Når kun den ene får polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2018

Loa

Mor11 skriver:

Jeg kender en del hvor de har været afsted begge to samtidig.. det behøver jo ikke være mandens sidste tur på bordel for at være en fed polter.. okay det var på spidsen. Men jeg mener, mange par kan da sagtens give den fuld gas sammen.  

Tja. De fleste historier jeg har hørt, har det helt klart været en usikker kvindelig part der har været grund til en fælles polterabend.

De to der skal giftes er jo sammen resten af livet, er det netop ikke det der er det sjove, at han skal "fejre sidste dag i friheden".... Det gør man vel ikke rigtigt hvis det er sammen med sin partner

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2018

Soonmom

100%anonym skriver:

Hvor kommer utroskab lige ind i billedet i forbindelse med strip og polterabend? 

Jeg synes ikke strip er iorden, så for mig er det utroskab, men egentlig fordi jeg ved mange benytter lejligheden til et sidste knald med en anden, noget med at især mange fyre, mener at det er helt okay

Anmeld Citér

23. maj 2018

Soonmom

Loa skriver:

Ej hold op. Det var da det mest usikre respons ever.

Hvem i alverden snakker om utroskab eller strippere??

Jeg ser det som en aften manden har sammen med sine venner og kan lave det DE synes er sjovt. Om det så er at drikke/gå i byen, en masse sjove lege, ud og spise eller klæde den kommende gom ud og ned igennem strøget.

Undskyld mig, men en polterabend der SKAL holdes med begge parter, er for mig det største udtryk for giga usikkerhed og jalousi, og så skulle man måske arbejde lidt med det i stedet for, for ellers bliver det da et ulideligt at bekymre sig om sit ægteskab resten af livet.

En fælles polterabend, kunne måske også bare betyder at man kan have det sjovt sammen og at man elsker at bruge tid med hinanden ? - det har da ikke nødvendigvis noget med usikkerhed at gøre?

- man kan da sagtens finde fælles ting som begge parter vil, og hvis man ikke kan det, er det måske ikke det rigtige forhold?

Anmeld Citér

23. maj 2018

Loa

Soonmom skriver:

En fælles polterabend, kunne måske også bare betyder at man kan have det sjovt sammen og at man elsker at bruge tid med hinanden ? - det har da ikke nødvendigvis noget med usikkerhed at gøre?

- man kan da sagtens finde fælles ting som begge parter vil, og hvis man ikke kan det, er det måske ikke det rigtige forhold?

Ej det er da noget fis.

Så du forsøger at sige at alle dem der ikke holder sammen, de gider ikke hinanden eller kan finde noget fælles at lave.... Jamen det er da nok helt sikkert derfor folk bliver gift...

Jeg tænker at det MEST NORMALE er at holde mændene for sig og kvinderne for sig, for at sige "farvel" til singlelivet og alt det sjove. (Haha det er en joke, det behøver ikke tages super alvorligt)

Dermed ikke sagt at man på ingen måde må lave om på traditionerne, men jeg synes måske det er lidt synd at manden ikke må få en aften ude med gutterne og pjatte og lave hvad mænd nu gør, fordi TS muligvis ikke får en polterabend....

Anmeld Citér

23. maj 2018

Loa

Soonmom skriver:

Jeg synes ikke strip er iorden, så for mig er det utroskab, men egentlig fordi jeg ved mange benytter lejligheden til et sidste knald med en anden, noget med at især mange fyre, mener at det er helt okay

Strip er utroskab??
Så en kvinde i lille bikini på stranden tilfældigvis i nærheden af din mand er utroskab?

Anmeld Citér

23. maj 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
Soonmom skriver:

Undskyld - men den generalisering er simpelthen løgn. Hvis de mænd du kender har brugt polterabends på den måde så siger det mere om din omgangskreds.

Jeg har været til flere polterabends og kun på et enkelt af dem var der besøg på en stripklub, som iøvrigt ikke er utroskab.

Jeg kender iøvrigt ingen mænd, som synes at polterabend lige er sidste mulighed for at knalde udenom en sidste gang. Det er klart der er nogle få som ender der, men at brede det ud som "mange fyre" er helt væk.

Anmeld Citér

23. maj 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Loa skriver:

Arh hva, ryger ideen så ikke lidt med at holde en polterabend?

Iden med et polterabend røg for flere årtier siden,da det mig bekendt,ikke praktisere at ligge og bolle rundt som en frimand/kvinde mere den dag.

Dette var i tidernes morgen formålet.

Min mand er da ihvertfald ikke fri og singel den dag.

Anmeld Citér

23. maj 2018

Loa

Mor_til_3_unger skriver:

Iden med et polterabend røg for flere årtier siden,da det mig bekendt,ikke praktisere at ligge og bolle rundt som en frimand/kvinde mere den dag.

Dette var i tidernes morgen formålet.

Min mand er da ihvertfald ikke fri og singel den dag.

Okay så har vi tydeligvis temmelige forskellige opfattelser af hvad et polterabend er.

Hvor står det henne at det er sidste mulighed for at bolle udenom osv.??

For mig lyder det som et udtryk for mega usikkerhed.

Og SELVOM en polterabend betød at manden måtte bolle uden om, ville din mand så gøre det? Nej formodentligt ikke, så ville du vel ikke gifte dig med ham.

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym trådstarter

Jeg gider faktisk slet ikke respondere mere her. Jeg skydes for brystet at jeg ikke vil unde min kæreste en polterabend, fordi jeg ikke selv får, og det har jeg INTET skrevet om. Derudover fyger det afsted med diverse antagelser, fordomme og fordømmelser og fra begge sider manglende forståelse for, at vi alle er forskellige, har forskellige grænser og forskellige parforhold. Og at det er helt okay - og ikke nødvendigvis sygeligt eller forkert. Helt ærligt mennesker, husk nu at bare fordi vi selv ser verden på én måde, betyder det ikke, at den måde andre ser verden på er forkert. 

Men tak for de brugbare svar, der var. 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Soonmom

Loa skriver:

Strip er utroskab??
Så en kvinde i lille bikini på stranden tilfældigvis i nærheden af din mand er utroskab?

Ja, hvis hun giver ham en lapdance

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.