Når kun den ene får polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Soonmom skriver:

Nu kan det jo skyldes at jeg (åbentbart i modsætning til mange andre herinde) har et meget nært forhold til min kæreste og derved får meget af mandestoffet af vide, nok også derfor det ikke er fjernt for os evt at skulle holde polterabend sammen, vi deler alt med hinanden.

og jo han er også ude på herretur engang i mellem, så slet ikke fordi vi sidder lårene af hinanden, vi er bare ærlige og siger tingene som de er, derfor får jeg også at vide hvad hans bekendte laver / har lavet og jeg tror mange kvinder ville blive chokeret over at høre hvad folk i deres omgangskreds har lavet/laver. Så jo det sker altså at fyrene lige skal løbe hornene af på deres polterabend og NEJ det er ikke alle, men du/I vil blive overrasket over hvor mange der er tale om

og hvorfor skulle de ikke gøre det på deres polterabend i forhold til på andre tidspunkter?

Jeg aner ikke hvordan statistikken reelt ser ud. Men.. sidst jeg var i byen, sad jeg og talte med et par fyre midt i 30'erne. De var afsted for at holde en kammerats fødselsdag.. vi kom til at tale om det der med at både mænd og kvinder kan tage på scoretur idag. Kvinder er præcis ligeså aggressive som mænd.. og i den her samtale fik jeg så at vide at 3!! Af deres gifte kammerater var gået med fremmed kvinder hjem tidligere på aftenen. Og at det slet ikke var unormalt for dem at se mænd i forhold daffe afsted, enten for en kortere bemærkning eller resten af aftenen, med en anden kvinde når de var ude. Jeg var ved at brække mig af chok og forargelse og en pludselig usikkerhed på min egen kæreste.. 

de var helt alm mænd med helt alm jobs, i en af dks lidt større byer. Måske deres kreds var uhørt ramt af utroskab, eller også sker der bare meget mere end vi tror, ligesom du selv siger.. ad! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Soonmom skriver:

Nu kan det jo skyldes at jeg (åbentbart i modsætning til mange andre herinde) har et meget nært forhold til min kæreste og derved får meget af mandestoffet af vide, nok også derfor det ikke er fjernt for os evt at skulle holde polterabend sammen, vi deler alt med hinanden.

og jo han er også ude på herretur engang i mellem, så slet ikke fordi vi sidder lårene af hinanden, vi er bare ærlige og siger tingene som de er, derfor får jeg også at vide hvad hans bekendte laver / har lavet og jeg tror mange kvinder ville blive chokeret over at høre hvad folk i deres omgangskreds har lavet/laver. Så jo det sker altså at fyrene lige skal løbe hornene af på deres polterabend og NEJ det er ikke alle, men du/I vil blive overrasket over hvor mange der er tale om

og hvorfor skulle de ikke gøre det på deres polterabend i forhold til på andre tidspunkter?

Det kan jo sige mere om deres omgangskreds end om noget andet. Jeg kan nok ikke komme på noget dummere end at knalde udenom til en polterabend, hvor alle gommens venner ved, hvad der sker, hvorefter de kan troppe op til bryllup og fejre parret - det lyder som en træls og umoden vennekreds. 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Skouboe

Loa skriver:

Tja. De fleste historier jeg har hørt, har det helt klart været en usikker kvindelig part der har været grund til en fælles polterabend.

De to der skal giftes er jo sammen resten af livet, er det netop ikke det der er det sjove, at han skal "fejre sidste dag i friheden".... Det gør man vel ikke rigtigt hvis det er sammen med sin partner

Min mand og jeg var på polterabend sammen, ikke fordi jeg er usikker eller ikke stoler på min mand, men fordi vi havde, og stadig har i øvrigt, næsten den samme omgangskreds. Det tror jeg ikke er unormalt, når man som os havde været sammen i mange år inden vi blev gift.

Anmeld Citér

23. maj 2018

csigvard

Mor11 skriver:

Jeg aner ikke hvordan statistikken reelt ser ud. Men.. sidst jeg var i byen, sad jeg og talte med et par fyre midt i 30'erne. De var afsted for at holde en kammerats fødselsdag.. vi kom til at tale om det der med at både mænd og kvinder kan tage på scoretur idag. Kvinder er præcis ligeså aggressive som mænd.. og i den her samtale fik jeg så at vide at 3!! Af deres gifte kammerater var gået med fremmed kvinder hjem tidligere på aftenen. Og at det slet ikke var unormalt for dem at se mænd i forhold daffe afsted, enten for en kortere bemærkning eller resten af aftenen, med en anden kvinde når de var ude. Jeg var ved at brække mig af chok og forargelse og en pludselig usikkerhed på min egen kæreste.. 

de var helt alm mænd med helt alm jobs, i en af dks lidt større byer. Måske deres kreds var uhørt ramt af utroskab, eller også sker der bare meget mere end vi tror, ligesom du selv siger.. ad! 

Det der er decideret skræmmende læsning!!

Anede seriøst ikke, at det var så normalt.. Heldigvis ved jeg da, at min kæreste hader utroskab som pesten, og desuden tør han heller ikke være utro .. Men bliver da alligevel lidt utryg ved, at så mange gør det der

Anmeld Citér

23. maj 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
csigvard skriver:

Det der er decideret skræmmende læsning!!

Anede seriøst ikke, at det var så normalt.. Heldigvis ved jeg da, at min kæreste hader utroskab som pesten, og desuden tør han heller ikke være utro .. Men bliver da alligevel lidt utryg ved, at så mange gør det der

Jeg var også i chok. Men jeg får beretninger i samme stil fra min kæreste, om hans kollegaer og nogen af vennerne. 

Min er heldigvis også typen der afskyer utroskab som pesten. Han ville aldrig selv kunne tilgive det, og han mener at hvis man et utro er det fordi man ikke længere har noget at være tro for og bør afslutte forholdet.  Så jeg føler mig også ret sikker på ham.. men stadig. Jeg bliver nervøs nu, når han er i byen og jeg ved han bliver mere end bare lidt snaldret. Indrømmet! Især fordi jeg ved at han har været "let at score" i hans single tid. Jeg tror ikke han ville opsøge andre, men hvad ville der ske hvis en lækker dame kom hen til ham mens han var stangstiv? Jeg er ikke 100% sikker længere. 

Anmeld Citér

23. maj 2018

csigvard

Mor11 skriver:

Jeg var også i chok. Men jeg får beretninger i samme stil fra min kæreste, om hans kollegaer og nogen af vennerne. 

Min er heldigvis også typen der afskyer utroskab som pesten. Han ville aldrig selv kunne tilgive det, og han mener at hvis man et utro er det fordi man ikke længere har noget at være tro for og bør afslutte forholdet.  Så jeg føler mig også ret sikker på ham.. men stadig. Jeg bliver nervøs nu, når han er i byen og jeg ved han bliver mere end bare lidt snaldret. Indrømmet! Især fordi jeg ved at han har været "let at score" i hans single tid. Jeg tror ikke han ville opsøge andre, men hvad ville der ske hvis en lækker dame kom hen til ham mens han var stangstiv? Jeg er ikke 100% sikker længere. 

Det er jo (undskyld mig) vanvittigt, at der er så mange, der er utro.. Og endda voksne mennesker i faste forhold.. Jeg har selv engang været utro, men der var jeg 16 år og meget useriøs i mine forhold.. Ikke fordi det undskylder, men dømmekraften var knap så god dengang ..

Og jeg mener ligesom din kæreste gør.. Hvis man er utro, så burde forholdet være afsluttet for længe siden..
Men ja jeg ved, hvad du mener.. Jeg ved også, at min kæreste aldrig ville opsøge andre, og heldigvis fatter han heller ikke, når kvinder lægger an på ham .. MEN der er da i hvert fald én person, som jeg er lidt i tvivl, om han ville afvise lige med det samme, hvis hun kyssede ham og de var fulde.. Jeg ved, at han ikke ville gøre mere end det, men bare hvis han skulle finde på at kysse tilbage i nogle sekunder, er mere end rigeligt til, at jeg ikke bryder mig om det

Anmeld Citér

23. maj 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
csigvard skriver:

Det er jo (undskyld mig) vanvittigt, at der er så mange, der er utro.. Og endda voksne mennesker i faste forhold.. Jeg har selv engang været utro, men der var jeg 16 år og meget useriøs i mine forhold.. Ikke fordi det undskylder, men dømmekraften var knap så god dengang ..

Og jeg mener ligesom din kæreste gør.. Hvis man er utro, så burde forholdet være afsluttet for længe siden..
Men ja jeg ved, hvad du mener.. Jeg ved også, at min kæreste aldrig ville opsøge andre, og heldigvis fatter han heller ikke, når kvinder lægger an på ham .. MEN der er da i hvert fald én person, som jeg er lidt i tvivl, om han ville afvise lige med det samme, hvis hun kyssede ham og de var fulde.. Jeg ved, at han ikke ville gøre mere end det, men bare hvis han skulle finde på at kysse tilbage i nogle sekunder, er mere end rigeligt til, at jeg ikke bryder mig om det

Jeg synes, man skal være uendeligt varsom med at drage konklusioner om noget som helst, herunder at “mange” er utro, ud fra noget, man læser, at nogen har hørt fra nogen, de mødte en aften i byen. 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor og meget mere skriver:

Jeg synes, man skal være uendeligt varsom med at drage konklusioner om noget som helst, herunder at “mange” er utro, ud fra noget, man læser, at nogen har hørt fra nogen, de mødte en aften i byen. 

Det er jo så også fra egen kæreste.. om både hans venner og kollegaer. Altså mennesker han kender fra vidt forskellige kontekster. Jeg synes det er naivt at tro det er en mega sjældenhed. Men jeg understreger også at jeg ikke ved hvordan statistikken reelt ser ud. Men udfra beretninger fra diverse, ser det sgu grimt ud.  

Anmeld Citér

23. maj 2018

BabyMama2016

Anonym skriver:

Jeg har intet skrevet om han ikke må få en? Jeg har oplevet mangt svigt og har socialangst, det er ikke med min godt vilje jeg er uden venner.. 

Sådan ligger landet for dig.

jeg er i samme problem min kæreste har virkelig mange venner mens jeg har få veninder og de tager intet intiativ til sådan noget.

sådan er det punktum.

Og ja undskyld Get over it.

ja det er øv men sådan er det.

din kæreste har en masse venner fedt for ham - Venner er ikke et garanti i livet, men noget man arbejder på, og investere i. 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Bentemor

Altså var til et der blev holdt som fælles, det var mega godt. De skulle stå på vandski og efter at de hver især havde prøvet det lidt, gik der konkurrence i hvem der kunne stå længst. De indspillede en kaokee duo musikvideo i et studie, med os venner som kor, og fik dvd'en med hjem. Lød frygteligt, men var skide sjovt. Fik noget at drikke på barer rundt omkring på ruten og solgte kys på et torv. De kom til massage, mens vi venner ventede på en nærliggende bar på dem. Dagen sluttede med en tur på en italiensk restaurant hvor de blev hevet i køkkenet og skulle kaste med pizzadej (lave pizza) og vi alle fik god mad efterfølgend. En lille par quiz om hinanden blev det også til. Så hyggeligt.. Desuden var de klædt ud i polter outfit og dagen var for dem på deres præmisser.

De siger selv den dag i dag at det var den perfekte dag og de ikke ville have ønsket det anderledes.

Såå selvfølgelig kan man holde sammen hvis det er det man ønsker.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.