Bare mig igen, undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Mor og meget mere skriver:

Jo, men du lader det jo ikke blive ved dét, men fortsætter med at svare på indlæg, der er kritiske over for dig, og dermed handler debatten på ingen måde om TS længere, men om din holdning til andres opførsel hér. Det kunne du oprette en særskilt tråd om. 

Nu har jeg selv gjort mig til en del af dén debat, derfor bliver dette mit sidste indlæg om dét aspekt. 

Det kunne jeg, men det gjorde jeg ikke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2018

Sprit25

Mom skriver:

Men det handler jo åbenbart om mængden af tråde..

Du har jo selv skrevet således:

"Stop! Stop med at spamme. Kan du ikke bruge den samme tråd? "

Enhver har vel lov til at oprette lige så mange tråde om det samme emne som en måtte ønske - uagtet hvor belastende det end måtte være?

Jeg er dødligglad om hun opretter 7 tråde, men det er jo den samme tråd. Hver evig eneste gang. Det er det der irriterer mig! Andre tråde forsvinder og det er lidt synd synes jeg! 

Jeg lukker her fordi jeg vil ikke hjælpe med at bibeholde en angst person i angsten. Og synes også alle andre skal stoppe fordi det hjælper ikke ts! 

Anmeld Citér

12. januar 2018

AnoMom

Sprit25 skriver:

Jeg er dødligglad om hun opretter 7 tråde, men det er jo den samme tråd. Hver evig eneste gang. Det er det der irriterer mig! Andre tråde forsvinder og det er lidt synd synes jeg! 

Jeg lukker her fordi jeg vil ikke hjælpe med at bibeholde en angst person i angsten. Og synes også alle andre skal stoppe fordi det hjælper ikke ts! 

ENig!!

Anmeld Citér

12. januar 2018

Anonym

AnoMom skriver:

Gud hvor er det sørgeligt og ynkeligt med så mange personer der skal svine folk til og ikke tør stå ved deres indlæg men skal gemme sig bag anonym knappen. 

Jeg synes sq også det er belastende. Men jo mere i fodre hendes tråde jo flere opretter hun også. 

Dont feed the troll som man siger. 

Jeg er ikke anonym fordi jeg er bange for nogen og skal gemme mig. Men fordi det kan skabe dårlig stemning med de diskussioner der tit er herinde fordi nogen siger deres mening også kommer heltene ts til undsætning.

Kommer der så en ny tråd og man ser navnet svare om det positivt eller negativt, kan det godt blive lidt nederen. Det såmænd kun derfor. Men det er jo derfor den knap er der. Ligesom ts vælger at være anonym. 

Anmeld Citér

12. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er ikke anonym fordi jeg er bange for nogen og skal gemme mig. Men fordi det kan skabe dårlig stemning med de diskussioner der tit er herinde fordi nogen siger deres mening også kommer heltene ts til undsætning.

Kommer der så en ny tråd og man ser navnet svare om det positivt eller negativt, kan det godt blive lidt nederen. Det såmænd kun derfor. Men det er jo derfor den knap er der. Ligesom ts vælger at være anonym. 

Præcis jeg er enig

Anmeld Citér

14. januar 2018

Lillemy12345

Gud, hvor er jeg chokeret over at se, hvordan voksne mennekser kan skrive til en, tydeligvis, bange pige..

Til ts: Du er selvfølgelig ikke gravid.. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre med hcg på 2... Dejligt at høre, at du har søgt noget hjælp, for det har du hårdt brug for - dette er sagt i min bedste mening Når du får et anfald, så træk vejret og sig til dig selv, at du ikke er gravid. Så skal det nok gå. Al mulig held og lykke i fremtiden 

Anmeld Citér

14. januar 2018

Tommelise

Jeg tænker på, om du mon har nogen at tale med ude i det virkelige liv ?

Jeg har aldrig været gravid og har derfor aldrig mærket det på min egen krop, men jeg tør godt sige, at du ikke er gravid

Jeg tænker, at når du læser, at en af os herinde skriver, at du ikke er gravid, så er du rolig i en kort stund, men så kommer tankerne og frygten igen.

Det er forståeligt, at det er svært at tale med din familie, hvis de mener, at man skal vente med sex til man har fundet den eneste ene.

Men er der måske en god lærer ? - en venindes mor ? eller en anden ?

Har du søskende ?

Anmeld Citér

14. januar 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Hvad mener du med, at "heltene" kommer TS til undsætning ?

Der vil altid være forskellige meninger om forskellige emner, og derfor kan man godt være negativ i en tråd og positiv i en anden.

Jeg har da også skarpe holdninger til nogle emner, men i dette tilfælde har jeg oprigtigt ondt af TS, da hun har det meget svært.

Hvad har det lige med "helte" at gøre ?

Anmeld Citér

14. januar 2018

Anonym

Din læge ville ALDRIG råde dig til at få råd via internettet pga angst.. Jeg har angst og andre sygdomme og alle læger jeg har været ved (9 læger +psyk og hospital) har alle rådet mig til at undgå internettet og fokusere på noget helt andet end hvad jeg er bange for.. 

Jeg ved du kigger efter hvert et tegn din krop laver, men du er stadig ung, tænkt du har godt 60-70 år med en krop som vil lave alle mulige forskellige symptomer.. 

DU er ikke gravid! Ved du hvor svært en sædsælle faktisk har for at finde frem til dit æg ved at manden direkte kommer i dig?

Få en gynækolog tid og få en screeing af dit underliv, så kan hun tage billede og vise dig der ikke vokser et barn i dig og du er langt fra gravid.. 

Stop med at skrive på disse forum, får du provokere kun din angst mere, og ender ud i at folk ikke svare dig og du så sidder og tænker dit.. 

Kom videre i dit liv, lmnyd livet og hvis du en dag bliver gravid, vil du også kunne få en abort... 

Anmeld Citér

15. januar 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Hvad mener du med, at "heltene" kommer TS til undsætning ?

Der vil altid være forskellige meninger om forskellige emner, og derfor kan man godt være negativ i en tråd og positiv i en anden.

Jeg har da også skarpe holdninger til nogle emner, men i dette tilfælde har jeg oprigtigt ondt af TS, da hun har det meget svært.

Hvad har det lige med "helte" at gøre ?

Man må også gerne have ondt af ts, alt det man vil. Men heltene er dem der går efter dem der har negative kommentarer og som ikke kan passe deres eget bord 

Så skal de ind og forsvare ts mod de negative kommentare og belære .. Det så trættende..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.