Stort tillykke med jeres kommende bryllup.
Jeres kærlighed til hinanden er det vigtigste, husk det.
Når det så er sagt, så kan jeg godt forstå dine tanker omkring polterabend. Jeg er selv sådan en der har få tætte veninder. De har aldrig mødtes. Hvor min mand har en stor vennegruppe fra gymnasietiden. Jeg var også mega nervøs for om der ville blive holdt noget, for ingen af de piger er min bedste veninde eller noget i den stil. Men de overraskede og selvom de er 5 vidt forskellige typer havde de mit bedste i tankerne og arrangerede en vildt fed polterabent i min ånd. Og det gik så godt. Så man kan blive overrasket.
Jeg synes du skal forsøge at acceptere at der potentielt ikke bliver en polterabend for dig, og det er helt okay. Det er jo ingen konkurrence eller noget og det vigtigste er jo at dig og din kommende mand elsker hinanden.
Men alligevel, så forsøg at gør dig nogle tanker om nu HVIS nogle alligevel tænker på din polterabend, hvordan ønsker du den så. Hvem ønsker du med osv. Måske bliver din mand spurgt, og så er det godt at have gjort sig nogle tanker når der ikke er så åbentlyse veninder. Måske bliver du overrasket.
Held og lykke med brylluppet fra en der selv blev gift sidste år.
P.s ens polterabend er en fantastisk dag, men kommer aldrig nogensinde op og kan måle sig med hvor fantastiske og vidunderlig ens bryllupsdag er, og det er jo den vigtigste dag.
Anmeld
Citér