Når kun den ene får polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2018

Anonym trådstarter

san skriver:

Kan der koges mere suppe på denne debat  nu må i sgu stoppe.... 

Kære ts 

håber du får et fantastisk bryllup  ... 

Tak  synes godt nok også den er røget ud på sidesporet, og der køres en hæftig debat om noget, der slet ikke er relevant. Har jo slet ikke lagt op til, at min kæreste ikke skulle have polter. Har fået et nogle gode forslag og nogle fine svar, det må vel være nok 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
BabyMama2016 skriver:

Wow, hun havde også en mor og far denne brud.... og familie.....

helt ærligt hvad er alternativet?! Skal hendes kæreste virkelig aflyse sin polterabend fordi hun ikke har veninder? Eller slæbe hende med?

ej det synes jeg bare ikke er i orden 

og jo hun skal get over it! Fordi veninder kommer ikke af sig selv. Det er sådan landet ligger for hende nu.

så må hun mærke det er sgu noget møg og begynde i hendes tempo at ændre det - veninder har næsten alle brug for, at lige rase af til eller bare en gode snak

Hvorfor bliver du ved med at køre rundt i, om kæresten skal aflyse sin polterabend? Læser du overhovedet, hvad folk skriver? Og fangede du ikke ironien i det første, jeg skrev, om bruden uden taler og sange? 

Anmeld Citér

24. maj 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Desværre tror jeg, at hvis det er den holdning man har og den måde man kommunikerer på ift mennesker der har det svært og er kede af det,, så er der nok ikke meget vi kan gøre for at ændre det.. 

Det har du nok ret i.

Jeg - og mange andre -  har i hvert fald forstået, at det ikke handler om, at du ikke synes, at din kæreste skal have en fantastisk polterabend.

Anmeld Citér

24. maj 2018

Loa

Anonym skriver:

Tak  synes godt nok også den er røget ud på sidesporet, og der køres en hæftig debat om noget, der slet ikke er relevant. Har jo slet ikke lagt op til, at min kæreste ikke skulle have polter. Har fået et nogle gode forslag og nogle fine svar, det må vel være nok 

Så tror jeg bare flere, mig inkl, ikke forstod hvad du så helt reelt ville? 

Jeg forstår udemærket ønsket om at udtrykke din ærgelse over det, helt sikkert. Jeg tror bare jeg opfattede dit start indlæg som mere end bare et udtryk om ærgelse. Specielt når du skriver at du synes det er mega ufedt at du skal sidde hjemme, mens hans er ude og have en fed polterabend. 

Anmeld Citér

24. maj 2018

Tommelise

Loa skriver:

Så tror jeg bare flere, mig inkl, ikke forstod hvad du så helt reelt ville? 

Jeg forstår udemærket ønsket om at udtrykke din ærgelse over det, helt sikkert. Jeg tror bare jeg opfattede dit start indlæg som mere end bare et udtryk om ærgelse. Specielt når du skriver at du synes det er mega ufedt at du skal sidde hjemme, mens hans er ude og have en fed polterabend. 

Tja - jeg synes så ikke, det er så svært at se, at TS er ked af, at hun ikke har veninder, der kan arrangere en polterabend for hende.

Det betyder da ikke, at hun ikke synes, at det er fedt, at hendes kæreste får en skøn polterabend.

Men er enig i, at der vist ikke kan koges mere suppe på denne pind.

Anmeld Citér

24. maj 2018

san

Anonym skriver:

nej folk læser bare det de tro, og ikke hvad der reelt stå  .... 

Forstår dig sgu godt, håber du får et dejligt bryllup, du kan se tilbage på med glæde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.