Mor11 skriver:
Jeg var også i chok. Men jeg får beretninger i samme stil fra min kæreste, om hans kollegaer og nogen af vennerne.
Min er heldigvis også typen der afskyer utroskab som pesten. Han ville aldrig selv kunne tilgive det, og han mener at hvis man et utro er det fordi man ikke længere har noget at være tro for og bør afslutte forholdet. Så jeg føler mig også ret sikker på ham.. men stadig. Jeg bliver nervøs nu, når han er i byen og jeg ved han bliver mere end bare lidt snaldret. Indrømmet! Især fordi jeg ved at han har været "let at score" i hans single tid. Jeg tror ikke han ville opsøge andre, men hvad ville der ske hvis en lækker dame kom hen til ham mens han var stangstiv? Jeg er ikke 100% sikker længere.
Det er jo (undskyld mig) vanvittigt, at der er så mange, der er utro.. Og endda voksne mennesker i faste forhold.. Jeg har selv engang været utro, men der var jeg 16 år og meget useriøs i mine forhold.. Ikke fordi det undskylder, men dømmekraften var knap så god dengang
..
Og jeg mener ligesom din kæreste gør.. Hvis man er utro, så burde forholdet være afsluttet for længe siden..
Men ja jeg ved, hvad du mener.. Jeg ved også, at min kæreste aldrig ville opsøge andre, og heldigvis fatter han heller ikke, når kvinder lægger an på ham
.. MEN der er da i hvert fald én person, som jeg er lidt i tvivl, om han ville afvise lige med det samme, hvis hun kyssede ham og de var fulde.. Jeg ved, at han ikke ville gøre mere end det, men bare hvis han skulle finde på at kysse tilbage i nogle sekunder, er mere end rigeligt til, at jeg ikke bryder mig om det
Anmeld
Citér