Lige en update til jer alle i stedet for at svare på hvert indlæg
..
Først vil jeg lige sige, at jeg er glad for jeres svar.. De fleste har været utrolig brugbare, og det er altid rart at få forskellige synspunkter og indgangsvinkler på de forskellige ting..
Og så kan jeg sige, at jeg snakkede med min kæreste her til aften.. Han bragte det selv på banen efter aftensmaden, hvor han fortalte, at han efterhånden er ret træt af sin vens kommentarer og adfærd.. Som jeg godt vidste (til jer, der ikke helt tror, at jeg kender min kæreste godt nok
), så påvirker det ham utrolig meget, at hans ven ikke giver plads til vores forhold, og det er lidt derfor, at han nogle gange holder sig væk fra ham..
Min kæreste nævnte, at han selv har lagt mærke til, at det altid er os og ingen af de andre par, som vennen sætter sig imellem, og min kæreste sagde, at han så også helst, at vi sad ved siden af hinanden under middag, og det pissede ham faktisk ret meget af, at hans ven prøver at skille os ad..
Og så har han så hørt ham sige nogle andre ting (på afstand, så han følte ikke, at han kunne sige noget på daværende tidspunkt), som min kæreste heller ikke gad have, at han skulle blande sig i, fx at jeg og min kæreste var inde og have sex på et tidspunkt i lørdags, og det mener han ikke, at vennen skal blande sig i..
Så der er ret mange ting (og flere end jeg faktisk vidste), som han er virkelig utilfreds med mht. sin ven, og han har selv tænkt sig at tage en alvorlig snak med ham, hvor han vil spørge, hvorfor vennen har så store problemer med os, og mener at det er mig/os, det skal gå udover hele tiden..
Min kæreste mener, at vennen er ked af at være single, og derfor jaloux på alle parrene, men at han bare lader det gå udover os hver gang, fordi det er os, der "kom til sidst", og derfor er det nemmere at give mig/os skylden for det hele.. Så det vil han også tage en snak med ham om..
Og jeg kan høre på min kæreste, at dropper vennen ikke alt det her, så bliver det venskab nok snart droppet, for min kæreste gider det simpelthen ikke mere
Anmeld
Citér