csigvard skriver:
Jeg gjorde det ikke for at være provokerende.. Jeg ventede skam til, at vi ikke skulle bruges mere/til at det var ligegyldigt, at vi var væk..
Og jeg forstår ikke helt, hvorfor man ikke skal have lov til at gå for sig selv, når man ikke skal bruges til noget mere.. Efter det her spil, gik folk i gang med at drikke inde i huset - ville det være bedre, at vi så lå i et mega lydt hus og havde sex med dem ved siden af? Mens der blev spillet drukspil, som min kæreste OGSÅ skulle være med til?
Og som min kæreste siger "måtte veninden så heller ikke gå ind og snakke med sin kæreste, som hun var uvenner med", som hun også gjorde midt i det hele..
Altså man må vel selv bestemme, hvad man bruger sin tid på.. Man skal vel ikke nødvendigvis være til rådighed 24 timer i døgnet for vennernes skyld, bare fordi man skal se på, at de spiller drukspil..
Og grunden til, at vi gik ind på daværende tidspunkt i stedet for at vente 1-1½ time efter, hvor spillet var færdigt, var fordi jeg pga. hormonerne har perioder, hvor min sexlyst lige er fremme, og kort tid efter kan den være væk igen.. Så det er med at benytte sig af det, når en endelig er der, for vi har lige haft en tørlagt periode, hvor det gjorde ondt at have sex
Jeg tror helt ærligt at du kan li dramaet, ellers ville du ikke pusten til ilden(for sådan tackler man det ikke)
nej det er meget muligt at I ikke skulle bruges mere, men I var MIDT i et spil. Et spil får da ikke kun ud på når det er ens tur, men det sociale, hygge sig med de andre spillere.. Det du nævnet om at gå på toilet og en og snakke med kæreste der er sur/trist, kan IKKE samlignes med at knalde. Knalde SKAL man lkke, (det kan gøres når man går i seng på en vennetur, synes jeg, for jeg vil være sammen med mine venner, ikke vente på at de er færdige med at knalde)
at gå ind og prøve at gøre en kæreste god igen, for at få ham ud igen, en god ting.
toilet en nødvendighed.
Jeg synes ikke at I gør noget for at ændre på det, og at I selv gør det værre. Ignorer hans kommentarer. Jeg synes I er ligeså barnlige som ham, og det er sku ikke mærkeligt at unge opfører sig åndsvagt, når man læser det her. Bliv voksen.