

Anmeld Citér

23. juli 2018

csigvard

Hck skriver:

Nej, måske havde det ikke nogen direkte indvirkning på dem lige med hensyn til at i havde spillet jeres runde færdig ( bortset fra af din kæreste skulle være dommer i næste runde), men hvis man, som du beskriver er i en vennegruppe med jalousi og sårede følelser fra flere parter, så kan man måske lige tænke sig om en ekstra gang inden man går ind og knalder midt i det hele. Måske var der et mere velegnet tidspunkt lidt senere eller om aftenen.

Min kæreste skulle ikke være dommer.. Han skulle være meddommer, fordi hans veninde bestemte, at det skulle han bare være..
Og nej der var ikke noget bedre tidspunkt, for derefter gik de ind i huset, hvor de havde kunne hørt hvert åndedrag fra os, så det her var faktisk det bedste tidspunkt..
Og ærlig talt så vil jeg heller ikke undskylde for, at vi havde sex.. Det er ikke noget, der vedkommer andre.. Vi kunne ligeså godt have været inde for at snakke, eller min kæreste kunne ligeså godt have været på toilettet - vi sagde aldrig, at vi skulle have sex, men at vi gerne lige ville gå for os selv.. Man skal have lov til at gå væk fra en forsamling uanset hvad man så skal gøre..

Og der er ingen andre, der sagde noget til det.. Det var kun vennen, som alligevel ikke vil åbne munden og fortælle, hvordan han har det med det hele.. Han kommer bare med spydigheder i stedet for, og det er satme ikke vores problem

Anmeld Citér

23. juli 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
csigvard skriver:

Jeg er målløs. Over jer allesammen. I er granvoksne mennesker og opfører jer som 17-årige. Også dig. Man går sgu da ikke ind og knalder under samvær med gode venner. Gider du heller ikke lade være med at begære din kæreste, når I besøger din bedstemor, og hun alligevel skal ud og sætte kaffe over?

Jeg tror, du har en væsentligt større andel i dramaet, end du vil erkende. Det er virkelig underligt, at du går op i, I skal sidde ved siden af hinanden under maden, og først begrunder du det med, at det vil ''man'' gerne som kærester. Da du så møder undren over det, skyldes det angst. Fair nok - men kunne der være helt andre vinkler på alt balladen end dem, du fortæller her, hvor der flere gange dukker nye forklaringer og detaljer op, som ikke stiller dig i helt så godt et lys?

Igen - I er 30 år! I går ikke engang under betegnelsen ''unge'' mere. Er på vej til at blive forældre. Men jeres adfærd lyder som noget fra min gymnasietid. Måske fortjener I hinanden i vennegruppen? 

Anmeld Citér

23. juli 2018

Hck

Profilbillede for Hck
csigvard skriver:

Min kæreste skulle ikke være dommer.. Han skulle være meddommer, fordi hans veninde bestemte, at det skulle han bare være..
Og nej der var ikke noget bedre tidspunkt, for derefter gik de ind i huset, hvor de havde kunne hørt hvert åndedrag fra os, så det her var faktisk det bedste tidspunkt..
Og ærlig talt så vil jeg heller ikke undskylde for, at vi havde sex.. Det er ikke noget, der vedkommer andre.. Vi kunne ligeså godt have været inde for at snakke, eller min kæreste kunne ligeså godt have været på toilettet - vi sagde aldrig, at vi skulle have sex, men at vi gerne lige ville gå for os selv.. Man skal have lov til at gå væk fra en forsamling uanset hvad man så skal gøre..

Og der er ingen andre, der sagde noget til det.. Det var kun vennen, som alligevel ikke vil åbne munden og fortælle, hvordan han har det med det hele.. Han kommer bare med spydigheder i stedet for, og det er satme ikke vores problem

Tja, jeg synes stadigvæk,  at man som ca 30 årig bør kunne styrer sine kønsdrifter lidt bedre, især i den vennegruppe i er i, derved ikke sagt at i slet ikke måtte have sex i 3 dage. Synes bare, at i selv puster godt til ilden med hensyn til at skabe lidt drama.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.